Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedz sanoi:Elikä kofeiinihan vaikeuttaa muiden ravinteiden imeytymistä kroppaan, mutta kuinka paljon?
VelttoV sanoi:Jaha, täsä kahvia hörppien tuli mieleen, että kofeiini ja nikotiini kait kiihdyttää ruoan läpimenoa. Usein tulee kakkahätä heti tupakan vedon, tai kahvin juomisen jälkeen. Onko tämä merkki siitä? Vai onko ihan joku muu refleksi kyseessä, esim rentoutuminen?![]()
Ja laskiko se kofeiini testotasoja? Dieetillä on hyvä juoda kahvia, ei tule syötyä ylimääräisiä.
VelttoV sanoi:Jaha, täsä kahvia hörppien tuli mieleen, että kofeiini ja nikotiini kait kiihdyttää ruoan läpimenoa. Usein tulee kakkahätä heti tupakan vedon, tai kahvin juomisen jälkeen. Onko tämä merkki siitä? Vai onko ihan joku muu refleksi kyseessä, esim rentoutuminen?![]()
Ja laskiko se kofeiini testotasoja? Dieetillä on hyvä juoda kahvia, ei tule syötyä ylimääräisiä.
Manala sanoi:Joo mullakin on tuo liika kahvi aiheuttanut yhtä sun toista haittaa... :D
Kokeileppa mennä salille juuri juodun 4 kupillisen jälkeen niin ei paljoa kehtaa mennä pinnistelemään tangon alle. :jahas:
mulla tosin tuo maito ja nyt huomasin että myös kahvi aiheuttaa aivan mielettömiä kahvivaivoja
vilho_kanuuna sanoi:ED:llä olen itse saanut vähennettyä kahvin juontia.
123jippo sanoi:Mikäs tämä ED mahtaa olla?
teri sanoi:Aika marginaalista apua noista "napeista" olisi. Kaloreitakaan ei mielestäni kannata tuon painoisena ainakaan vähentää.