Kirkkonummella kuntokeskuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Hippa

Okkapukku.
VIP
Helouhelou, koska kukaan ei vastannut tonne treenipaikkaketjuun niin kysyn sitten näin. Onko Kirkkonummella tai sen lähellä kuntokeskusta, jossa olisi kuntosali, ohjattuja tunteja sekä lapsiparkki?

(Googletettu ja searchattu on.)

Masalassa tosiaan Aktia Sport Center, kuten jo aikaisemmin mainittu. Juuri remontoitua kuntosalitilaa ja mainoksista päätellen myös lisääntyneitä ohjattua tunteja yms. Lapsiparkista en ole varma, mutta tietääkseni tällaista valvottua lapsille tarkoitettua tilaa ei ole? (Joku korjauttaa jos olen väärässä)

Toinen mahdollisuus on Kirkkonummen Liikuntakeskus aivan keskustan tuntumassa, Munkinmäessä. Kyseiseen paikkaan en ole itse perehtynyt enkä osaa ohjatuista tunneista tai lapsiparkista kertoa sen enempää, mutta luulisi löytyvän googlestakin kun on jotain millä hakea :)

e. Aktian remontoitu kuntosalitila on tosin hyvin mielenkiintoisesti rakennettu, mutta paranemaan päin ollaan ilmeisesti menossa.

Kirkkonummen liikuntakeskus ainoa varteenotettava sali täällä suunnalla... Tervetuloa.. Sano Allulta terveisiä,kun ostat salikorttia =)

Eli edelleen on nolla vaihtoehtoa, koska tarvitsen sen lapsiparkin (tai salin, missä voi treenata ja ottaa lapset mukaan).

Eikö jossain Espoossa ole tms? En tunne yhtään noita seutuja.

Pohdin tässä yhtä omistuskämppää, mutta en mä muuta mihkään, jos en pääse treenaa.

Ei oo Kirkkonummen liikuntakeskuksessa lapsiparkkia ja en usko, että täällä kai muuallakaan. Varmaan vois käyttöä olla mut sen verran pieni paikkakunta kai ettei sit ole.

(tai salin, missä voi treenata ja ottaa lapset mukaan).

Eikö jossain Espoossa ole tms?

Kyllä sun Hippa pitää muuttaa Vantaalle Koivukylään ;) Vantaa Gym'llä on lapsiparkki. Myönnän että itsellä oli omat epäilyt Koivukylästä, mutta täällä olen jo pari vuotta hyvin viihtynyt. Juna vie ja tuo & autolla pääsee. Ulkoilureittejäkin piisaa.Tietysti jonkinlaisia vanhempia vuokratalokeskittymiä on, joissa on ehkä vähemmän herkku asustella.

Länsiväylän Elixia,ainakin kulkuyhtydet hyvät ja lapsiparkki löytyy. Soita ja sovi tapaaminen, itse saanut vkon ilmaisen "treenipassin" tuonne, joten pääsisit testaamaan... Löytyy ihan kattava sali ja jumpat(en tosin jumpissa ole käynyt), ilmapiiri toki ketjusaleille tyypillinen, jonka itse lasken miinuksena, hlökunta kovasti iloisista ja mukavaa!!!

Se asunto meni.

On tuskasta kyllä tämä asunnon etsintä. Koivukylänkin asunnot on liian kalliita mun budjetille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom