Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olisi edullinen säröpedaali hakusessa. Alkaa ärsyttää ton vaffarin renkkaaminen kesken biisin, kun pitää vaihdella cleania ja säröä jossain biisissä.
Olisiko mahdollisesti jotain muita vastaavia vaihtoehtoja, tai kokemuksia tuosta Hot Headistä.
Juu kyllä käytetyt soittimet on lähes poikkeuksetta parempia kuin pränikät.
Tietty jos ne ei ole rikki.
Nyt olisi edullinen säröpedaali hakusessa. Alkaa ärsyttää ton vaffarin renkkaaminen kesken biisin, kun pitää vaihdella cleania ja säröä jossain biisissä. Tämmöistä olen ainakin ajatellut yhtenä vaihtoehtona:
Nyt olisi edullinen säröpedaali hakusessa. Alkaa ärsyttää ton vaffarin renkkaaminen kesken biisin, kun pitää vaihdella cleania ja säröä jossain biisissä. Tämmöistä olen ainakin ajatellut yhtenä vaihtoehtona:
Tuo on siis samankaltainen kun monen hyväksi havaittu Digitechin Bad Monkey, mutta hieman raskaammalla säröllä.
Toisena vaihtoehtona olisi ostaa joku multiefektipedaali, mutta sitten hintaluokkakin kasvaa moninkertaiseksi.
Käytättekö Delay -speduja? Tilasin juuri uuden Digitechin Digi delayn, kuulemma hintaansa nähden erittäin laadukas peli. Saas nähdä.
Soittanut olen n. 5 vuotta. Bluesista heviin. Styrkkarina Randallin RG100SC, eli 100 wattinen trankku saundit on \m/ Pääkitarana Schecterin c-1 hellraiser, mikä on paras kitara mitä olen eläissäni tähän asti päässyt soittamaan. Pedaaleina toimii aina silloin tällöin milloin mikäkin. Himassa perussoitteluun en moista tarvitse, omistanhan hyvän vahvistimen.
Soitan mäki 6x12" kaapilla kerrostalossa...Hieman turhaahan se on :PMua vituttaa, kun en voi käyttää varsinaisia kamojani kun kerrostalossa asun. Harjoitusvahvarina mulla on Marshallin 40-wattinen transu. Varastosta löytyis sit Laneyn VH100R 100w putkinuppi, Marhshallin JCM-800 50w putkinuppi ja Marshallin 4X12 kaappi.
Ei se kaappi niinkään mutta 100w putkivahvistin ei kovin hyvältä kuulosta jos pitää soittaa kerrostalovolyymillä. Pikkasenkin jos volaa nostais niin naapurit olis oven takana ja katosta varmaan tippuis maalit.
Kalliita noi keinokuormat...mut toisaalta jos on varaa jcm800:n ja Laneyhyn niin kaipa sitä liikenee keinokuormaankin :DOotkos ajatellut keinokuorman hommaamista?
Ootkos ajatellut keinokuorman hommaamista?
Seiska tilattu Jemin tilalle