- Ikä
- 42
Rauta Reiska sanoi:Ahven voissa paistettuna... Voiko parempaa enää olla
Voi, savustettu ahven nimittäin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rauta Reiska sanoi:Ahven voissa paistettuna... Voiko parempaa enää olla
Ahvena sanoi:Miten laitatte ahvenet?
PikkuT sanoi:Koskella en ole moottoriani kokeillut, joten en voi sitä kommentoida. Tosin luulen, että se pelaisi sielläkin ihan hyvin.
Jyväbroileri sanoi:Olen melko varma että sähkömoottorin tehot eivät riitä koskessa tai edes kohtuu vuolaassa virrassa. Oma 5 hv polttomoottori hyytyy 5 metrisen jokiveneen perässä jo melko miedossa virrassa.
Copacabana sanoi:Mulla on todella hyvät mestat mistä sateisena yönä käyn pyydystämässä taskulampun valossa isoja kasiaisia.
VekiS85 sanoi:Älkää nyt vielä hätäilkö kesäkalaan, kun jäätä on järvissä melkein metri! Pääsiäsenä olisi vielä tarkoitus käydä parilla kunnon pilkkireissulla.
Sundado sanoi:Paljokohan maksaa jos porukalla halutaan lähteä kalastaa esim perhokalastusta.. Niin mistäs saa niistä luvista infoa. ?
Ahvena sanoi:Veneestä kiinni. Mun busterilla ajaa kaheksikkoa 1/4 kaasulla Jätkänkynttilän siltapilareitten ympäri. Ja tuuttina 4,5 mercury, josta varmasti puoltoista konia on jo eläkkeellä. :D Tosin tuo robuster on semmosta mallia, että sitä ei virta vie. Aallokossa se on aivan mitätön, paukuttaa ja heittelehtii. Sattuu muuten olemaan poliisien entinen raatojennaarausvene...
Jyväbroileri sanoi:Veneestähän se on paljolti kiinni, mutta olen varman että kapeaa jokivenettä kantosiivekkeillä on paljon kevyempi moottorin työntää kuin robusteria.
hgw sanoi:Harrastaako kukaan hauen koppaamista kitusista ylös? Onko se tosiaan niin helppoa mitä maanantaina FST:n Liikkeellä Luonnossa näyttivät, kun kaverit nostelivat kahdeksan kiloisia keväthaukia kiduksista ylös veneeseen?
hgw sanoi:Harrastaako kukaan hauen koppaamista kitusista ylös? Onko se tosiaan niin helppoa mitä maanantaina FST:n Liikkeellä Luonnossa näyttivät, kun kaverit nostelivat kahdeksan kiloisia keväthaukia kiduksista ylös veneeseen? Kalat tulivat aivan rauhallisina ylös ja syliin saakka. Lähtivät siltikin äkäsesti vapautettaessa, joten eivät ne aivan kylmän kankeita tai kuoloon saakka väsytettyjäkään voineet olla.
Sepi80 sanoi:Minä oon kuullu hauen koppaamisesta käsin niin, että puristetaan kiduskannet yhteen, jolloin kala lamaantuu.