Kofeiini - Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa

Meta title: 💥⚡ Kofeiini ⚡💥

Meta description: Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa. Löytyy kahvista, energiadrinkeistä ja pillereistä — toimii nopeasti ja edullisesti...

Itse en kyllä usko että tuo kromi kuuri näkyy yhtään mitenkään tuloksissasi, mutta ei siitä mitään haittaakaan ole. Paitsi jos sulla puutosta siitä on. Puutosoireena on ainakin makeannälkä. 200ug kromia ei pitäis olla mitenkään liian kova annos vaan ihan sopiva ja turvallinen. Itse vedän päivässä noin 100ug monivitamiinitabuista. Saa pirkkatuotteena suht. edullisesti 50ug tabuina, joita oon syötelly lapsille kun rupeavat vinkumaan makeisia.

Pelkkä kromi auttaa makean nälkään ja ehkä ihan dietillä yleensäkin nälän tunteeseen. Mutta mitään rasvaa polttavaa vaikutusta sillä ei ole ja muutenkin sen hyöty on mielestäni aika pieni. Kuten jo aikaisemin mainittiiin että jos saa sen tarpeelisen määrän jo esim. monivitamiini tabusta niin ei enää kannata ottaa sitä muuten lisänä.
Kofeiini kanssa ainakin omakohtaisesti antaa vaan hieman "piristystä" treeniin vaikka raskaan duunipäivän jälkeen. Mutta siihen turtuu jos ottaa joka päivä ennen treeniä. Joten siitäkään ei ole mitään hyötyä.
Tässä tapauksessa voisi olla se aamuaerobinen kova sana ja samoin lisätä hieman treeniä eli muuttaa nuo etunoja/vatsa treenit vaikka kolme kertaa viikossa salitreeniksi, perusliikeillä.
Tuolla treenillä kyllä saa jotain aikases mutta siihen ehdotetut lisät ei ole mitenkään merkittäviä siinä.

Joops. No tota makeaa mulla menee kyllä noin 70e kuukaudessa, vaikka kuurilla olenkin. Siihen ei ehkä tekis haittaa...

Kaveri suositteli noita buustereita juurikin ton säästöliekin takia. Vuodessa 20 kiloa on varmaan hidastanut aineenvaihdutaa jonkin verran.
Noh, kattelen nyt pari viikkoa. Tavoite alkuun on tosiaan vain saada painoa vielä 5 pois, ja ryhtiä kehiin. Ei noilla kaloreilla lihaksia kasvatellakaan...

Kyllä ne lihaksetkin kasvaa. Itse laihdutin 15kg pois kolmessa kuukaudessa. Sitten pidin taukoa ja lihaksissa tuli kehitystä, nut olen vähän varovaisemmalla kuurilla. Ensimmäinne kuurikuukausi oli helvettiä. Masennus ja muut vaivasi. Mutta se alkujumppi kannatti, niin jaksoi treenata paremmin. Näin paremmilla ilmoila on kivempi ulkoilla ja saa syödäkkin vähän enemmän. Ja pysyy mieli virkeänä. Kannattaa vetää kalaöljyä, se auttoi hieman kalorivajemasennukseen.

Ainoa burneri mitä olen käyttänyt on kahvi...

Wondadog sanoi:
Joops. No tota makeaa mulla menee kyllä noin 70e kuukaudessa, vaikka kuurilla olenkin. Siihen ei ehkä tekis haittaa...
Woot... Syöt siis makeaa melkein 2,5 €:lla päivässä? :eek: Suklaalevy vai mikä oikein on kyseessä?

Wondadog sanoi:

No tuolla rahalla ostat protskua ja jätät makean pois niin taas lähenet tavoitteitasi.

Omalla kohdalla olen huomannu tuon kromin vaikuttavan ihan kohtuu hyvin makeannälkään, tai sitten kyseessä on plasebo vaikutus. :) Musta tuntuu, että tuo kromin varsinainen määrä yhdessä tabletissa on niin pieni, että omalla kohdalla kaksikin kromitablettia päivässä ei ole tuonut mitään ihme vaivoja. :rock:

coke- sanoi:
Omalla kohdalla olen huomannu tuon kromin vaikuttavan ihan kohtuu hyvin makeannälkään, tai sitten kyseessä on plasebo vaikutus. :) Musta tuntuu, että tuo kromin varsinainen määrä yhdessä tabletissa on niin pieni, että omalla kohdalla kaksikin kromitablettia päivässä ei ole tuonut mitään ihme vaivoja. :rock:

Hups, kävi ajatus virhe. Siis sitä namia meni aina se 70e kuukaudessa, ennekuin alotin laikkarin vuosi sitten. Olen saanut sen noin puolitettua, tietenkään kuurilla ei tule otettua niin paljon, mutta kyllä sitä töissä tulee melkein jokapäivä ostettua joku 100g irttareita ym.

