Kokemuksia Acn:stÄ??

Mulle tuli saunalahdelta just eka lasku ja olen vitun tyytyväinen en olis osannu arvata mitä säästöö tulee kun vertaa entiseen liittymään!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
'Ilmaisten' liittymien sotkuja sen verran paljon liikkeellä, että vanhassa vara parempi, vaikka ehkä joutuukin hiukan maksamaan, mutta palvelut pelaa.

Mulla laskut pompsahti ACN:n liittymän otettuani ylöspäin vaikka nykyään soittelen harvoin muihin kuin ACN:n liittymiin..Missä vika?????!!!!! :curs: Vituttaa ku piti ottaa tämä kyseinen liittymä..Poikaystävä otti samaan aikaan kun minä, (joulukuussa) mulla hänellä ei ole vieläkään liittymä auennut vaikka asiakas palveluun on soiteltu ja vaikka mitä. Aina vaan lupaavat että "ensi viikolla pitäisi aueta" ja paskat! Nyt lähti liittymä vaihtoon... pysykää kaukana tästä operaattorista jos haluatte helpon ja vaivattoman liittymän.. :wall:

Eiköhän tuo Hipan itselleen myöntämä titteli voida huoletta liittää jokaiseen, joka on Acn:n liittymän itselleen hankkinut. :down:

Spelimies sanoi:
Eiköhän tuo Hipan itselleen myöntämä titteli voida huoletta liittää jokaiseen, joka on Acn:n liittymän itselleen hankkinut. :down:

Kiitos kaunis nimittelystä :( . Eiköhän niitä ongelmia ole välillä ollut vähän joka operaattorilla...

Hippa sanoi:
Lähitutulla kävi sillä tavalla, että puhelin katosi viikonloppuna keskellä yötä. ACN:n asiakaspalveluhan on kiinni silloin.

Vastaava tapaus sattui Soneran asiakkaalle. Asiakaspalvelu oli niin tukossa ettei liittymää saatu suljettua kun vasta seuraavana päivänä. Tällä välin varkaat tehtailivat 250€ laskun jonka Sonera lähetti asiakkaalle. Reklamaation ei reagoitu ennen kuin asiakas kirjoitti tapauksesta jutun Hesarin mielipidesivulle. Tämän jälkeen Sonera hyvitti laskun :)

Lähde: Helsingin Sanomat - Kotimaa - 21.4.2004

ACN:llä on nyt uudet hinnat! Kuukausimaksu jopa 12,99 c/min... Ja ilmaset soitot ACN-ACN vain 19-07 välisenä aikana ja niissäkin minuuttirajoitus... että kannattaa pysyä moisesta paskasta erossa.

jarre55 sanoi:
ACN:llä on nyt uudet hinnat! Kuukausimaksu jopa 12,99 c/min... Ja ilmaset soitot ACN-ACN vain 19-07 välisenä aikana ja niissäkin minuuttirajoitus... että kannattaa pysyä moisesta paskasta erossa.

Mistäs herra tällaista luki?
Veloitetaanko kuukausimaksu nykyään minuuttitaksalla? "Kuukausimaksu jopa 12,99 c/min"

Bricktop sanoi:
Niin mitä tossa nyt on? Ne on kaksi uutta liittymätyyppiä. Ei vaikuta mitenkään tähän Mobile Friends liittymään josta täällä keskustellaan.

Mobile friendsiä ei myydä enää. Eikä samoilla ehdoilla olevaa muutakaan ACN-liittymää. Kunhan saivat taas edustajilta pumpattua liittymismaksut pois...näin ne teki Ruotsissakin.

jarre55 sanoi:
Mobile friendsiä ei myydä enää. Eikä samoilla ehdoilla olevaa muutakaan ACN-liittymää. Kunhan saivat taas edustajilta pumpattua liittymismaksut pois...näin ne teki Ruotsissakin.

Ei myydä enää mutta ne puhelut on silti ilmaset ympäri vuorokauden. Toivottavasti vielä kauan, loputtomasti ne niitä lupas mutta en minäkään tollaseen täysin luota.

Eka lasku tuli itellä, keskimäärin 5c/min puhelut tulleet maksamaan, eli aika halvalla mennään.

No voihan rähmä, siellähän tää koko kusetus on mustaa valkoisella. Acn:lle pitäisi antaa :whip:

terv. täydellinen :david:

MarsVolta sanoi:
Mikäs muuten on ACN:n asiakaspalvelun puhelinnumero? Löytyykö edes sellasta?

Kerran piruuttani soitin ja kysyin, MITÄ TARKOITTAA MAKSUTTOMAT KESKINÄISET PUHELUT jos puhelimenkäyttö on normaaleissa rajoissa? Eli kysyin, mikä on normaali raja...

Tallinnaan meni soittoni ja Tatjana Rakopaljaana ei osannut vastata. Kiukutteli ja änkytti eikä sanonut juuta eikä jaata.

Mä aattelin.,etten halua olla se apina jota koijataan.

BadHair sanoi:
Tuttavalla meni sim-kortti rikki. Odotti acn:ltä uutta korttia kolme viikkoa ja oli tietty sen aikaa ilman puhelinta.... Vaihtoi pois.

Ite oon oottany uutta korttia 7 viikkoa...saas ny nähdä tuleeko sitä ollenkaan. :down:

ACN:stä sen verran, että liittymä itsessään on toiminut ihan hyvin. Linja on auki, puhelut ja tekstiviestit menee perille just niin kuin pitää.

Ongelma on asiakaspalvelun toimimattomuus.

Tänään selvisi, että ACN on veloittanut mobile friends puheluista (ne ilmaiset) normaalin puhelumaksun. Tämä kuulemma hyvitetään.

Kyllä ottaa pattiin, ku ei kukaan osaa hommaansa hoitaa. Kaikki pitää tehdä itse :(

tuo "kuulemma hyvitetään" kuulostaa taas vähän höpöhöpö puheilta, mutta katotaan nyt. Ite oon kovaa vauhtia vaihtamassa liittymää. Eli jos otan saunalahden liittymän ja haluan pitää entisen numeroni, niin hoituuko se operaattorien välisenä juttuna vai pitääkö mun soittaa sinne Tatjana Ragobaljaanalle, jota ei saa edes kiinni ja joka ei jummarra..

ps. paska haisee ja balalaikka soi!

veijo esso sanoi:
tuo "kuulemma hyvitetään" kuulostaa taas vähän höpöhöpö puheilta, mutta katotaan nyt. Ite oon kovaa vauhtia vaihtamassa liittymää. Eli jos otan saunalahden liittymän ja haluan pitää entisen numeroni, niin hoituuko se operaattorien välisenä juttuna vai pitääkö mun soittaa sinne Tatjana Ragobaljaanalle, jota ei saa edes kiinni ja joka ei jummarra..

ps. paska haisee ja balalaikka soi!

Kysy siltä hepulta, joka sulle ACN-liittymän myi. Ja pysy kovana, vaikka se kuinka itkisi sulle siitä, miten "teet virheen vaihtaessasi hienosta ACN:stä.... hienoja uusia juttuja ACN-asiakkaille tulossa..." ym. jälleenmyyjille opetettua fraasipaskaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom