Kipua rinnasta forkkuihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kataq
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
siis elikkä mulla tuntuu pientä/epämielyttävää särkyä/jomotusta/puutumista
rinnasta forkkuihin ja vasemmalla puolella :(

enkä osaa okein sanoa tuleeko se ahistava tunne rinnasta vai olkapäästä :S ? onko kellään ollu samaa vaivaa? tää on useammanpäivän ollut minulla :( sydän vikaa tai muutakaan ei ole koskaa havaittu!viimeeksi verenpaineet oli kunnossa,ja eikä sieltä rinnasta kuulunu rytmihäiriöitäkään ilmeisesti kun eivät mitään sanoneet.

Ei ole ollut samaa vaivaa, mutta oireiden perusteella kuulostaisi että siellä olisi jokin hermo puristuksissa. Etenkin jos kipu on noin laajalla alueella ("rinnasta forkkuihin")

Useat käteen ja sormiin saakka menevät hermot kulkevat nimenomaa tuosta olkapään ja rinnan väliseltä alueelta (lapaluun etupuolelta).

Syitä tohon edellä mainittuun voi olla monia, en lähde niitä sen enempää arvailemaan...

voitko kertoa hieman tarkemmin... Onko tapahtunut jotain esim. ulkoinen isku. Onko olkapää mennyt sijoiltaan tai murtumia olkaluun yläosassa. Onko tuntemukset pahentunut illalla sänkyyn mennessä?

voitko kertoa hieman tarkemmin... Onko tapahtunut jotain esim. ulkoinen isku. Onko olkapää mennyt sijoiltaan tai murtumia olkaluun yläosassa. Onko tuntemukset pahentunut illalla sänkyyn mennessä?

ei minun tietääkseni ole iskuja tullu tai mitää murtumaakaan :( sänkyyn mennessä tuntemukset lisääntyvät :wall: ja se tunne vaihtelee välillä rinnasta sormiin :( sama "kipu" eri paikassa.JA ihan yht äkki tullut :curs: välil tuntuu että se on sydän ja välillä tuntuu että olkapää ois paskana :S juuri nyt tunne on kyynärpään kohilla äskettäin se oli "sydämmen kohilla" pistää vituttamaan pikku hiljaa! lääkäri sano vaa että ei mitää vikaaa:curs:

EDIT- nyt kipu/puutuminen tuntuu nyt olevan vasemmassa lapaluuussa:curs:
ei paljooo uni vittu tule silmään tämmöinen ahistava olo koko ajan :curs:

Sydänoireita kuvaillaan näin: vannemainen puristus rintakehällä, painava tunne, todella kova määrittelemätön kipu, vihlonta vasemmassa käsivarressa, sormien ja jalkojen puutuminen, kylmä hiki yms... Sinun oireet eivät viittaa sydänoireisiin.
Oletko kertonut kaiken lääkärille, kun kävit siellä? Esim. testosteroni, anaboliset ja muut suoritusta parantavat valmisteet. Näillä edellä mainituilla aineilla on taipumus lisätä mahdollisuutta sairastua psyykkisiin sairauksiin.

Stressi, elämän muutokset, kuolema yms. ja huonot elitavat vaikuttavat myös suuresti psyykkeeseen.
Kerroit, että sänkyyn mennessä oireet lisääntyy. Ihmisellä on kumma tapa aloittaa oman kehon kuuntelu. "hei mun sydän lyö", " tuntuuko mun pulssi ". Tästä seuraa todennäköisesti paniikkihäiriö. Elimistö on ihmeellinen.

Mitäs tapahtuu jos lähdet yöllä kävelylle? Katoaako/unohtuuko oireet?

Sinun oireet eivät viittaa sydänoireisiin.
Aika rohkea veto. Itse olen kuullut tositarinan lääkäristä, joka hoiti omaa ylävatsakipuaan happosalpaajalääkityksellä. No, loppupeleissä kipu paljastuikin sydäninfarktiksi. Pointtina lähinnä se, että sydän voi oireilla todella monella tavalla eikä siinä aina ole mukana näitä "klassisia" komponentteja. Tilanteen arvioiminen netin välityksellä on tietysti kaikista vaikeinta..

noh,lääkärille kerroin kaikki :) natuna mennään vielä :)
enkä usko oireiden liittyvän toho pää koppaani.
tänä aamuna herättyäni niiin 5 minuutissa tuli se tunne takas:) ja tämä on aika vittumainen "kipu" :( ja minun pulssini ei muutu kivun alettua.ja mitä siihen itsensä tutkailuun niiin tää tunne ei enää ihan kuvitelmaa ole :(

Tää saattaa olla hiukan kärjistetty mielipide, muttaaa... Kävitkö kunnallisella vai yksityisellä lääkärillä?
Ite en oo, onneks, kovin sairastanu, mut kahden lapsen osalta on jonkun verran kokemusta. Mun havaintojen mukaan yksityisellä otetaan niin paljon nopeemmassa tahdissa "tosissaan".
Tsemppiä!

Minähän tein siis syvän diagnoosin tässä tietokoneella;)
Kirjoitinhan, että oireesi eivät viittaa sydänoireisiin... Ei siis tarkoita, että sinulla ei ole sydänoireita.
Asioista pitää uskaltaa puhua asioiden nimillä!!!

Jos haluat keskustella asiasta tarkemmin niin laita mulle privaa.

Lueskelin sun vanhoja postauksia... Taitaa olla paras, että käyt kunnon tutkimuksissa!!!!

noh tätä samaa paskaa jatkunu tänääänkin jos viel pari päivää kattoisi jos alkaa helpottaa, et jos se on joku hermo/lihas homma :S semmonen ahistava tunne koko ajan , kyllä toi pulssi on alle sata ainakin :D joten ei se sydän ainakaan räjähtämässä ole:D terveenä minäkin olen saanu aina olla :) mut nyt ei ole kyl ihan terve olo :D ja julkisella puolella kävin,täällä päin on yks yksityinen lääkäri ja se on niin paska että ei mitää rajaa, se toimiii kyllä hyvänä reseptin antaja ei tarvii ku soittaaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minähän tein siis syvän diagnoosin tässä tietokoneella;)
Kirjoitinhan, että oireesi eivät viittaa sydänoireisiin... Ei siis tarkoita, että sinulla ei ole sydänoireita.
Asioista pitää uskaltaa puhua asioiden nimillä!!!

Jos haluat keskustella asiasta tarkemmin niin laita mulle privaa.

Lueskelin sun vanhoja postauksia... Taitaa olla paras, että käyt kunnon tutkimuksissa!!!!

mitä tarkotat kunnon tutkimuksilla? :) peruslekuri vaan kuunteli sydämmen ja verenpaineet ja sano et kattelehan rauhassa et meneekö ite ohi :curs:

edit- en ole vippi joten ensaa privana lähetettyyy

kunnon tutkimus: verenkuva, sydänsähköt, ultra yms...

nyt soitin lääkäriiin uudelleeen ja sydän käyrän kattovat ennen lääkärin aikaa ? aika lekurille 18,00 ja käyrän mittaavat klo 17,45
selviiks siin käyräs jotain jos on vialla `?

Back
Ylös Bottom