Nyrkki
Mulle tuli saunalahdelta just eka lasku ja olen vitun tyytyväinen en olis osannu arvata mitä säästöö tulee kun vertaa entiseen liittymään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spelimies sanoi:Eiköhän tuo Hipan itselleen myöntämä titteli voida huoletta liittää jokaiseen, joka on Acn:n liittymän itselleen hankkinut. :down:
Hippa sanoi:Lähitutulla kävi sillä tavalla, että puhelin katosi viikonloppuna keskellä yötä. ACN:n asiakaspalveluhan on kiinni silloin.
jarre55 sanoi:ACN:llä on nyt uudet hinnat! Kuukausimaksu jopa 12,99 c/min... Ja ilmaset soitot ACN-ACN vain 19-07 välisenä aikana ja niissäkin minuuttirajoitus... että kannattaa pysyä moisesta paskasta erossa.
Bricktop sanoi:Mistäs herra tällaista luki?
Veloitetaanko kuukausimaksu nykyään minuuttitaksalla? "Kuukausimaksu jopa 12,99 c/min"
jarre55 sanoi:
Bricktop sanoi:Niin mitä tossa nyt on? Ne on kaksi uutta liittymätyyppiä. Ei vaikuta mitenkään tähän Mobile Friends liittymään josta täällä keskustellaan.
jarre55 sanoi:Mobile friendsiä ei myydä enää. Eikä samoilla ehdoilla olevaa muutakaan ACN-liittymää. Kunhan saivat taas edustajilta pumpattua liittymismaksut pois...näin ne teki Ruotsissakin.
veijo esso sanoi:No voihan rähmä, siellähän tää koko kusetus on mustaa valkoisella. Acn:lle pitäisi antaa :whip:
terv. täydellinen
MarsVolta sanoi:Mikäs muuten on ACN:n asiakaspalvelun puhelinnumero? Löytyykö edes sellasta?
BadHair sanoi:Tuttavalla meni sim-kortti rikki. Odotti acn:ltä uutta korttia kolme viikkoa ja oli tietty sen aikaa ilman puhelinta.... Vaihtoi pois.
veijo esso sanoi:tuo "kuulemma hyvitetään" kuulostaa taas vähän höpöhöpö puheilta, mutta katotaan nyt. Ite oon kovaa vauhtia vaihtamassa liittymää. Eli jos otan saunalahden liittymän ja haluan pitää entisen numeroni, niin hoituuko se operaattorien välisenä juttuna vai pitääkö mun soittaa sinne Tatjana Ragobaljaanalle, jota ei saa edes kiinni ja joka ei jummarra..
ps. paska haisee ja balalaikka soi!