Kokemuksia Acn:stÄ??

Hellion sanoi:
No ei tod. ymmärrä. Sonera tuskin on lähettänyt ACN:n asiakkaille laskuja, joten eiköhän se ACN ole joka niitä laskuttaa.

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä miten ne on saanut myytyä liittymiä niin tolkuttomia määriä tolla verkostosysteemillään. Itselleni ei tulisi mieleenkään antaa hetuani jollekin jätkälle, joka karhulippis takaraivolla hennot viikset liehuen tulee jossain Esson baarilla myymään liittymää.

Lisään vielä sen myyjän varustukseen linttaanastutut talvilenkkarit ja halvimman mahdollisen Dressmanista ostetun puvun... :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jarre55 sanoi:
Paljo vetoo, että TKD on ACN-edustaja... 3/11 -säännöt ja "räjähdysmäiset kasvut" on aivan kuin verkostomarkkinointi-hurahuhhahhei-tilaisuuksien fraaseja... :D :D :D

Ihan pakko kommentoida tuosta 3/11 säännöstä, että itse opin sen 16-vuotiaana kauppaoppilaitoksessa palvelutaidon tunnilla :) niitä numerosääntöjä oli kyllä muitakin... ei se ole mikään verkostomarkkinoinnin puheenvuoro vaan ihan yleispätevä sääntö... kyl mä ainakin muistan kertoa kaikille kavereille ja vähän tuntemattomammillekkin jos saan huonoa palvelua... :offtopic:

TKD sanoi:
Tässä näkee hyvin tän tuotteen 3/11 säännön...eli jos tuote on hyvä niin sitä kehutaan keskimäärin kolmelle kaverille, mutta jos se on huono tuote niin sitä haukutaan 11 kaverille. Vähä kyllä harmittaa jos jollain on huonoja kokemuksia ACNnästä ku itellä ei oo mitään pahaa sanottavaa. Tuo taisi olla ACNnällä se vika että ne ei ollu valmistautunu niin räjähdysmäiseen kasvuun mitä alkukuukausina olisi vaadittu.
Juupajuu jaapajaa. Toi 3/11-sääntö on kyllä ihan oikea, ja sehän se hieno juttu onkin, että se toimii. Näin saadaan ihmiset järkiinsä ja välttämään ACN:ää :thumbs: . Tosin näittenkin, juttujen perusteella verkostomarkkinoinnille vois laatia ihan oman 0/95- säännön.

Hmm...jos ei hauku ACNnää niin on sitten jälleenmyyjä...mielenkiintoista. Ei musta saa jälleenmyyjää millään...opiskelijalla ei oo oikeen varaa laittaa sitä jotain 500 euroo siihen alotuspakettiin. Ja tuo 3/11 sääntö jäi mieleen teollisuustalouden peruskurssilta, se vaan jotenkin sopi tähän aiheeseen kun kattoo noita valituksien/kehujen suhdetta.

Ja mitä ACNnnään tulee niin kun tyttöystävällä ja sen sukulaisilla sekä omilla lähisukulaisilla on melkein kaikilla nytten toi ACN ja kaikki ovat siihen olleet tyytyväisiä niin ei mulla oo mitään tarvetta haukkua kyseistä firmaa. Että kyllä niitä tyytyväisiäkin asiakkaita löytyy...

Tyytyväisiä asiakkaita löytyy munkin kaveriporukasta kymmeniä. Ei ole ollut minkäälaisia ongelmia Acännän kans. Itellä edellinen lasku 22.10euroa (miinus tekstarit 6.5) puhuttu 37h, että näin. :D

Vaimolla oli puhetta noin 6 tuntia ja lasku 73 e.. töissä yhellä eukolla oli lasku 85 e, se soitti ja peräti pääsi asiakaspalveluun ja ne pudotti laskusta mystiset 15 e.. vaimon isä sai peräti 250 e laskun, aikoi valittaa... vastaavasti tuttavapiiristä löytyy oikein tyytyväisiäkin ihmisiä. Mua ei kiinnosta olla sellaisen firman asiakkaana joka arpoo laskujen summat, voi olla että hymy hyytyy niilläkin jotka nyt ovat tyytyväisiä jossakin vaiheessa kun tulee iloinen laskuylläri :hyper:

veijo esso sanoi:
Vaimolla oli puhetta noin 6 tuntia ja lasku 73 e.. töissä yhellä eukolla oli lasku 85 e, se soitti ja peräti pääsi asiakaspalveluun ja ne pudotti laskusta mystiset 15 e.. vaimon isä sai peräti 250 e laskun, aikoi valittaa... vastaavasti tuttavapiiristä löytyy oikein tyytyväisiäkin ihmisiä. Mua ei kiinnosta olla sellaisen firman asiakkaana joka arpoo laskujen summat, voi olla että hymy hyytyy niilläkin jotka nyt ovat tyytyväisiä jossakin vaiheessa kun tulee iloinen laskuylläri :hyper:

Itse soitin asiakaspalveluun ja jos et pääse suoraan puhumaan henkilölle, nauhalla kerrotaan että ilmaisia puheluja on vahingossa laskutettu maksullisina, ne korvataan henkilöille. Sitten itse asiakaspalvelu naisen kanssa, aivan selvää Suomea puhuva, juttelin ja selvitin asian vaikka mulla ei ongelmaa ollutkaan.
Rupesi vaan epäilyttämään tämä ihme selitys täällä.

Kyllä itekkin sen verran oon samaa mieltä esson veijon kans että jos itellä olis samoja kokemuksia tuosta laskutuksesta niin vaihtuis kyllä liittymä aika vikkelään, täytyy vaan toivoo ettei omalle kohdalle osu mitään yllätystä. Näköjään ilmaisuudellakin on hintansa.

Näitten juttujen perusteella voipi helposti tiivistää tän threadin näihin sanoihin; ACN on paska, pysykää erossa. :)

veijo esso sanoi:
Näin läheltä yhen vm "menestystarinan" acn:n tiimoilta, eli yks tuttuni lähti hommaan mukaan reilu pari kk sitten, maksoi sen rahannylkemismaksun (oliko se nyt jotain reilu 500e).. Nyt ukko on vähän hajallaan homman kanssa.. ne kenelle on myynyt liittymiä ovat nyt kimpussa kun homma ei aina pelaakaan niinkuin on luvattu, tieto ei kulje muutenkaan ja eipä oo pätäkkää juurikaan tullut. Seuraavaksi tän lätinän jälkeen alkaa varmasti "todistelu" eli kohta tähän alle tulee kirjoituksia kuinka paljon se ja se tienaa, mutta siitä vaan :urjo: , homma on jo aika tuttua. No, odottelen tässä jo saunalahden liittymää..

Tässä on jo yksi tosi hyvä syy olla lähtemättä mukaan näihin hommiin. Rekry tilaisuuksissa harvoin mainostetaan mitä sitten jos hommat ei menekkään niin kuin piti. Kaverit soittelee vihaisena perään ja kyselee vaikeita. Myyjä on lirissä, kun gsm-operaattori hommat voivat olla 'hieman' outoja, eikä oikein vastauksia löydy.

Tässä tapauksessa vielä, kun asiakaspalvelu on mitä sattuu niin se on henk.koht. voivoi jos tutut alkaa karttamaan. Minä ainakin oletan saavani palvelua niin operaattorilta kuin kaupasta josta liittymän hain, enkä suostu siihen, että minulle vaan sanotaan, että soita tonne noin..

Kaverit ja Business on pidettävä visusti erillään. Ei mulle tulisi mieleenkään ruveta sotkemaan suhteitani VM tyyppisellä huijaus meiningillä.

Se minkä verran joku toinen tienaa ei ole merkitystä, varsinkaan siinä vaiheessa kun on sotkenut itsesi ja kaverisi kaulaa myöten sontaan. Rahaa muillakin keinoilla, mutta uusien ystävien hommaaminen ei onnistu ihan hetkessä.

-sinä säästät, autat kaveritasi säästämään ja samalla tienaat rahaa. Eikö kuullosta mainiolta- :rolleyes:

TKD sanoi:
Hmm...jos ei hauku ACNnää niin on sitten jälleenmyyjä...mielenkiintoista. Ei musta saa jälleenmyyjää millään...opiskelijalla ei oo oikeen varaa laittaa sitä jotain 500 euroo siihen alotuspakettiin. Ja tuo 3/11 sääntö jäi mieleen teollisuustalouden peruskurssilta, se vaan jotenkin sopi tähän aiheeseen kun kattoo noita valituksien/kehujen suhdetta.

Ja mitä ACNnnään tulee niin kun tyttöystävällä ja sen sukulaisilla sekä omilla lähisukulaisilla on melkein kaikilla nytten toi ACN ja kaikki ovat siihen olleet tyytyväisiä niin ei mulla oo mitään tarvetta haukkua kyseistä firmaa. Että kyllä niitä tyytyväisiäkin asiakkaita löytyy...

Jaa. Olis sulla varaa, jos olisi tarve.

Jos mulle tarjottaisiin hyvä bisnes, josta saisi esim. 1500 eskoa ja bisnekseen mukaanpääsy vaatisi 500 euroo jota mulla ei olisi niin mä myisin vaiika huonekaluja pois. Se olisi taloudellisesti järkevää.

Jos antaisin sulle mahdollisuuden saada 1500 euroa selvinä seteleinä mikäli 3 vuorokauden aikana toisit mulle 500 euroa niin kyllä sä ne rahat repsisit vaikka mistä.

Kyse on tarpeesta ja siitä, mitä oikeasti haluaa.

Tuo 3/11 suhde on samaa sarjaa kuin joku 80/20 suhde jota sitten tungetaan kaikkeen.. 20 on aina sitä ja 80 tätä...blah blah :wanha:

(itse asiassahan se onkin sama asia, heh)

Perjantai-iltana YLE 1:n iltauutisissa oli ollut juttua ACN:n laskusotkuista ja viranomaisten pakoilusta, harmi vaan kun en nähnyt. Näkikö kukaan?

Kaveri just sai jotaki viestii, et ilmaset puhelut rajottuis 1000 min. kuussa.. ja tästä vissiin acn olis saamassa jotakin sakkoja tai jotain... Kova oli pojan puhelinlasku tossa harryn viestissä.. mistä rolloverista löytys soi koko juttu, ku en löytäny????

Työn puolesta puuhastelen tekstiviestipalvelujen kanssa välillä ja ACN on ainoa isoista, jossa ei toimi monet maksulliset tekstiviestipalvelut tai kilpailuihin vastaaminen yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom