kipua kyynärpään luona?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
mulla meni yks rinta treeeni taas vituiks ku vedin alkuun penkkiä nii oikeeseen käteen ei tullu yhtään voima eli tangon toinen pää oli ihan maassa vaikka tein suunnilleen pelkillä lämmittely painoilla :( ja siitä suoraan kauhee vituts päälle pukkariin vaihtamaan ku ei mitään tullu treenistä,sitte huomasin että kyynärpään luona olevissa lihaksissa tuntuu kipua,osaisiko joku neuvoa mitä tämä on ja onko nopeasti palautuvaa?:piis:

mulla meni yks rinta treeeni taas vituiks ku vedin alkuun penkkiä nii oikeeseen käteen ei tullu yhtään voima eli tangon toinen pää oli ihan maassa vaikka tein suunnilleen pelkillä lämmittely painoilla ja siitä suoraan kauhee vituts päälle pukkariin vaihtamaan ku ei mitään tullu treenistä,sitte huomasin että kyynärpään luona olevissa lihaksissa tuntuu kipua,osaisiko joku neuvoa mitä tämä on ja onko nopeasti palautuvaa?
Hankala sanoa, mutta mulla meni kerran koko kyynärvarsi tunnottomaksi. Lekurille siis ja tää sano että mahoton tulehdus tuntus olevan ja 2 vko totaalilepoa ja hitosti lääkkeitä. Kannattaa varmaan snkin vähän seurailla tarkemmin että mitä siinä kädessä tapahtuu.

itellä kärsi aikoinaan kyynärpäät ranskalaisissapunnerruksissa. ja sen ensimmäisen kovan sarjan myötä oliki sitte ojentajat siltä päivää ohi sillä niin kipeän kyynärpään kans ei ois voinu ees ovea avata.

itellä kärsi aikoinaan kyynärpäät ranskalaisissapunnerruksissa. ja sen ensimmäisen kovan sarjan myötä oliki sitte ojentajat siltä päivää ohi sillä niin kipeän kyynärpään kans ei ois voinu ees ovea avata.

Samoja vaivoja täällä :( esim. ihan etunojapunnerruksia ei pysty tekemään juuri ollenkaa, tuo kyynärpää oikein paukkuu silloin :D

Nyt viime aikona kyllä pystyny ihan normaalisti tekemään ojentajatreeniä, mutta taas eilen ekojen ranskisten ja taljapunnerrusten jälkee kipu oli niin kova että piti jättää väliin :jahas:

mulla on jokseenkin samantyylinen onkelma. kipupaikka lähtee niinku tosta kynerpään vierestä ja jatkuu melkein nyrkkiin asti. arka paikka menee luun vierustaa pitkin. tänään huomasin tossa reenatessa että joitain liikkeitä on turha edes kuvitella. mm. juuri etunojia en viittiny vetää ku iha muutaman ku tuntuu että koko käsi särkyy.

Mullaki ollu jo vuosia kyynärpää kipeä. jatkuva ilmeisestikki "golfkyynärpää" vaivana. Ei pysty ees kuvittelee tekevänsä mitään liikettä missä vaan kyynernivel liikkuu. Ranskalaiset punnerrukset sms. Kipu on jotain hel*****ä, tuntuu et taju lähtee ja painot tippuu käsistä. Ei auta muu ku jättää ne liikkeet väliin..

Suositut

Back
Ylös Bottom