Kokemuksia Acn:stÄ??

Ikä
57
Jou! Laitettiin vaimon kanssa acn-liittymät alkuvuodesta. Innostuttiin tästä "ilmaiset puhelut" jutusta eli voi soitella acn-liittymien väliset puhelut maksutta. Muistaakseni siinä meni pari kuukautta ennen ku liittymä avattiin ja saatiin sim-kortit. Nyt on sitten tullu ekat laskut, ja oli repiä pelihousut. Oltiin siinä luulossa että laskut nyt pienenee, mutta mitä sitä paskaa. Vaimon lasku oli suurempi kuin ikinä, tekstiviestejä oli muka laittanu satamäärin ja munkin lasku yllättävän suuri. Olin yrittänyt vielä lätissä niin, ettei tuu isohkoa laskua ja soittelinkin enimmäkseen "ilmaisia" puheluita. Paskat, homma haiskahtaa.. mutta mites teillä muilla?

terv. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Homma haiskahtaa täälläkin. Lasku oli aika iso..

Laskussani oli tekstiviesti ulkomaille, joka ei hinnassa tuntunut, mutta kun sitä ei ole tapahtunut niin ihmetyttää. Mun sähköpostiin ei ole vastattu ja asiakaspalveluun ei pääse luurilla läpi.

Olisin myös halunnut, että laskussa näkyy se kuinka paljon ilmaisia puheluita on puhunut.

"ANC:n markkinointi ja menestys on rakennettu lupaukselle rajoittamattomista ilmaisista puheluista kaikkiin ACN:n suomalaisiin numeroihin. Tilaajasopimuksessa oli kuitenkin pykälä, jonka mukaan asiakkaan verkkokäyttö ei saa ylittää sallittua yleistä käyttömäärää. Kuluttajavirasto vaati, että palveluoperaattori määrittelee tarkemmin yleisen käyttömäärän.

500 minuuttia on kahdeksan tuntia ja kaksikymmentä minuuttia puheaikaa kuukaudessa. Päivässä tämä tekee noin 18 minuuttia. Tämä ei vastaa ollenkaan sitä mielikuvaa, millä liittymää kaupataan. On täysin selvää, että ACN:n liittymää harkitsevat houkuttelevat ystäviäänkin ryhtymään ACN:n asiakkaiksi, jotta he voisivat viestiä ilmaiseksi aina kun mieli tekee." - digitoday 15.3.04

http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=12&news_id=29172

Eikös teitä "ilmaisliittymäasiakkaita" koskaan ihmetytä miten ko liiketoiminta kannattaa. ACN joutuu kuitenkin maksamaan noin 10-11 centtiä per minuutti
puheluistanne esim. Soneralle tms (kenen verkossa toimivat) - esim ACN saanee kuitenkin laskutuksensa asiakkailtaan

Hyvin se on toiminut. Laskut pudonneet about 30 euroa kuussa ja soittelen ihan normaalisti ellen jopa enemmän. Asiakaspalveluista ja sähköposteista mahdoton sanoa mitään kun ei ole ollut tarvetta niille... enkä vieläkään ole edustaja. Aikasemmin mulla tosin oli se mikälie Sonera Classic josta maksoi lankaliittymiin ja muille operaattoreille jotain ihan jumalattomia, joten kai se laskun pieneneminen voi tulla tuosta.

Turhan harvalla kaverilla sitä on... kiva ois spämmäillä ilmaiseksi kun olen puhuvaisat sorttia :)

paras tapaus tuosta on kun yksi tyyppi sai monen sadan euron laskun acn:ltä.. eipä siinä mitään mutta kun itse liittymän omistaja oli ollut jo kaksi kuukautta kuolleena ja kännykkä haudassa mukana (eikä ole vain legendaa vaan tunnen ko. tapauksen). :lol1:

oli omaisille aika paha soitella asiakaspalautteeseen. joutuivat laittamaan vielä kuolintodistuksen faksilla ennenkö uskoivat.

Tuttavalla meni sim-kortti rikki. Odotti acn:ltä uutta korttia kolme viikkoa ja oli tietty sen aikaa ilman puhelinta.... Vaihtoi pois.

Ihan hyviä kokemuksia ainakin mulla on ACNnästä...Puhelinlaskun hinta tippui niin että ku ennen tuli kuussa 20 euron lasku, niin nyt tulee 2 kuukauden välein 20 euron lasku ja entiseen verrattuna oon puhunu 10 kertaa enemmän. Tuosta puheaikarajoituksesta kuulee vähä väliä kommenttia suuntaan ja toiseen. Mä nyt ainakin tätä vielä pidän, mutta jos hinnat nousee/ilmaisuus katoaa niin saahan tän helposti vaihdettua pois...

Voi olla että acn:llä on jotain ongelmia laskutuksen kanssa, eli osa saa ok laskut ja osa joutuu maksamaan näistä "ilmaisistakin" puheluista. Tai sitten ne bärkkeleet on tahallaan ylilaskuttaneet osalta jengiä ja osalla on laskut halpoja, jolloin tulee sellainen sekasortoinen tila jossa on puolesta ja vastaan jengiä. Ois pitäny tajuta heti kättelyssä että jos hommassa on verkostomarkkinointi mukana, nii koko homma on täyttä shittiä. :hyper:

Verkostomarkkinointi ja ilmainen puheaika. Ei voi olla totta :hyper:

Mitäs muuten kun asiakaspalveluun ei kuulemma pääse läpi. Kännykkä häviää. Miten vitussa sen sitten saa kiinni, enneku joku on ehtiny tehä miljoonan euron laskun :rolleyes:

Erinomainen asia, että on kilpailua. Mutta ei saatana, MIKÄÄN ei ole ilmaista. Ei edes ilmaiset puhelut.

Voi olla että ne on nyt ilmasia, mutta katotaan mitä on syksyllä. Minä en tähän liittymään koske pitkällä tikullakaan! Nyt on saunalahti ja siinä selkeesti 1000 minuuttia puheaikaa kuukaudessa saunalahden liittymiin ja tään parin kk:n aikana ei mitään valittamista mistään.

ACN:llä ei ole mitään minuuttirajaa. Siitä oli lehdissäkin juttua. Ja Sonera on laskuttanut osan ACN:n välisistä ilmaisista puheluista omina normaaleina puheluinaan. Soneran laskutukset kuulemma palautuvat automaagisesti.

Mulla on puhelut laskun ja puheajan mukaan maksanut keskimäärin 9 centtiä minuutilta.

male sanoi:
Sonera on laskuttanut osan ACN:n välisistä ilmaisista puheluista omina normaaleina puheluinaan. Soneran laskutukset kuulemma palautuvat automaagisesti.

Hm? Mitäs se Sonera ACN:än asiakkaita laskuttelee? Eihän se sitäpaitsi Soneraa liikuta, onko ne ACN puhelut "ilmaisia" vai ei. ACN:än se pitäisi nuo operaattorien väliset asiat hoitaa, eikä Soneran - Sonera (verkko-operaattiri)han vaan laskuttaa ACN:ää kapasiteetin käytöstä, aivan kuten muitakin liittymäoperaattoreita (mm. Soneraa itseään, liittymäoperaattorina).

Lisäksi tuo "kuulemma" kohta on vähän jo surkuhupaisan puolella.. ei pahalla, mutta onko verkostomarkkinointi mitään muuta kuin "kuulemmaa"? ;)

Taisteluahven sanoi:
Verkostomarkkinointi ja ilmainen puheaika. Ei voi olla totta :hyper:

Mitäs muuten kun asiakaspalveluun ei kuulemma pääse läpi. Kännykkä häviää. Miten vitussa sen sitten saa kiinni, enneku joku on ehtiny tehä miljoonan euron laskun :rolleyes:

Lähitutulla kävi sillä tavalla, että puhelin katosi viikonloppuna keskellä yötä. ACN:n asiakaspalveluhan on kiinni silloin. Se puhelimensulkunumero oli sellainen, että vastaaja sanoo, että jätä äänimerkin jälkeen nimi ja puhelinnumero, jotta liittymä voidaan sulkea. Äänimerkkiä ei kuitenkaan tule ollenkaan, vaan puhelu katkeaa. Siinä soittelivat sitten numerotiedusteluun ja yrittivät kaikin tavoin saada se liittymä kiinni.

Ei kuitenkaan onnistunut ennen aamua.

Kuluttaja-asiamies oli ihan äimänä tuosta ja sanoi, että tosta pitäisi ilmoittaa viestintävirastolle. No siellä ei ole kukaan vastannut, vaikka on kaksi postia mennyt.

Taidanpa vaihtaa tän paskaliittymän vaikka saunlahteen. Yritin muuten eilen soittaa acn:n asiakaspalveluun, ei mitään zäänssiä. Siellä oli vaan vastaaja päällä, jossa joku virolainen mamma puhu huonoa suomenkieltä. Laitoin vielä meilin ja faksin, että haluan sen puh.erittelyn. Kyllä tää homma haiskahtaa :urjo:

Hoh hoijaa... millonkahan ihmiset oppisi että jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se myös on sitä. Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan, piste

kaverilla on acn liittymä nyt ollut vajaan kuukauden. Tekstiviestin perille tulo kestää lähetyksestä n. 1.5 tuntia, joka kerta. Eli siis tätä ei tapahdu joskus niinkuin muilla operaattoreilla vaan koko ajan. Minut ainakin tuo acn liittymän toimimattomuus saa pysymään mahdollisimman kaukana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom