Kimi Räikkösestä tulevaisuuden Matti Nykänen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalju
  • Aloitettu Aloitettu
Jullikka sanoi:
Kyllä pohjanmaalla vloppuisin näkee montakin ihmistä alasti,baareissakin.Et tuo Kimin tapaus on ihan normaalia toimintaa,lukuunottamatta et tääl juomana on 4.5 euron olut.(jos piilopulloa ei saanut vietyä sisään) :)

Itse olen Pohjanmaalta kotoisin ja varhaisen nuoruuteni siellä kännännyt. Täytyy nyt ihan käsi sydämmellä sanoa, ettei silloin tullut nähtyä kovinkaan montaa kaveria baarissa herkkumutteri kädessä helikopteria pyörittämässä.

Mutta muutin sieltä pois 8 vuotta sitten. Ehkä meininki on siellä muuttunut ja nyt se on ihan normaalia. Onhan siellä niitä ruåttalaisiakin niin paljon... :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
J.Jake sanoi:
Kai se Jennikin tietää kuka siinä taloudessa laskut maksaa.

Eikös ne ole naimisissa? Eli varat puoliksi ja näkemiin. Hyvä palkka parin vuoden huoraamisesta. Sikäli kun heidän nykyisen kotimaansa lainsäädäntö on yhtä hämärällä tolalla kuin Suomen vastaava.

Noh, kohta kun formulakausi alkaa niin nähdään millä siellä radalla on merkitystä, ajoi laarenia sitten Räikkönen tai Kovalainen...

Mä ihmettelen näiden juttien kommentteja että "kaikkihan hauskaa pitää yms" joo se on totta. MUTTA Kimi nyt vaan sattuu olee sellaisessa duunissa jota sponsorit pyörittää ja he eivat varmaankaan halua moista julkisuutta joka kuukausi lehtiin. Kyllä mäki ryyppään ja rellestän mutta mulle ei sponsorit yms maksa 20M€ vuodesta. Voi sitä juhlia housut jalassakin.

IronMind sanoi:
Eikös ne ole naimisissa? Eli varat puoliksi ja näkemiin..
Eiköhän sinnekkin papereihin ole laitettu pykälä ettei Jenni ihan noin vaan 50% hilloista ota. Ja mun mielestä ei oo hirveesti väliä mitä se siellä baarissa tekee kuhan hoitaa varsinaisen työnsä (eli ajamisen) hyvin. Kyllähän Eddie Irvinekin oli/on melkoinen pelimies mutta sai ajella rauhassa.

Voihan tässäkin olla joku salaliittoteoria kuten edellisen tapauksen kohdalla. Kanarian saarten kohelluksesta oli viihdeartisti Dannyn kotisivulla aivan erilainen versio kuin mitä iltapäivälehdissä.

Paa paa paparazzit...

Laffer sanoi:
Eiköhän sinnekkin papereihin ole laitettu pykälä ettei Jenni ihan noin vaan 50% hilloista ota. Ja mun mielestä ei oo hirveesti väliä mitä se siellä baarissa tekee kuhan hoitaa varsinaisen työnsä (eli ajamisen) hyvin. Kyllähän Eddie Irvinekin oli/on melkoinen pelimies mutta sai ajella rauhassa.

Pelimies ja känniääliö on vähän eria asia. Mutta kuten sanoin sponsorit on ne jotka tota touhua pyörittää. Vaikka on kuinka hyvä kuski niin PR-asiat o myös erittäin tärkeä osa.

Mieti jotain firmaa joka päättää hankkia kuuluisan "mannekiiniksi", niin ajatteleeko ne ensimmäisenä känniääliötä vai jotain muuta joka edes osaa juhlia niin että se ei lehdistölle pääse. Tietenkin ne valitsee tämän "rauhallisemman" tyypin ja samalla voi sanoa hyvästi miljoonille euroille sponsoreilta.

n00kie - kenelläkään ei o syytä maksaakkaan sulle mitään.
sä varmaa meetkin muitten pillin mukaa.

on täälläkin sivistä sakkia ku kauhee haloo jostai kikkelistä.
oli sitten julkkis tai ei niin oli erittäin turha LÖÖPPI.

ps. kaikki "keltaisen median" lehdet sais lailla kieltää, ovat pelkkää paskaa täynnä.

Kyllä se on ihan oikein että toimitaan niinkuin kaikki muutkin suomalaiset toimii ulkomailla. Kimi on kaikkien suomalaisten miesten lähettiläs maailmalla ja silloin on suotavaa että vedellään perseitä ja näytetään vähän ulkomaaneläville että miten homma menee. Se Kimin vika oo jos ei ihmiset ymmärrä suomalaisuutta. Niitten pitäs tulla euroopasta kattoon vähän miten me täällä suomessa toimitaan ton viinan ja alastomuuden kanssa. Tekopyhät europeenit.

Ja kaikki julkisuus on julkisuutta, oli se sitten hyvää tai huonoa.

kumma juttu että jos joku suomalainen julkkis mokaa tai ei pärjää jossain lajissa niin sitä haukutaan paskaksi jne.

mutta sitten ku kyseinen henkilö voittaa ja loistaa maineessa niin sitten se on meidän kaikkien suomalaisten oma hahmo, oikeen omistetaan se.

Laffer sanoi:

Eikös asia ollut niin, että Kimillä ja Jennillä ei nimenomaan ole avioehtoa? Lehdet ainakin näin väittivät...

Ja muutenhan tuo nyt ei kummosempaa käytöstä ole, mutta kahden asian vuoksi törkeää: Kimin työn ja vaimon. En minä ainakaan hyväksyisi tuollaista käytöstä mieheltäni. Strippibaarissa käyminen vielä menee, mutta se, mitä Kimi siellä hommaili, niin...

isoJ sanoi:
Muut starathan tekee nämä "toilailunsa" piilossa julkiselta elämältä, mutta meidän Kimi se rellestää perkele muna kourassa rahvaan seassa.
Ymmärtääkseni Schumacherin veljespari pani Suzukassa 2003 Toyotan PR-teltan päreiksi, heittivät mm. jääkaapin ikkunasta ulos. Karkaa se mopo siis välillä muiltakin, mutta Kimin touhua lehdistä seuratessa alkaa myötähäpeä nousta aika tavalla.

Mniska sanoi:
n00kie - kenelläkään ei o syytä maksaakkaan sulle mitään.
sä varmaa meetkin muitten pillin mukaa.

mistä ihmeestä sä ton johtopäätöksen revit?

sä taidat olla paskaa syövä juutalainen sitten? menikö arvaus edes lähelle?

Mniska sanoi:
kumma juttu että jos joku suomalainen julkkis mokaa tai ei pärjää jossain lajissa niin sitä haukutaan paskaksi jne.

Mniska, oman käsitykseni mukaan jos joku ei pärjää omassa lajissaan, niin ei hän ainakaan HYVÄ ole ;)

olihan coulthardkin pitänyt jotain orgioita laivansa kannella missä oli ollut pomojakin mukana.oli joskus jossain seiskassa ollut kuvia siitä.kyl ne muutkin sekoilee ja irroittelee.

roskilde sanoi:
olihan coulthardkin pitänyt jotain orgioita laivansa kannella missä oli ollut pomojakin mukana.
Edelleen... pelimies painaa huippumalleja huvijahdin kannella sikaria tuprutellen, perusamis vetää perseet ja ördää.

Nykänenhän voitti viimeiset olympiakultansa vaikka oli käytännössä deeku. Merkit näyttää Kimin kohdalla hyvältä ensi kautta ajatellen :thumbs:

Mike sanoi:
Kimi saa kenkää laarenilta.
Ja siirtyy Ferrarille :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom