Kingdom Hearts 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

Halo

Moderaattori
Mode
Ikä
39
Eksyin perjantaina aivan sattumalta pelikauppaan, ja bongasin hyllyltä samana päivänä julkaistun KH2:sen! Hyvä tuuri kävi, en ollu seurannu tilannetta ollenkaan, vaikka tätä peliä oon odottanu jo useamman vuoden. Ostin tietysti samantien :D Tänään sain pelattua läpi ekaa kertaa läpi, ja tykkäsin kyllä tosi paljon! Löytyykö muita KH-sarjan faneja? :whip:

Alku oli musta ehkä vähän heikko, johtuen sekavuudesta, mut loppua kohden peli parani. Maailmoja oli monta ja Final Fantasy-pelien hahmojakin näkyi useampi kuin viime kerralla. En viitsi spoilata, mutta FF-faneille on muutama TOSI siisti kohtaus tarjolla.

Suosittelen :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa että meitä pelaaviakin punttimimmejä on ! :kippis1:

Kingdom Heartsin ykkösosaa on myöskin tullut tahkottua muutama vuos takaperin, vaikkakaan läpi en ole vielä sitä saanut aikaiseksi :rolleyes: Voisi tosiaan alkaa tässä jossain vaiheessa pistään pakettia kasaan, niin voisi hyvillä mielin sitten aloittaa kakkososassa seikkailemisen.

Miten muuten tuo grafiikka,pelimoottori ja ylipäätänsä ohjattavuus... Eroaako paljonkin ykkösosasta?

Hienoa että meitä pelaaviakin punttimimmejä on ! :kippis1:

Jep! Voiskin kysäistä aiheesta mimmipuolella... Jos meitä vaikka ois useampi kuin kaksi :D

Miten muuten tuo grafiikka,pelimoottori ja ylipäätänsä ohjattavuus... Eroaako paljonkin ykkösosasta?

Ohjattavuutta on parannettu huomattavasti. Valikkosysteemiä, josta valittiin pelin aikana kaikki toiminnot, on muutettu parempaan suuntaan, vaikka edelleen matsin aikana on (ainakin mun) tosi vaikeeta tapella ja valita actionseja samaan aikaan. Kolmiosta on tehty tosi kätevästi sellainen yleisnappi, ja sillä saa tappeluissakin tietyissä kohdissa tehtyä sellaisia 'erikoisliikkeitä'.

Kamera kusee mun mielestä edelleen, tosin nyt se liikkuu oikeasta tatista eikä L1/R1-napeista, se on hyvä. Tappelut helpottuu jos muistaa lukittua kohteeseen, silloin ei tarvitse nussia kameran kanssa. Tappelut muuten yleensä on ihan törkeän hauskoja tässä pelissä, en tajua miten ne saa 2 napilla rämpyttämisestä niin viihdyttävää :)

Parasta antia on tosiaan monet maailmat, joita pelistä löytyy. Siisteintä on tietysti, jos on nähnyt kaikki leffat, joihin maailmat perustuu. Seuraa spoileri, älä lue jos et halua tietää mitään maailmoista/hahmoista.

Siisteimpiä maailmoita oli Pirates Of The Caribbeanista tuttu Port Royal hahmoineen ja Pride Rock - Leijonakuninkaan maa jossa Sora juoksi ympäriinsä pieneksi leijonanpennuksi muuntautuneena :D
FF-fanina yks siisteimmistä kohdista oli myös, kun Auronin sai omaan partyynsa.

Ai niin, Cloud :haart:

Uudistetut gummi-ship-tripit on myös ihan törkeän hauskoja, muutenkin tässä pelissä on paljon mini-gamesejä ja suurin osa niistä on jopa ihan hauskoja.

[nörtti]Pelasin siis ihan tosinopeasti tän nyt läpi, tokalla kerralla pelataan sit vaikeimman kautta ja haetaan Ultimate Weaponit sun muut värkit :D [/nörtti]

Jätin pleikkarin ja telkkarin kotopuoleen ihan sen takia että opiskelusta tulisi edes jotakin. Kaikki meni loistavasti tähän viikonloppuun asti mutta eihän sitä loputtomiin jaksa. Vähitellen on alkanut FF musa soimaan koneella (Yuna's Theme parasta aikaa :) ). Vielä ei kuitenkaan ole tarvinnut televisiota ja pleikkaa vaikka mieli välillä tekisikin pelailla.
Mutta vielä mitä.......tänne tulee joku perk***** Halo kehuskelemaan ja vielä mainittee FF:n. :D ja ;). Tietäähän sen mitä siitä voi seurata meikä raukalle.

Halo??......maksathan meikäläisen vierotuksen sitte, maksathan. :D

Halo??......maksathan meikäläisen vierotuksen sitte, maksathan. :D

Mä en oo viimeisenä 3 päivän oikeasti tehnyt muuta kuin pelannu, pitäisi itsensä vieroittaa ihan ekana :D

Joo, pitäis tosiaan myydä pleikka että tosta koulusta tulisi jotain.. Ostin samaan settiin Prince of Persia 2en, jos se on yhtä hyvä kuin eka osa niin ei taida koulusta tulla mitään tämän vuoden aikana :jahas: FF: Dirge of Cerberushan tulee marraskuussa :whip:

Nooh, jos nyt kuitenkin hommaan sekä ykösen että tuon kakosen. Nautiskelen sillain tissutellen niin jospa se ei hirttäis putki päälle. :) Melkomoista optimismiahan tuo on mutta yrittänyttä ei laiteta.
Tässä on kuitenki niin pitkä aika vielä FFXII:n tuloon että pakko kai se on jotaki keksiä.

Nautiskelen sillain tissutellen niin jospa se ei hirttäis putki päälle. :) Melkomoista optimismiahan tuo on mutta yrittänyttä ei laiteta.

Haha, sopii yrittää :D Mä oon ihan toivoton näiden uusien pelien kanssa, sit kun ne on kerran pelannu läpi niin voi vähän hillitä itseään, mut FFX-2:stakin pelasin 2 vuorokaudessa 32 tuntia... :rolleyes:

Voi perkele, matikan tenttiin pitäs alkaa lukea ja nyt huomaan täällä tämmösen, ei prkl.
Täytyy mennä tänään noutamaan tuo kagonen. :D Ei taida tosin tenttiin lukemisesta tulla nyt sitte yhtään mitään.:itku:

Täällä oli tämmöinenkin ketju... mä koukutuin aivan totaalisesti aikoinaan KH1:een. Pakko olis hankkia kyllä tuo kakkonenkin nyt kun olen herännyt pelikoomastani ja päässyt taas pelaamisen makuun. :)

Haloooo.... annakko lainaan mulle sun peliä? :D

Ai tää on jo tullu!!! :eek: :eek:

Terv. KH 1 läpi aivan liian monta kertaa. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom