kofeiini tabut..kokemuksia??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ^RISKI^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itekkin tilasin 200g tauriinia viime viikolla. Olen jäänyt henkisesti pahasti koukkuun kofeiiniin treeniboosterina. Ei pää kestä lähteä ilman kofea treeneihin. Jos tuo tauriini potkisi niin ei tarvitsisi aina sitä kofea ottaa.

Force sanoi:
Itekkin tilasin 200g tauriinia viime viikolla. Olen jäänyt henkisesti pahasti koukkuun kofeiiniin treeniboosterina. Ei pää kestä lähteä ilman kofea treeneihin. Jos tuo tauriini potkisi niin ei tarvitsisi aina sitä kofea ottaa.

mä en niinkään suosi kofua.. no toki se kapseli tai kaksi tulee päivän aikana nappailtua, mutta yli 2 kerralla aiheuttaa mulle päänsäryn, vaikka luulisi toleranssin sinänsä olevan aika kohdillaan... :hyper:

Turmelo sanoi:
Oon testannut kofeiini tabuja, mutta mulla ei vaikutusta. Johtuu varmaan runsaasta kahvinjuonnista. Kerran sitten kokeilin REILUA(=melkein kourallinen) annosta noita kofeiini tabletteja, ja vaikutus oli hikoilu+tärinä enkä nukkunut vuorokauteen.....

hahahahah :hyper: :hyper: :hyper:

Just kävin ostamas ja pian napsasee ekat ja sit salil...saas nähdä onko mitään efektii. Jos hyvin piristää niin oon kyllä valmis toisenkin purnukan ostamaan sillä makso 3.50e/100 tablettii apteekist.Ja yks tabu on 100mg.

Nyt kun tässä on kerrottu näitä kahvin kofeiinipitoisuuksia, niin olisi mukava tietää, että tietääkö kukaan paljon Coca-Colassa tai Pepsissä on kofeiiniä? Muuten ei tabujen lisäksi mitään kofeeinipitoista mene, mutta aina välillä Pepsi Maxilla herkutellaan :kuola:

Kokeilin myös tuota kofeiinitabujen pureskeluja, ja kieltämättä ne maistuivat aivan kauhealta. :urjo:

Cheese sanoi:
Nyt kun tässä on kerrottu näitä kahvin kofeiinipitoisuuksia, niin olisi mukava tietää, että tietääkö kukaan paljon Coca-Colassa tai Pepsissä on kofeiiniä? Muuten ei tabujen lisäksi mitään kofeeinipitoista mene, mutta aina välillä Pepsi Maxilla herkutellaan
Tuolla on aika kattava listaus: Virvoitusjuomien kofeiinipitoisuudet

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeps. Apteekista sitä kofeiinia saa puoli ilmaseksi!
Ite en oikein tuu enää toimeenkaan jos en ota ennen treeniä paria kolmea kofeiinitabua. Tulloo pää kippeeks! :david:

entäs ku väitetään että kofeiini haittaa kreatiinin vaikutusta onko totta.

Nyt olin viikon ilman kofeiinia ja huomenna alotan taas. En kyllä oo ennen salii vetäny tabuja mutta ennen lenkkiä kyllä ja vaikutuksen on huomannu. Täytyypi kirjoitella tänne kun tietää mitä viikon tauko tekee toleranssille. :whip:

Back
Ylös Bottom