Kivat ja piristävät jutut salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pokkus
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niinhän te aina luulette! Sama homma kun katsotaan kahdeksan peilin kautta niin ei sitä muka voi huomata ;) Yritä siinä sitten pokkana kyykätä kun tietää, että kohta lattia lainehtii kuolasta. Välillä vähän kiusaannuttaa, mutta kyllä pojatkin kiusaantuu kun tekee selväksi esim. vienolla hymyllä huomanneensa sen salaisen katseen.

Saat*ana... Ai mie olen se irstas pervo, josta ne salilla puhu.

Kyllähän noita nättejä salityttöjä kattelee mielellään, päivän piristykset. Vaikka ilmeisesti pettämätön taktiikka olikin susi :D

Hyvä treeniseura ja ylipäätään kaikki salitreenaajat. Omalla salilla on niin hyvä ilmapiiri ja pieni jäsenistö, että kaikki tuntevat toisensa ja tuntee olonsa todella kotoisaksi, kun menee salille. Se aina piristää päivää kummasti.

Etukyykyn tekniikka on varmentunut. Se on mukavaa kun liikerata asettuu hermostoon ja sarjat sujuvat ilman yllätyksiä.

Nykyisin lähes poikkeuksetta tukahdutan halut neuvoa ihmisille tekniikan suhteen, vaikka erityisesti rinnallevedossa tekisi mieli opastaa, kun tankoa vedetään käsillä ja kaukana kehosta. Varsinkin kun valmentajat eivät siitä mitään sano, mutta juuri niiden valmentajien läsnäolo saa minut miettimään neuvomista uudelleen. Siinä kun astuisi heidän varpailleen ja tuskin saisi mitään kiitosta. Enkä itse ole painonnostaja, niin ei sitä auktoriteettia siltä osin ole. Luulen vain tunnistavani huonon liikeradan, kun sellaisen näen.

Se kyllä piristää, kun jotkut kanssatreenaajat kannustavat, vaik ei muuten paljon puhuisi mut kannustusta tulee silti kovien maastavetojen aikana !;)

Salilla harvoin tulee juteltua, vaikka muuten höpötänkin paljon random ihmisten kanssa niin on se kiva kun tyypit tulevat kuitenkin auttamaan ilman sanomistakin. Tein suht raskaan mave treenin ja kun isompia lättyjä otin tangosta pois niin olihan se kiva kun siihen tuli aivan puskista joku tyyppi auttelemaan. Yhtään kun ei tiedä kuka oli eikä aiemmin oltu nähty, mutta piristäviä tällaset.
Itse kun olen lyhyt mies niin viimmeksi salilla alko hymyilyttää kun kauhia hujoppi seuraili koko ajan minun treenejä ja aina sen jälkeen puolta pienemmillä painoilla yritteli samaa äheltää. Lopuksi tyyppi vain istuskeli ja katseli mikä sinällään ei piristänyt yhtään. Meinas jo hermot mennä kun jätkä tuijottaa selkeästi kun treenailen.

Salilla harvoin tulee juteltua, vaikka muuten höpötänkin paljon random ihmisten kanssa niin on se kiva kun tyypit tulevat kuitenkin auttamaan ilman sanomistakin. Tein suht raskaan mave treenin ja kun isompia lättyjä otin tangosta pois niin olihan se kiva kun siihen tuli aivan puskista joku tyyppi auttelemaan. Yhtään kun ei tiedä kuka oli eikä aiemmin oltu nähty, mutta piristäviä tällaset.
Itse kun olen lyhyt mies niin viimmeksi salilla alko hymyilyttää kun kauhia hujoppi seuraili koko ajan minun treenejä ja aina sen jälkeen puolta pienemmillä painoilla yritteli samaa äheltää. Lopuksi tyyppi vain istuskeli ja katseli mikä sinällään ei piristänyt yhtään. Meinas jo hermot mennä kun jätkä tuijottaa selkeästi kun treenailen.

