kpsk Liittynyt 4.10.2005 Viestejä 440 1.11.2005 #81 Minun mielestäni yksi kirkosta eroamisen hienoimmista seurauksista on se että ihmiset alkavat uskoa enemmän tähän maailmaan eivätkä hae enää lohtua merkityksettömyyden tunteeseen (joukko)itsesuggestiolla.
Minun mielestäni yksi kirkosta eroamisen hienoimmista seurauksista on se että ihmiset alkavat uskoa enemmän tähän maailmaan eivätkä hae enää lohtua merkityksettömyyden tunteeseen (joukko)itsesuggestiolla.
kopsis Liittynyt 24.2.2005 Viestejä 588 1.11.2005 #82 Javu sanoi: Kuviot on tosiaan muuttuneet, nyt riittää kun eroaa tämän vuoden puolella! Enää ei ole sitä naurettavaa "harkinta-aikaa" eroamisessa. Click to expand... Ei silloinkaan ollu harkinta-aikaa enää, kun itse erosin, mutta jos eros vasta joulukuussa, niin sit joutu maksamaan veroja vielä seuraavankin vuoden. Heh, tammi-marraskuu oli aikaa erota ja tais olla pari päivää marraskuuta jäljellä, kun kiikutin paperit kansliaan...
Javu sanoi: Kuviot on tosiaan muuttuneet, nyt riittää kun eroaa tämän vuoden puolella! Enää ei ole sitä naurettavaa "harkinta-aikaa" eroamisessa. Click to expand... Ei silloinkaan ollu harkinta-aikaa enää, kun itse erosin, mutta jos eros vasta joulukuussa, niin sit joutu maksamaan veroja vielä seuraavankin vuoden. Heh, tammi-marraskuu oli aikaa erota ja tais olla pari päivää marraskuuta jäljellä, kun kiikutin paperit kansliaan...