kofeiini tabut..kokemuksia??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^RISKI^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
onks kellää kokemuksia esim:Weider Speed Booster -guaranavalmiste nimisestä tuotteesta nouseeko tulokset ku näitä popsii ennen reeniä ja tossa oli vielä maininta siitä että auttaa myös polttamaan rasvaa, jos jollain on kokemuksia näistä ni vois kertoo?

^RISKI^ sanoi:
onks kellää kokemuksia esim:Weider Speed Booster -guaranavalmiste nimisestä tuotteesta nouseeko tulokset ku näitä popsii ennen reeniä ja tossa oli vielä maininta siitä että auttaa myös polttamaan rasvaa, jos jollain on kokemuksia näistä ni vois kertoo?
Kofeiinia saa HUOMATTAVASTI halvemmalla ihan vaan apteekista. Muistaakseni alle 4 €/100 tablettia. Yhdessä tabletissa kofeiinia 100 mg. Eikä vaadi reseptiä tai mitään. Tuotteen nimi on Cofi-Tabs.

Jos treeni kulkee ilman ja tuntuu, että virtaa riittää, niin ei noihin kofeiinitabletteihin kannata opetella. Niistä tulee helposti tapa ennen jokaista treeniä ja varsinkin illalla saattavat alkaa haitata nukkumista treenin jälkeen. Eli jos selviät ilman, niin sitten kannattaa ehkä unohtaa kokonaan.

Pakkiksen yleinen mielipide taitaa olla, että tuote on täyttä :kakka:
Omaa kokemusta ei ole, mutta Treenikaverini mielestä potkii hyvin nimenomaan boosterina. Rasvanpoltto vaikutus taitaa kyllä olla olematon. Kofeiinitabut voipi potkia yhtä hyvin.

:offtopic: Tuloksiin on sitten turha odotella mitään 5kg nousuja, mutta toivottavasti et sitä tarkoittanutkaan.

Itseasiassa pakkiksen yleinen mielipide taitaa tässä asiassa olla että kyllähän ne kofu tabsit kivan potkun antaa ennen treeniä.

Kofutabut voivat auttaa jonkin verran rasvanpoltossa ja antavat lisätehoa treeneihin. Täytyy kuitenkin muistaa että jokainen on erilainen yksilö. Toisille ne tehoaa paremmin kuin toisille. Ja niinhän se on kaikissa lisäravinteissa yms. Itse juon kahvia aika paljon joten kofutabuista ei saa niin hyvää vaikutusta irti mitä haluaisi. Ja kroppa tottuu ajan mittaan kofuun. Eli kannattaa vaihdella määrää silloin tällöin ja pitää vaikka taukoa välillä.

Ihan oikeiden tutkimusten mukaan kofeiini kiihdyttaa aineenvaihduntaa, tieda sitten miten paljon noinniinkun kaytannossa. Kylla ma oon ainakin huomannut selkean eron kun ottaa tabletin (200mg) tai kaksi ennen reenia tyhjaan vatsaan niin treeni-intoa loytyy aivan eri tavalla. Tekee mieli syoda kyykkytelineet ja painot :)

Jos virtaa riittää ilmankin, niin ei tosiaan kannata noihin opetella. Itellä on vakavia henkisiä vaikeuksia lähteä treeneihin ilman kofeiinia nykyään, kun on tullut sitä niin paljon käytettyä. Lisäksi siihen on kehittynyt ihan törkeän kova resistanssi. Ennen 2 tabua potki kuin sika, mutta yhdessä vaiheessa 5 tabua ei aiheuttanut erikoisempaa efektiä. Sitten onnistuin vierottautumaan ja nykyään joskus kun on väsymystä havaittavissa ennen treeniä, niin otan 2 tabua.

itelle tulee noista kofutabuista sellanen ihme levoton olo, ei sovi treeniin juuri ollenkaan. efu toimii paljon paremmin! :)

<font size = "-3"> ainii se on laitonta </font size>

Kahvi toimii

Mulle toimii parhaiten että nautin kofeiinini kahvin kautta ja siinäkin koetan järkeillä määrän suhteen. Esim aamulla 1,5 kuppia(herättelyyn) Päivällä luonas kahvit 1kuppi(ruoansulatus) Iltapäivällä juon 1,5 (toimii hyvin buusterina ennen treenejä.

Mullekin tulee kofeiini pillereistä erittäin levoton, toisinaan jopa ahdistunut olo sen vuoksi nautin kahvia kohtuudella ja se toimii minulla. Välillä otan muutaman guaranatabletin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla menee treenibuusterina thermogenic booster 2kpl ja kofuja 300mg ja ihan hyvin saa hien pintaan+jaksaa treenata vaik olis kuinka väsynyt:)

Ostin tuossa kuukausi sitten pakkiksen innoittamana noita kofeiinitabletteja. En huomaa minkäänlaista vaikutusta, vaikka en juo kahvia ollenkaan. 4 kpl on suurin annostus mitä olen käyttänyt. Kaipa tuokin on henkilökohtaista, tai sitten joillain toimii placebo-efekti paremmin.

misha sanoi:
Ostin tuossa kuukausi sitten pakkiksen innoittamana noita kofeiinitabletteja. En huomaa minkäänlaista vaikutusta, vaikka en juo kahvia ollenkaan. 4 kpl on suurin annostus mitä olen käyttänyt. Kaipa tuokin on henkilökohtaista, tai sitten joillain toimii placebo-efekti paremmin.

Kummallista..ehkä ne on feikkejä. ;)

misha sanoi:

Mulla ihan sama juttu. Joskus kokeilin, eikä mitään mainittavaa vaikutusta. Mun suurin annos oli 200 mg ja kyseessä oli apteekin cofi-tabsit. Otin joskus illallakin, eikä haitannut unia yhtään. Enkä kahviakaan ole koskaan juonut.

Kyllähän noita kannattaa rasvanpolttoon käyttää ja kovimpiin treeneihin jos ei puhti riitä. Silloin ainakin toimivat jos vetää sellasen 3 kertaa viikossa annokse. Yhet annokset ennen aerobista ja yhen vaikka ennen jalkatreeniä. Ei addiktoidu noin vähllä käytöllä.

Itellä kyllä kesti pari kertaa totutella ennen, kuin pakki kesti. Mut sitten, ku oli muutaman kerran ottanu ni ei enää tullu mitään ei-toivottuja sivuvaikutuksia.
Paitsi viime penkkitreenissä, ku ei ollu pariin kuukauteen ottanu ja treeni oli aamulla ni piti tietenkin vähän saada potkua. Otin sitten 250mg melkein tyhjään vatsaan ja treenissä tuli sitten huono olo. Ei muutaku treeni pinnistellen loppuun ja tämän jälkeen vetämään elämäni suurimmat ripulipaskat. :jahas:

Plussat
+Antaa tosiaan potkua
+Jaksaa koulussa
+Helppo ja suht vaaraton piriste

Haitat
-Laskut: Vapina, väsymys
-Päänsärky
-Saattaa aiheuttaa unettomuutta
-Elimistö voi mennä ylikuntoon jos vetää tappopäivän jälkeen tappotreenin
-Toisilla Viisari ei heilahtele jos liikaa kofuja samana päivänä

Jos ei tarvii käyttää ja pärjäät kahvilla niin hyvä

2 kofutablettia (200mg) tulee napattua ennen treeniä ja mulla ainakin antaa kivan lisäpotkun. Tosin en käytä kahvia ollenkaan, enkä teetäkään juurikaan ja kofutabujakin VAIN ennen treeniä, eli ei tule tota kofeiinia muuten saatua käytännössä yhtään. Silloin tällöin on kaiketi hyvä pitää jokunen viikko taukoa ettei näihin totu ja joudu vähitellen kasvattamaan annostusta...

Itsellä ainakin kofeiini toimii hienosti treenipotkun antajana, mutta edellyttäen etten käytä sitä suuria määriä (300-500mg) kuin 30min ennen treeniä. Jos tabletteja vetää pitkin päivää ei virkeystaso ole sen kummempi treenin aikana kuin muuhunkaan aikaan päivästä. Useissa tutkimuksissa on muuten todettu kofeiinitablettien piristävän pidempiaikaisesti kuin vastaava kofeiinimäärä kahvina nautittuna. Johtuu ilmeisesti kahvin monista muista ainesosista.
Ehdottomasti parhaat treenitehot kofeiinista saa, jos ei muuten kuin ennen treeniä käytä sitä ollenkaan ja mieluummin pitää joskus kofeiinittoman päivän. Valitettavasti itse en ainakaan kykene olemaan ilman kahvia varsinkaan aamulla, kun viimeiset 20-vuotta on tottunut aamiaiseksi mukillisen tai kaksi sitä juomaan. Joskus tosin maltan pari päivää olla ilman, kun tekee mieli ottaa kofeiinista kunnon eläimelliset raivot salille. Tai sit korvaan kahvin teellä joksikin aikaa ja siten vähennän kofeiinin saantiani.
Teen sisältämä teofylliinikin (tai joku muu ainesosa) tepsii myös aika kivasti, jos yleensä ei teetä juo ollenkaan. Tää teen erilainen piristyskyky on kyllä sit ihan vain henkilökohtainen havaintoni, en tiedä onko muilla samoja kokemuksia.

Oon testannut kofeiini tabuja, mutta mulla ei vaikutusta. Johtuu varmaan runsaasta kahvinjuonnista. Kerran sitten kokeilin REILUA(=melkein kourallinen) annosta noita kofeiini tabletteja, ja vaikutus oli hikoilu+tärinä enkä nukkunut vuorokauteen.....

Turmelo sanoi:
Kerran sitten kokeilin REILUA(=melkein kourallinen) annosta noita kofeiini tabletteja, ja vaikutus oli hikoilu+tärinä enkä nukkunut vuorokauteen.....

No siinapa vasta viksu idea! :thumbs:

Back
Ylös Bottom