Kaverihan otti selvästi sun treenistä oppia. Luulis hivelevän itsetuntoa... :)

ite kun treenaan yleensä aina yksin, kun opiskelen vieraalla paikkakunnalla niin piristi kummasti kun treenas koulun liikkatunnilla yhen luokkakaverin kans. heti tuli potkua treeniin ja hyvähän se on aina kun on joku kannustamassa viimeisissä toistoissa ja toisin päin.. ois vaan useammin :)

Tänään oli salilla kaks tyttöö samaan aikaan mun kans. Siinä jotain juteltiin nii sit ku lähettiin salilta yhtäaikaa nii toinen niistä sano, että "hommaan kyllä teidät kaks vielä sänkyyn" :D

Hehe, hauskaa kun tekee mattojumppaa salilla ja venyttelee lonkkia + pumppaa sivupersettä ja lonkan uloskiertäjiä niin naiset rupee raahaan mattoja siihen ympärille ja pyllistelemään ja levittelemään reisiä joka suunnasta, niinku ois joku sulttaani haaremissa :D No siitä innostuneena piti käydä sit läpi kaikki vittumaisimmat liikkeet mitä pilatesohjaaja ja fyssari opetti ja hyvin tuntui riittävän yleisöä. Sitten järkytin kaikkia potkimalla nyrkkeilysäkistä paskat pihalle niin et koko sali tuijotti, siihen vielä takakierrepotkut, knee striket ja rotating elbow striket. Haha, tulikin mieleen tuosta et siellä salilla käy jotain keski-ikäisiä äijiä polkemassa kuntopyörää ja niillä kyl kuolat valuu, huomasin yks päivä sellasen ja just ku meinasin ruveta nauramaan sen ilmeelle niin se säikähti. Itse oon ollut aika coolina, mut joskus on ollut jotain aika voimakkaan ja sulavan näköisiä naisia ilman ryhtivikoja niin ei oo voinut olla tuijottamatta pitkään :D Parin kanssa kyl ollut vähän tuijottelua molemmin puolin ja pitäny yrittää tehdä jotain hienoja liikkeitä, mm. kahvakuulalla. Tangolla pumppaus ei oo oikein sujunut kunnolla vammojen takia, mut näissä uusissa reeneissä on kieltämättä bonuksia :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tnä penamaksimi päivänä. viiko reenitauo jälkee rauta paino iha saatanasti jo lämmittelyissä. oli 90kg tangossa ja jo 80 paino paljo nii yks tyyppi jonka oon muutama kerra nähny salilla ja aina morjestaa nii sano että kyllä se nousee ja nii nousiki kevyesti

Tässä nyt tullu käytyä salilla jokunen kuukausi, ja aattelin, että jos toi 90 kiloo menis kesällä penkissä, nii oisin tyytyväinen. Mutta eilen ihan rölläys mielessä menin välis testaa 90 ku kaveri sillä pumppaili, nii sehän nous :D
Loppu treeni sitte kulki ihan mukavasti ku oli hyvä mieli :D

Vaihteeksi on ihan mukavaa kun ilta-aikaan treenatessa tulee porukkaa salille, yleensä itsekseen reenailen ja rokki soi kovaa. Pikkuhiljaa on tullut muutamia uusia "salituttuja" joiden kanssa reenin välissä tulee vaihdettua sana tai pari.

Vedin tänään kaverille treenin. Piristi kummasti nähdä ku toinen paiskii kunnolla töitä, vaikka oma treeni jäikin vähä vajaaksi ku piti kaveria koutsata. Ja kyllä sillä varmaa itelläki oli ihan hyvä fiilis sen jälkeen ku taas jalat kanto, kädet lakkas tärisemästä ja sappineste palas sinne missä sen kuuluuki olla.

Se aiemmin tällä viikolla veti vähä puoliteholla treenit ja sano mulle että sunnuntaina sinä saat vetää mulle kunnon treenin. No, enää hän ei varmaan tuu tommosia lupauksia tekemään :D Pudotussarjat, supersarjat, widowmakerit ja pakkotoistot oli hommassa mukana, tuskanhuutoja ja armonaneluita tuli helvetisti mutta armoa ei annettu :D Ja taispa siinä joku kyynel tirahtaa kans. Kyllä mulla oli hyvä fiilis siinä ku toinen rehki kovempaa ku _ikinä_ ennen, aika kieroutunutta varmaan :D

E: Ja siinä samalla tosiaan keksin että mitä haluan tulevaisuudessa tehdä työkseni, seki oli ihan kivaa tajuta jotain niin ilmiselvää. Ei, en halua kiduttajaksi vaan personal traineriksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom