coke- sanoi:
Omalla kohdalla olen huomannu tuon kromin vaikuttavan ihan kohtuu hyvin makeannälkään, tai sitten kyseessä on plasebo vaikutus.

Musta tuntuu, että tuo kromin varsinainen määrä yhdessä tabletissa on niin pieni, että omalla kohdalla kaksikin kromitablettia päivässä ei ole tuonut mitään ihme vaivoja.
Hups, kävi ajatus virhe. Siis sitä namia meni aina se 70e kuukaudessa, ennekuin alotin laikkarin vuosi sitten. Olen saanut sen noin puolitettua, tietenkään kuurilla ei tule otettua niin paljon, mutta kyllä sitä töissä tulee melkein jokapäivä ostettua joku 100g irttareita ym.
Mulla ei kyllä ole tullut masennuksia tai kireyttä (ellei jotain päiviä kituuttanut sitten ihan 900 kcal tms), mutta tosiaan tähtäsin pitkäaikaisempaan ruokavaliomuutokseen. Eli aina noin 2-3 vk kerralla tarkkana, sitten vähän väljemmin, lomilla tuli syötyä enemmänkin mutta ikinä ei lähtenyt nouseen.
BTW, äitini on ollut myyjänä luontaistuoteliikkeessä, ja perhetuttumme omistaa 2 myymälää, se kans sanoi että mun kokoiselle kaverille toi 200mg (=4 tab) ei ole paha määrä, mutta sitä enempää ei suositellut...
Katotaan nyt. Löysin kaapista jotain proteiinijuomamixejä ym, ja kromipurkin. Käyttelen niitä nyt tuossa reenien yhteydessä, ja 4 tab päivässä kromia, voi olla että se ei mitään auta kuin korvien väliin, tulee tehtyä tunnollisemmin kuurit ja reenit kun kerran "niitä oikein vahvistaa drinksuilla ja napeilla"
Kun ei vaan tiedä pitäisikö tuohon painoon tuijottaa, voiko tolla reenillä lihasmassa kasvaa esim puolet siitä määrästä mitä läskiä polttaa... Koska laskennallisesti jos kuurini pitää niin säästöliekilläkin 6.5 vk ajassa mulla palaa 5 kiloa läskiä, mutta voiko tossa ajassa lihakset kasvaa esim 2 kg. Reeniä on 4 krt/vk, kahdesti etunojat 5 sarjalla failureen asti, ja sitten sama vatsoissa...