Kivat ja piristävät jutut salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pokkus
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
täällä taas olis sellasta hauskaa että:ammattikoulun salilla missä käyn niin lähes joka kerta ku ite oon treenillä sinne tulee myös kyseisen paikkakunnan oma köppäjooseppi jonka kaikki tuntee.melkeimpä joka treenin jossain vaiheessa alkaa pimpsa jutut tai viikonlopun nais seikkailu jutut lentää,tai jotain muuta vastaavaa, ja kun näitä juttuja kuuntelee kun sarjaa vetää niin täytyy sanoa että välillä meinaa jäädä sarja tekemättä.on sitten sen verran pimeitä juttuja herralla että nämä täytyis päästä kaikkien kuulemaan :D

täällä taas olis sellasta hauskaa että:ammattikoulun salilla missä käyn niin lähes joka kerta ku ite oon treenillä sinne tulee myös kyseisen paikkakunnan oma köppäjooseppi jonka kaikki tuntee.melkeimpä joka treenin jossain vaiheessa alkaa pimpsa jutut tai viikonlopun nais seikkailu jutut lentää,tai jotain muuta vastaavaa, ja kun näitä juttuja kuuntelee kun sarjaa vetää niin täytyy sanoa että välillä meinaa jäädä sarja tekemättä.on sitten sen verran pimeitä juttuja herralla että nämä täytyis päästä kaikkien kuulemaan :D

Itseä justiinsa tympii ,jos joku köppäjooseppi alkaa kesken sarjan heittämään jotakin läppää ja meinaa sarja jäädä kesken. Tosin on tämä silloin piristävää ,kun ei ole sarja kesken ja saa vähä naureskella ,mutta mahdottomuushan se on köppäjoosepin katsoa semmonen väli läpilleen ,että kellään ei ole sarja kesken.

Jahas, mikäs ilastuttaa.

- Hyvä musa :rock:
- Vanhemmat ja kokeneemmat voimanostajat, jotka neuvoo. Tuol meijä salil käy yks veijari joka on käyny salilla 40v. 35v kisannu ja 17v valmentanu voimanostoa :)
- Ylipäätää mukavat ihmiset.
- Hyvät jutut porukoiden kesken:)

Olen tilapäisesti Manchesterissa (3 kuukautta); kiva ja piristävä juttu täällä on kun salin (Esporta Salford) henkilökunta jakaa ilmaisia protksujuomia kaikille pari kertaa viikossa :) Siellä ne kävelee ympäri salia, juomat lautasella ja jakaa niitä kaikille.

kun on joutunut pitämään pitemmän tauon ja luulee että kaikki meni vituiksi niin maveen onkin tullut 20kg maksimiin.

Eräänä iltana salille mennessäni klo 21 aikaan oli salin alakerrassa kaupungin teinityttöjen suosikki, eräs hopparijannu treenillä. Tein yläkerrassa hetken ja alakertaan siirtyessäni näin portaiden kaidesäleikön läpi kun tämä jannu poseeraa ilman paitaa peilin edessä. Rennon letkeesti heitin isoon ääneen että Moro, jolloin kaverin pasmat menivät ihan sekaisin. Sai hän soperrettua siinä jotain tyyliin: "Perkele ku täällä alaalla on niin kuuma että taas pitää treenata ilman paitaa. Piti siitä sitten lähteä yläkertaan nauramaan, kun ei päin naamaa kehdannut.

Piristävää on se, kun vakisali on entinen baari, ja niinpä juomapulloon saa jääpaloja tai jäämurskaa! Ah, vesi pysyy mukavan kylmänä.

Eräänä iltana salille mennessäni klo 21 aikaan oli salin alakerrassa kaupungin teinityttöjen suosikki, eräs hopparijannu treenillä. Tein yläkerrassa hetken ja alakertaan siirtyessäni näin portaiden kaidesäleikön läpi kun tämä jannu poseeraa ilman paitaa peilin edessä. Rennon letkeesti heitin isoon ääneen että Moro, jolloin kaverin pasmat menivät ihan sekaisin. Sai hän soperrettua siinä jotain tyyliin: "Perkele ku täällä alaalla on niin kuuma että taas pitää treenata ilman paitaa. Piti siitä sitten lähteä yläkertaan nauramaan, kun ei päin naamaa kehdannut.

:hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään olin tekemässä vinopenkkiä, kun siihen viereen tuli noin parikymppinen, söpö ja hyväkroppainen tyttö doggystyle asentoon tekemään jotain jalka/käsi- ojennuksia. Koitin parhaani mukaan hillitä itseäni, mutta niiden tummien collegehousujen läpi pullottavat häpyhuulet saivat treenini ihan sekaisin :) herrasmiehenä vilkaisin vain muutaman kerran, ja sillä tavalla ettei kukaan varmasti huomannut.

Tänään olin tekemässä vinopenkkiä, kun siihen viereen tuli noin parikymppinen, söpö ja hyväkroppainen tyttö doggystyle asentoon tekemään jotain jalka/käsi- ojennuksia. Koitin parhaani mukaan hillitä itseäni, mutta niiden tummien collegehousujen läpi pullottavat häpyhuulet saivat treenini ihan sekaisin :) herrasmiehenä vilkaisin vain muutaman kerran, ja sillä tavalla ettei kukaan varmasti huomannut.

siis miten voit collegehousujen läpi nähdä intiimialueet! Onks sulla röntgenkatse : O

Tottakai ku treeni kulkee nii on kivaa :)
mutta ku joku 20v hoitsu tulee vetää kyykky nii ei siinäkää valittamista;)
tästä asiasta hauskemman tekee se kun vähä kattelee ympärillä olevia miehiä jotka tuijjottaa iha slerba punasena tätä ilmestystä:hyper:

siis miten voit collegehousujen läpi nähdä intiimialueet! Onks sulla röntgenkatse : O

No ne housut tais olla vähän liian kireet tai jotain :rolleyes: ethän tuomitse minua sopimattomasta käytöksestä salilla? :evil:

herrasmiehenä vilkaisin vain muutaman kerran, ja sillä tavalla ettei kukaan varmasti huomannut.

Niinhän te aina luulette! Sama homma kun katsotaan kahdeksan peilin kautta niin ei sitä muka voi huomata ;) Yritä siinä sitten pokkana kyykätä kun tietää, että kohta lattia lainehtii kuolasta. Välillä vähän kiusaannuttaa, mutta kyllä pojatkin kiusaantuu kun tekee selväksi esim. vienolla hymyllä huomanneensa sen salaisen katseen.

Mutta hyvää egoboostia, tietääpähän olevansa tikissä :rolleyes:

aika usein käy niin että suolikaasut tuppaa tulemaan ulos kun rutistaa viimeisetkin voimat jalkaprässillä...niin kävi tänäänkin mutta ei sitä tarvitse ainakaan turun barbell clubilla hävetä..on meinaa luolamiesten sali:D

No tekis mieli tuomita, mut sallin pienen tuhmuuden tällä kertaa... Syyllistyn siihen nimittäin välillä itsekin;)

Okei, toivottavasti satutaan samalle salille joskus ;)

Tarhatyyli mä kyl luulen että miehet tarkkailee kahdeksan peilin kautta ennemminkin sitä kyykkytekniikkaa niiden takamusten sijaan :D

Treeni kulkee ihan kivasti, kunhan muistaa pitää tällaisia kevyitäkin viikkoja loppuun vedettyjen viikojen päälle. Lisäksi ilouutisena se, että kohtuullisen ärsyttävä lauma kebabbimaan poikia oli saanut porttikiellon salillemme. Oikeus tapahtui. Joku toinen sali on kuulema saanut jo nämä mukavat herrat omakseen. Otan osaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom