kipeenä kahden kuukauden välein.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Bricktop sanoi:
Miten saat noin paljon niitä edes syötyä? Puristeletko ruokien sekaan vai miten?

Otan noi kahdessa erässä lounaan ja illallisen yhteydessä. Tyypillisesti lounaalla 5 ja illemmalla 3. Yötä vasten ei kannata ottaa liikaa valkkaria, ainakin mulla närästää herkästi. Veittellä kuorin ja pilkon pieniksi paloiksi ruuan sekaan. Enemmänkin menis mutta taitaa olla jo turhaa :D

No ei sitä nyt totaalilepoa kannata pitää. Kun ylikunto iskee niin ei vaan tee niin kovalla teholla niitä treenejä sielä salilla tai aerobisia. Kevyesti vain pari kolme sarjaa. Tuo on aina parempi kuin totaalilepo kun kyseessä ei oo niinkään vakva ylikunto, ainakaan vielä. IMO totaalilepo on tarpeen vasta sitten kun iskee vakavempia oireita, huimausta (?), migreenejä, oksentelua. :D

Ja muista syödä sitä ruokaa, hyvänlaatuista ruokaa :wanha:

reinhardt sanoi:
Tuo ei ole täysin yksiselitteistä. Itse en ainakaan kouluaikoina ollut koskaan kipeänä.
Mä olin kaiken aikaa, vaikken urheillut pätkääkään :rock:

Eli siis kun pitää viikos siis yleensä lepopäiviä nii ne ei sais olla totaalilepoa??? :eek: siis kylhän sitä ny väkisin on koko ajan "liikkeellä" kun koulua käy ja sillee, mut että pitäs sit tehä jotai ihan kevyttä?

voimailu ja bodailu (ja varmaan muukin liikunta) pudottaa vastustuskykyä varsinkin kun keho "keskittyy" lihasten korjailuun ja kasvattamiseen, sillon taudit puhkee helposti jne. eli lepoa ja kevyitä viikkoja ohjelmaan...

sillon kun on nuha niin hengitän suun kautta, mut muuten kyl nenän kautta! Vaikuttaa asiaan mitenkä?

suun kautta hengittäessä ilma ei pahemmin "suodatu" mutta minkäs teet jos nenä on tukossa :D ni vaikee sitä on sitä kautta hengitellä.

Kiitti kaikille vastauksista, päädyin nyt kuitenki tähän ylikuntoon. Otan tän viikon vähän "rauhallisemmin" ja pidän palauttelevia treenejä.
J0kke, en mä usko että se tosta suunkautta hengittämisestä johtuu vaikka nyt lievässä nuhassa huomaankin aamuilla suuni olevan ihan kuiva.
Kuukkeli: Kyl mä luulisin syöväni tarpeeks, ei kuitenkaa pidä määräänsä enempää syödä. Katos kesä lähestyy ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tyhmältä kuulostava kysymys; mutta käytätkö sisätiloissa kauluksellisia paitoja (esim. poolopaitoja tms.)?
Jos käytät, niin lopeta!
Se on jännä juttu tuo ihmisen adaptoitumiskyky...

Siitä voit olla iloinen, että flunssa iskee kahden kuukauden välein, sillä itsellä menossa kolmas sairastelu kahden kuukauden aikana... Olen aina sairastellut helposti, mutta nyt alkaa ottaa huolella päähän...
Kyseessä ei oikein voi olla ylikunto, sillä vielä vuosi takaperin treenasin jalkapallon takia päivittäin, nykyään 3-4 kertaa viikossa ja palauttava viikko joka neljäs viikko. Ravintoasiat kunnossa, mukaan lukien vitamiinit (mm. C-vitamiini 1500 mg/päivä). Stressiä on viime aikoina ollut, mutta en oikein jaksa uskoa siihenkään ainoana selittävänä tekijänä. Tietenkin osittain voi olla sattumaakin tämä sairastelusuma, mutta kyllä syö miestä mielettömästi... Maksaisin kyllä flunssattomasta talvesta sievoisen summan euroja!
Koitapa siinä kehittyä, kun kuukaudesta viikko tai pari menee sairastellessa:( No, eiköhän siinä avautumista ollut kylliksi... Niin ja jos jollain erittäin hyviä ideoita, niin otan ilolla vastaan!

Mulla on ollut tuon sairastelun kanssa ongelmia. Mutta yllättäen nyt en ole ollut flunssassa puoleen vuoteen. En tiedä onko plaseboa, mutta glutamiinin käytön aikana en ole kertaakaan sairastunut. Pari kertaa on ollut maha sekaisin, mikä johtuu ihan muusta. :jahas:

En kyl käytä pahemmin kauluksellisia paitoja. Onhan täs tietysti se hyvä puoli että pystyy kalenteerista kattoon et tollon oon kipee ja sit olla suunnittelematta sille viikolle mitään.. Mut rupee vitutus iskeen jo. Olisin tuhat kertaa mieluummin terve!

Mulla oli samanlainen sairaus putki, kesti reilun vuoden. Pidin parin kk tauon ja aloittelin varovasti taas treenaan, vaihdoin Hevy/Mega duty tyyppisen treenin pois ja aloin panostaan ravintoon enempi. Tuloksetkin alko nouseen.

Mikä toi kauluspaitajuttu nyt oli?

Mul on ollu sama homma, kipeenä parin kuukauden välein. Aloin vetää glutamiinii tos tammikuun alussa, luulin et ois auttanu mut paskat, iski flunssan tossa vähän päälle viikko sit. Tuskin ylikuntoa oli, aika moni kipeenä näihin aikoihin muutenki. Pitää kyl kevyitä viikkoja kokeilla pitää useammin, vaikka joka neljäs/viides viikko. Jos auttais. Ehkä.

Sain oman flunssakierteeni katkaistua Taluksen Pauliinan vinkin avulla: greipinsiemen- ja oliivinlehtiuute. Näitä saa luontaistuotekaupoista ja ne ehkäisevät todella tehokkaasti virus- ja bakteeriperäisiä flunssia ynnä muita vaivoja. Olin itse parin kuukauden välein flunssassa eikä ylikunto voinut olla syynä, sillä nyt treenaan enemmän enkä lukuisista aamuisista kurkkukivuista huolimatta ole kertaakaan sairastunut sen jälkeen kun ostin aineet.

Kaikkihan ei tietty usko luontaistuotetökötteihin, mutta voin suositella kyseisiä uutteita lämpimästi, sillä kaikki aineita kokeilleet tutut ovat todenneet tehon.

Ja varoituksen sana, jos joku aikoo kokeilla: greipinsiemenuute on maultaan todella :urjo: Mutta ei se tapa, se vahvistaa :)

Mniska sanoi:
flesh - onko asunnossasi hometta??? allergiaa??

En jaksa millään uskoa, sillä melkein uusi kerrostalo kyseessä, ja puoliso niin vahvasti allerginen, että varmasti näkyisi ensin hänessä! Sitä olen miettinyt, että mitenköhän huoneiston lämpötila vaikuttaa, meillä sisälämpötila aika korkea (26 astetta). Lisäksi sisäilma on erittäin kuiva. Periaatteessa tuolla lämpötilalla voisi olla jotain vaikutusta, nyt olenkin hiukan säätänyt lämpötilaa alemmas.

Stressiäkin olen yrittänyt vähän vältellä, toivotaan parasta, että talven flunssat on tämän flunssan jälkeen sairasteltu...

Peppilotta. Olen itsekin jo pitkään harkinnut greipinsiemen- ja oliivinlehtiuute -tuotteita, mutta en ole oikein löytänyt mitään kohtuuhintaista tuotetta. Mitä sinä olet käyttänyt?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom