- Ikä
- 33
"crazy train soolo"
Hyvää settiä soittelen tuossa eikös? hehhe
Erittäin taidokasta! Jos itekin jossain vaiheessa noin hyvin osaisin soittaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"crazy train soolo"
Hyvää settiä soittelen tuossa eikös? hehhe
Sarkasmia? 4-5 kuukauden kitaranvinguttelun jälkeen ei voi puhua minkäänlaisista taidoista. Vai kuulostiko siltä että olen soittanut enemmänErittäin taidokasta! Jos itekin jossain vaiheessa noin hyvin osaisin soittaa...
Erittäin taidokasta! Jos itekin jossain vaiheessa noin hyvin osaisin soittaa...
Aika virtuoosi oot jos eile ostanu kamat ja nyt jo osaat noita biisejä soittaa :DOon joitain yksinkertasia kappaleita opetellu soittamaan, esim SOAD:in ATWA ja toxicity
Aika virtuoosi oot jos eile ostanu kamat ja nyt jo osaat noita biisejä soittaa :D
Eiku hyvä hyvä vaan...Kitaristeja ei oo koskaan liikaa..Paitsi jos muut kitaristit vie kaikki naiset :D
Editti umpeutu; en googlella löytäny järkeviä sivuja asiasta: Miten virittää kitara, jossa on floikkatalla?
Yläruuvit auki (nupista), kitara vireeseen, yläruuvit kiinni ja tallan perässä olevilla säätöruuveilla lisää virettä jos tarvitsee.
Mistä helsingistä löytyisi osaava kitarapaja? Pitäisi säädättää puoliakustinen ja korjauttaa stratocaster. En itse viitsi edes alkaa yrittämään kaulakulmien ja tallan tarkistusta/säätöä tuolle puolikkaalle, kun saattaapi käydä niin, että sen jälkeen viedään kuitenkin sinne pajalle.
Itse olen kitaroitani huollattanut Soitin-Huttusella. http://www.soitin-huttunen.com/