Mulla ei kyllä ole tullut masennuksia tai kireyttä (ellei jotain päiviä kituuttanut sitten ihan 900 kcal tms), mutta tosiaan tähtäsin pitkäaikaisempaan ruokavaliomuutokseen. Eli aina noin 2-3 vk kerralla tarkkana, sitten vähän väljemmin, lomilla tuli syötyä enemmänkin mutta ikinä ei lähtenyt nouseen.

BTW, äitini on ollut myyjänä luontaistuoteliikkeessä, ja perhetuttumme omistaa 2 myymälää, se kans sanoi että mun kokoiselle kaverille toi 200mg (=4 tab) ei ole paha määrä, mutta sitä enempää ei suositellut...

Katotaan nyt. Löysin kaapista jotain proteiinijuomamixejä ym, ja kromipurkin. Käyttelen niitä nyt tuossa reenien yhteydessä, ja 4 tab päivässä kromia, voi olla että se ei mitään auta kuin korvien väliin, tulee tehtyä tunnollisemmin kuurit ja reenit kun kerran "niitä oikein vahvistaa drinksuilla ja napeilla" :)

Kun ei vaan tiedä pitäisikö tuohon painoon tuijottaa, voiko tolla reenillä lihasmassa kasvaa esim puolet siitä määrästä mitä läskiä polttaa... Koska laskennallisesti jos kuurini pitää niin säästöliekilläkin 6.5 vk ajassa mulla palaa 5 kiloa läskiä, mutta voiko tossa ajassa lihakset kasvaa esim 2 kg. Reeniä on 4 krt/vk, kahdesti etunojat 5 sarjalla failureen asti, ja sitten sama vatsoissa...

Wondadog sanoi:
voiko tolla reenillä lihasmassa kasvaa esim puolet siitä määrästä mitä läskiä polttaa... Koska laskennallisesti jos kuurini pitää niin säästöliekilläkin 6.5 vk ajassa mulla palaa 5 kiloa läskiä, mutta voiko tossa ajassa lihakset kasvaa esim 2 kg. Reeniä on 4 krt/vk, kahdesti etunojat 5 sarjalla failureen asti, ja sitten sama vatsoissa...

Jos laihdutat 5 kiloa kuudessa ja puolessa viikossa, ja treenaat kaksi kertaa viikossa vatsat ja etunojat, niin et mitenkään voi saada kahta kiloa lihasta tuossa ajassa, (jos et kromitabuja vahvempia nappeja käytä). En usko, että tuolla treenaamisella pystyt säilyttämään edes olemassa olevia lihaksia, mikäli laihdutat noikin selvästi.

Joten, treenaa kunnolla koko kroppaa ja diettaa siihen asti, kunnes olet tyytyväinen. Sen jälkeen keskityt taas lihastenhankintaan.

Kimple sanoi:
Jos laihdutat 5 kiloa kuudessa ja puolessa viikossa, ja treenaat kaksi kertaa viikossa vatsat ja etunojat, niin et mitenkään voi saada kahta kiloa lihasta tuossa ajassa, (jos et kromitabuja vahvempia nappeja käytä). En usko, että tuolla treenaamisella pystyt säilyttämään edes olemassa olevia lihaksia, mikäli laihdutat noikin selvästi.

Joten, treenaa kunnolla koko kroppaa ja diettaa siihen asti, kunnes olet tyytyväinen. Sen jälkeen keskityt taas lihastenhankintaan.

Joo, näinhän mulle on sanottu. Näin edetään...

Kromista puheen ollen, onko kellää kokemuksia kromipikolinaatista?
Itse oon noin viikon vetänyt tuollasta 800ug annosta/päivä, jossa 100ug kromia, enkä oo huomannut ainakaan vielä minkäänlaista vaikutusta.
Kertokaa kokemuksianne, jos sellasia on...

Kuudessa ja puolessa viikossa 5 kiloa läskiä pois = mahdollista hyvinkin. Kuudessa ja puolessa viikossa 5 kiloa läskiä pois ja 2kg lihasta lisää = mahdotonta.

Wondadog sanoi:
Kun ei vaan tiedä pitäisikö tuohon painoon tuijottaa, voiko tolla reenillä lihasmassa kasvaa esim puolet siitä määrästä mitä läskiä polttaa... Koska laskennallisesti jos kuurini pitää niin säästöliekilläkin 6.5 vk ajassa mulla palaa 5 kiloa läskiä, mutta voiko tossa ajassa lihakset kasvaa esim 2 kg. Reeniä on 4 krt/vk, kahdesti etunojat 5 sarjalla failureen asti, ja sitten sama vatsoissa...

Kyllä ne lihat voi kasvaa, mutta kuinka paljon. Tuskin kiloja kuitenkaan. Todennäköisempää on kuitenkin niidenkin jonkinasteinen palaminen. Rajuna meinaat kuitenkin olla, jos vielä reilussa 6 viikossa poltat 5 kiloa läskiä. Minä antaisin itselleni vähintään tupla ajan aikaa tuon määrän polttamiseen, sekin olisi kova saavutus.

Kunnioitettavaa työtä olet tehnyt vuoden ajan, kun olet 20 kiloa puottanu. Siitä :worship:

Ota kerran viikossa leuanvedot mukaan niin saat vähän selkää ja hauista samlla treenattua.
Kromikuurit unohtaisin, ja ilman eca annosta pärjäät aivan mainiosti kun ilmeisesti on itsekuria.

Kime76 sanoi:
Kyllä ne lihat voi kasvaa, mutta kuinka paljon. Tuskin kiloja kuitenkaan. Todennäköisempää on kuitenkin niidenkin jonkinasteinen palaminen. Rajuna meinaat kuitenkin olla, jos vielä reilussa 6 viikossa poltat 5 kiloa läskiä. Minä antaisin itselleni vähintään tupla ajan aikaa tuon määrän polttamiseen, sekin olisi kova saavutus.

Kunnioitettavaa työtä olet tehnyt vuoden ajan, kun olet 20 kiloa puottanu. Siitä :worship:

Kiitti, on se välillä ollut tuskaakin.. :)
Joo, arvelin että ei se painoo ainakaan tuo. Jännä juttu sinänsä koska voin vannoa että ne on muuttunut _selvästi_ tuossa 2 kk aikana, vaikka paino on pudonnut hienoiseen. Johtuuko sitten vaan ihan "ryhdistä" tms... Vai asettuuko rasva niin eri tavalla....

tapio sanoi:
Ota kerran viikossa leuanvedot mukaan niin saat vähän selkää ja hauista samlla treenattua.
Kromikuurit unohtaisin, ja ilman eca annosta pärjäät aivan mainiosti kun ilmeisesti on itsekuria.

..ööh... eca...? Oon ihan pihalla näistä termeistä, boosteria?
Toi 5 kiloa on sellanen haamuraja että haluaisin sen ennen kesälomaa. Sillon tulee nikkaroitua terassit valmiiksi ja tehtyä vähän raksahommia niin vois keskittyä syömään sen 3000kcal, ja ruveta kasvattaan lihaksia sitten monipuolisemmalla reenillä...
Ja kun olen 195 pitkä, se 95 kuulostaa niin paljon paremmalta painolta kuin 101, oli se sitten reenattua lihasta, tai vain laihdutettua painoa... :D

Sen verran tuolta alusta, mainitsin että Maximillian ei ota herneitä, pahoittelut, tuttuni nickki oli Maxim Real, joka nyt ei hetkeen ole kirjoitellut mutta seurailee kyllä näitä... :kuola:

kahvilla on muitakin sivuvaikutuksia joista tuo paskahätä on mun mielestä pienin(ja jota mulla ei edes tule..)

kahvi vie ikävästi pariksi kolmeksi tunniksi näläntunteen(ainakin mulla) joka on aika perseestä, aamulla ei mitenkään pääse liikkeelle ennen kuppia kuumaa ja harvemmin aamulla on nälkä jolloin aamu menee ilman aamupalaa ellei väkisin väännä jotain bröödiä naamariin..

Mistähän johtuu, kun juo kahvia varsinkin aamulla niin kohta on pakko lähtee vääntää shaissee, mutta kun juo energia juomia niin ei mitään samankaltaisia vaikutuksia?

Back
Ylös Bottom