Kipu toisessa kämmenessä pystypunnertaessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skikuda
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Elikkä aina kun pystypunnerran käsipainoilla niin sarjan aikana ilmenee voimasta kipua kuvan osoittamassa kohdassa vasemmassa kämmenessä.

Onko kellään muulla samaa vikaa ja miten voin ehkäistä sitä? Vaikuttaa vähäpätöiseltä mutta tekee pysty punnerruksesta miltei mahdotonta joten neuvoja kaivataan. Ja manittakoon että en käytä hanskoja ja punnerran ns kynnet eteenpäin suunnattuna.

Mulla on ollut joskus tota samaa. Meni ohi itestään. Veikkaisin että toi on jotain pientä tulehdusta kyynervarren/kämmenen lihaksissa. Veikkaisin että yksinkertasesti kipua aiheuttavat liikkeet hetkeksi pannaan ja tulehduskipulääkettä tepsii vaivaan.

Mulla oli samaa vikaa, kun teki isoilla painoilal dippejä. Oma diagnoosi: rasitusmurtuma (hiusmurtuma- aste). Viikko tai pari kevyemmin ja ohi meni. Vois luulla että sulla ei ole samaa jos tangolla tehdyt liikkeet ei aiheuta kipua. Kuitenkin samaan kohtaan ne newtonit kohdistuu. Jätä punnerrukset pariksi viikoksi veke ja kato palaako oireet. Tuohan on se eka juttu mitä varmaan olet kokeillutkin?

Mulla on joskus töistä tullut samaan paikkaan, tuntui sellanen lihasjumipatti oikeen. Vajaassa viikossa mulla nuo on aina parantunut, en tosin osaa sanoa onko kyseessä nyt sama asia.

heti kun helvetinmoista kipua tuntuu niin anna sen sitten olla, pidä siitä liikkeestä huilia tai tee tosi pienillä painoilla ja kuulustele miltä se tuntuu ja tutkiskele :) ei niitä kannata rääkätä jos sattuu, menee muuten iha vituiksi..

ja ihan offia mutta hanskat todellaki kannattaa mun mielestä ainaki omistaa :) itellä niin ihanat rakkulat ja käsikivut löyty aina ennen ilman hanskoja.. nyt on semmoset missä on vähä muka jotain ns. pehmustetta tossa peukalonki alapuolella niin hyvin saa raudasta kiinni ja ei enää oo rakkulat vittuillu ja voi sitte vaikka vatkata nakkiaki iltasin :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom