Kun tuo poliisi-threadi etenee noin hyvin, niin pistetäänpäs tähän toinen, lähes yhtä välttämätön hahmo kehiin: poke.
Avaan pelin:
- Mulla oli hirveä silmätulehdus, näytin narkkarilta. Kävin Tavastialla kuuntelemassa 2h progea, ja kello oli jo jotain yks yöllä. Huomasin että seuraava juna Espooseen menee vasta tunnin päästä. Ajattelin sitten mennä kaverin kanssa rautatieaseman toisella puolella olevaan juppikapakkaan odottamaan ja ottamaan vaikka yhden kaljan. ( nyt se on vaihtanut jo omistajaa, mutta katossa oli jotain sähkiksiä ja muuta POP-roinaa.)
Minä:"Terve", sanoin ja painoin sisään.
Poke:"Terve....HEI hei mitäs on otettu...et taida ihan olla kunnossa..."
Minä: "Tä, en oo juonu mitään..?"
Kaverini: "Ettekös te tajua kaverilla on paha ATOPIA."
Poke: "Että mikä.?"
Minä: ( siirryn ihan kiinni pokeen ja sanon: ) No sano sitte mitä mä olen juonu ?
Poke: "No kyllä sitä nyt on jotain otettu ( katsoo silmiin.)".
Turha siinä on inttää, eikun armoton ketutus, ja nöyryytettynä kotiin.
Avaan pelin:
- Mulla oli hirveä silmätulehdus, näytin narkkarilta. Kävin Tavastialla kuuntelemassa 2h progea, ja kello oli jo jotain yks yöllä. Huomasin että seuraava juna Espooseen menee vasta tunnin päästä. Ajattelin sitten mennä kaverin kanssa rautatieaseman toisella puolella olevaan juppikapakkaan odottamaan ja ottamaan vaikka yhden kaljan. ( nyt se on vaihtanut jo omistajaa, mutta katossa oli jotain sähkiksiä ja muuta POP-roinaa.)
Minä:"Terve", sanoin ja painoin sisään.
Poke:"Terve....HEI hei mitäs on otettu...et taida ihan olla kunnossa..."
Minä: "Tä, en oo juonu mitään..?"
Kaverini: "Ettekös te tajua kaverilla on paha ATOPIA."
Poke: "Että mikä.?"
Minä: ( siirryn ihan kiinni pokeen ja sanon: ) No sano sitte mitä mä olen juonu ?
Poke: "No kyllä sitä nyt on jotain otettu ( katsoo silmiin.)".
Turha siinä on inttää, eikun armoton ketutus, ja nöyryytettynä kotiin.