Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Otix jo urut?"
flap flap
"Juu 24:llä nappasin, zekkaa se patsas siitä pilarista"
flap flap flap
"Paljo sulla on iso? Riittää hyvin 400 täällä jos ei himmentele"
flapati flap
"640 on nyt, oliskos tää paketissa?"
flap
"Juu"
Kiitos ja näkemiin.
Kirkoissa meille aina kerrotaan jokaisen kirkon erikoisuuksista ja olikos se nyt Halikko, jossa opas kertoi, että heillä on kirkossa seinällä vihkiristi. Niitä ei kuuleman mukaan montaa Suomessa ole ja yksi on nyt kuvattukin, Tipellä se on muistikortilla.
Siis jos niitä vaan saa kuvata. Esimerkiksi ortodoksikirkoissa on minun käsitykseni mukaan kiellettyä mennä naisena sen alttariviritelmän taakse tai johonkin. Tai en mä tiedä, voin olla väärässäkin.
Noh epäilen hyvin vahvasti, että jos sinne menee, "Moi olen Mike Helsingistä, saiskos kuvata tuolla takana", niin tulee lähinnä vihaisia katseita. Ei sinne pääse edes maallikot.
Ei silti loistava ajatus, että kuvattaisiin muitakin uskonnollisia rakennuksia. Onko kaikki Jehovien valtakunnansalit saman näköisiä?
Tosin en nyt ole tarkemmin katsonut, mitä kirkkoja te olette jo kuvanneet. Kunhan nyt tylivat nämä mieleen. kauniita kohteita ovat myös erilaiset linnat, kuten esim. Hämeen linna ja Turun linna.