Itsellä on Thomann pelannut mukavasti.
Kerran olen joutunut pistämään takuuseen tavaraa, ja sehän kestää jonkin aikaa. Oma takuurundi vei 1.5kk kokonaisuudessaa, kun korjasivat efektin, mutta se ei sitten ollutkaan korjattu ja piti pistää takaisin taas, ja lopulta sain kokonaan uuden. Postikulut Thomann korvasi.
Pitääpäs päivittää samalla kamalistaa,
Goldtoppini hävitin, ja tilalle tuli
Gibsonin Explorer, miellyttävä yllätys kyllä oli tuo keppi, vaikka laadultaan pitäisi aika paljon heikompi olla, kun tuo Goldtop. Itseasiassa parhaat särösoundit tuosta irtoaa, mitä olen kitaroista irti saanut tähän mennessä (vahvistimet tietty vaikuttaa, mutta tuo kitara & vahvistin saavat aikaan mukavan ärhäkän särön)
Lisäsin myös kokoelmaan 7 kielisen Schecterin. Ihmeen hyvälaatuisia keppejä koreassa vääntävät. Hinta/laatusuhde on näissä kyllä todellaki kohdallaan, kannattaa kokeilla näitä kitaraa hankkiessa!
Ainiin, jos jotakuta kiinnostaa kova keppi, niin kohtuu hintaan lähtisi tuo mun ESP KH-2, kaulamikki vaihdettu EMG-89 ja mukaan tremsetter tallan jäykistämistä varten, jos vireitä haluaa muutella floikan kanssa. Kitarassa on normaalia soittokulumaa, ja kammen kiereessä on pientä jumia, mutta kammen saa kyllä paikoilleen ja se pysyy paikoillaan. 1200 € lähtee. OVH uudella vastaavalla taitaa olla 2100 €+nuo muutostyöt ~ 200€.
Sehän meni mainostamiseksi, sorry