Kitaristit hoi!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Erittäin taidokasta! :worship: Jos itekin jossain vaiheessa noin hyvin osaisin soittaa...:kuola:
Sarkasmia? 4-5 kuukauden kitaranvinguttelun jälkeen ei voi puhua minkäänlaisista taidoista. Vai kuulostiko siltä että olen soittanut enemmän:rolleyes:

Erittäin hyvä veto siihen nähden jos olet vain 4-5 kuukautta soittanut!

Erittäin taidokasta! :worship: Jos itekin jossain vaiheessa noin hyvin osaisin soittaa...:kuola:

kyllä aikaan nähden ihan kivasti vetästy, mutta minun korvaani aika kauhealta kuulosti, epävireisiä bendejä, tatsi ei mitenkään hyvä ja taimissa virheitä, myöskin soitto oli jotenki "heikkoa", tästä ei nyt kannata vittuuntua kenekään. :piis: tuohon aikaan ei moni pysty edes noin soittamaan, mutta "tuollanen" ylistys menee kyllä jo yli, sitä tässä hain takaa. :(

No kai mieki uskallan sit sanoa. En mie löytäny sitä melodiaa edes tuosta soolosta. Kyl se kuite sieltä tulee kun jaksaa vaan treenata. Nou hätä!

Upataanpa threadi: Minä liityin eilen kitaristien joukkoon ostettuani ensimmäisen kitarani ja vahvistimen siihen: Ibanez RGR270 ja vahvarina toimii VOX valvetronixin AD15VT

Oon joitain yksinkertasia kappaleita opetellu soittamaan, esim SOAD:in ATWA ja toxicity

Oon joitain yksinkertasia kappaleita opetellu soittamaan, esim SOAD:in ATWA ja toxicity
Aika virtuoosi oot jos eile ostanu kamat ja nyt jo osaat noita biisejä soittaa :D
Eiku hyvä hyvä vaan...Kitaristeja ei oo koskaan liikaa..Paitsi jos muut kitaristit vie kaikki naiset :D

Aika virtuoosi oot jos eile ostanu kamat ja nyt jo osaat noita biisejä soittaa :D
Eiku hyvä hyvä vaan...Kitaristeja ei oo koskaan liikaa..Paitsi jos muut kitaristit vie kaikki naiset :D

oon mää siis ennenkin soitellu jonkn verran, mut nyt vaan ostin omat kamat. ATWA on helppo ja toxicityä oon näppäilly koululla aina ruokkiksella, kun on ollu musiikkiluokan ovet auki (harvoin).
Ja onhan mulla ollu aikaakin, salia, kitaraa, ja syömistä päivään vaan nii sit se on okei;)

Enkä minä nyt niin virtuoosi oo: yritin enter sandmania näppäillä, nii eipä pysyny sormet perässä ei sitten millään.:( pitää vaan jatkaa harjottelua

Editti umpeutu; en googlella löytäny järkeviä sivuja asiasta: Miten virittää kitara, jossa on floikkatalla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Editti umpeutu; en googlella löytäny järkeviä sivuja asiasta: Miten virittää kitara, jossa on floikkatalla?

Yläruuvit auki (nupista), kitara vireeseen, yläruuvit kiinni ja tallan perässä olevilla säätöruuveilla lisää virettä jos tarvitsee.

floikkatalla??? onko se sellanen joka kiristää ja löysää / korkeammalle ja matalalle ??
jos niin eikö siellä kaulan yläpäässä ole lukitusta, se auki --> vireeseen ja kiinni.

e: "iiro nopee"

Yläruuvit auki (nupista), kitara vireeseen, yläruuvit kiinni ja tallan perässä olevilla säätöruuveilla lisää virettä jos tarvitsee.

Ookkei tack, ei siis oo kovin paljoo vaikeempi ku normaali kiinteetallanen.

http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg321mhwk.htm

ja

http://www.thomann.de/fi/roland_micro_cube.htm

Tällä paketilla mennään pitkän matkaa. Muusikoiden.net keskustelijoiden kestosuosikki. Tuo Ibanez on hinta-laatu-suhteeltaan tod. kova peli, pesee monet tuplasti kalliimmat. Laadukkaista materiaaleista tehty ja helpposoittoinen.
Tuo Microcube on koostaan huolimatta melkoisen äänekäs peli ja monipuolisilla saundeilla varustettu, ja toimii myös pattereilla. Itse tollaisen Ibanezin aikoinaan omistin eikä mitään pahaa sanottavaa löydy, Cube on päivittäisessä käytössä edelleen.

Vaikka basisti olenkin, niin voinen jotain lausua. Suosittelen jättämään nuo starttipaketit väliin ja ostamaan suoraan vaikkapa tuon rg321 ja siihen vahvistin erikseen. Vahvistin voisi olla jokin combo-mallinen (eli siis vahvistimen yhteydessä on kaiutin), watit tarpeen mukaan. Jos bändin kanssa soittelet niin 100w on melko sopiva, ainakin jos rumpali on mallia rautakäsi. Kotiin riittää ihan 15-30 wattinen.

Mistä helsingistä löytyisi osaava kitarapaja? Pitäisi säädättää puoliakustinen ja korjauttaa stratocaster. En itse viitsi edes alkaa yrittämään kaulakulmien ja tallan tarkistusta/säätöä tuolle puolikkaalle, kun saattaapi käydä niin, että sen jälkeen viedään kuitenkin sinne pajalle.

Mistä helsingistä löytyisi osaava kitarapaja? Pitäisi säädättää puoliakustinen ja korjauttaa stratocaster. En itse viitsi edes alkaa yrittämään kaulakulmien ja tallan tarkistusta/säätöä tuolle puolikkaalle, kun saattaapi käydä niin, että sen jälkeen viedään kuitenkin sinne pajalle.

Itse olen kitaroitani huollattanut Soitin-Huttusella. http://www.soitin-huttunen.com/

Tuohon ylempään missä suositeltiin microcubea... Itse laittaisin hintaan lisää ja hommaisin cube x20:n... Huomattavasti jämäkämpi soundi ja enemmän säätövaraa. (hintaeroa taitaa olla se 50e)

Mutta Rg321 rokkaa... varsinkin se EX malli siitä (paremmat mikit)

Suositut

Back
Ylös Bottom