:wtf:Tai kuumat kollikissat. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf:Tai kuumat kollikissat. ;)
täällä taas olis sellasta hauskaa että:ammattikoulun salilla missä käyn niin lähes joka kerta ku ite oon treenillä sinne tulee myös kyseisen paikkakunnan oma köppäjooseppi jonka kaikki tuntee.melkeimpä joka treenin jossain vaiheessa alkaa pimpsa jutut tai viikonlopun nais seikkailu jutut lentää,tai jotain muuta vastaavaa, ja kun näitä juttuja kuuntelee kun sarjaa vetää niin täytyy sanoa että välillä meinaa jäädä sarja tekemättä.on sitten sen verran pimeitä juttuja herralla että nämä täytyis päästä kaikkien kuulemaan :D
Eräänä iltana salille mennessäni klo 21 aikaan oli salin alakerrassa kaupungin teinityttöjen suosikki, eräs hopparijannu treenillä. Tein yläkerrassa hetken ja alakertaan siirtyessäni näin portaiden kaidesäleikön läpi kun tämä jannu poseeraa ilman paitaa peilin edessä. Rennon letkeesti heitin isoon ääneen että Moro, jolloin kaverin pasmat menivät ihan sekaisin. Sai hän soperrettua siinä jotain tyyliin: "Perkele ku täällä alaalla on niin kuuma että taas pitää treenata ilman paitaa. Piti siitä sitten lähteä yläkertaan nauramaan, kun ei päin naamaa kehdannut.
Tänään olin tekemässä vinopenkkiä, kun siihen viereen tuli noin parikymppinen, söpö ja hyväkroppainen tyttö doggystyle asentoon tekemään jotain jalka/käsi- ojennuksia. Koitin parhaani mukaan hillitä itseäni, mutta niiden tummien collegehousujen läpi pullottavat häpyhuulet saivat treenini ihan sekaisin herrasmiehenä vilkaisin vain muutaman kerran, ja sillä tavalla ettei kukaan varmasti huomannut.
siis miten voit collegehousujen läpi nähdä intiimialueet! Onks sulla röntgenkatse : O
No ne housut tais olla vähän liian kireet tai jotain ethän tuomitse minua sopimattomasta käytöksestä salilla? :evil:
herrasmiehenä vilkaisin vain muutaman kerran, ja sillä tavalla ettei kukaan varmasti huomannut.
No tekis mieli tuomita, mut sallin pienen tuhmuuden tällä kertaa... Syyllistyn siihen nimittäin välillä itsekin;)