Kimi Räikkösestä tulevaisuuden Matti Nykänen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalju
  • Aloitettu Aloitettu
ja lähteenä on englantilainen pikkulehti. Ei kuvia tai mitään oikeita todisteita mitä siellä tapahtui. Ei kannattas heti uskoa kun englantilainen lehdistä saa jotain päähänsä. Saksan lehdistökään ei kovin kummosesti tästä hehkuttanut koska lähteenä oli "vain" englantilainen lehti. En epäile etteikö Kimi olisi strippi paikassa istunut mutta mitä siellä tapahtui, sitä emme tiedä. (ja strippipaikassa käyminenhän ei ole tuomittavaa, eihän....)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei Jenni mitään rahan perässä ole. Se strippipaikan johtajahan nimenomaan totesi, että Kimi hyväili vaihdekeppiään, ei esim. sytytystulppaansa. Tätä todistaa myös strippareiden järkytys.

Näin töissä lehden "Kimi pitää saada kuriin" "Kimi ilman housuja strip luolassa". Ajattelin, että voi helvetti mitä paskaa vähän kiinnostaa, jos joku kimi vaikka paskois housuun baarissa. Siis juorulehdet on kyllä niin perseestä, että huh huh. Ja kimistä ei mitään matti nykästä tuu vaikka se kuinka örveltäs kännissä.

lazki sanoi:
Niin, ei ainakaan Kimistä, koska se ei minun tietääkseni ole vammainen.

Minusta tämä kiteytti kaiken oleellisen Kimin ja Nykäsen eroavaisuuksista.

Uskon, että kyllä Kimin sponsoritkin tykkää näistä tempauksista, koska Kimin lisäksi myös ajohaalarit näkyvät jokaisessa lööpissä ympäri Eurooppaa.

Mattihan muuten otti tuon strippaushomman huomattavasti vakavammin aikanaan... eli Kimihän on ihan amatööri näissä kuvioissa :)

paddington sanoi:
Mitä nyt Salo potki yhden taksin oven lyttyyn... :whip:

Miun enon taksin... Hei, mähän oon melkein julkkis, ku julkkis on potkinut mun enon taksin oven öööö

Minua tuo Kimin käytös ei kiinnosta pätkääkään. Ihan yhtä idioottia tuollainen ääliöily on niin räkäräikkösen ku naapurin eeronkin tekemänä. :jahas: Hölömö mikä hölömö

Dopey sanoi:
Ymmärtääkseni Schumacherin veljespari pani Suzukassa 2003 Toyotan PR-teltan päreiksi, heittivät mm. jääkaapin ikkunasta ulos. Karkaa se mopo siis välillä muiltakin, mutta Kimin touhua lehdistä seuratessa alkaa myötähäpeä nousta aika tavalla.

ja tietääkseni ainoa tuollainen tapaus schumin uralla. schumacher lahjoitti mm. 10m€ tsunamin uhreille (enemmän kuin suomen valtio), muutenkin tunnettu herrasmiesmäisistä käytöstavoistaan.

ja räikkösellehän näitä "sattuu" jatkuvasti. ylimielinen änkyttäjä, jolle äkkirikastuminen on nostanut kusen päähän aina hiusrajaan asti. korville sietäs saada.

no formulathan on perussuomalainen junttilaji, joten kimi istuu sen lajin imagoon mitä täydellisimmin. saiskos arvon moderaattorit tänne pakkikselle näiden :david: :arvi: ohella :kimi: n?

Huonojalkainen sanoi:
Ei Jenni mitään rahan perässä ole. Se strippipaikan johtajahan nimenomaan totesi, että Kimi hyväili vaihdekeppiään, ei esim. sytytystulppaansa. Tätä todistaa myös strippareiden järkytys.

Joo se vois olla että jenni on nimenomaan "vaihdekepin" takia Kimin kanssa. Tai voi kai sitä sanoa myös "vetoaksilaksi". Jos kyseessä ois "sytytystulppa" niin ei kai kukaan ois hommaa hämärässä huomannut. ;)

Raha on kai se vähäisin vaikutin... :eek:

IMO Kimin tempauksessa/tempauksissa ei ole mitään ihmeellistä. Painnet kovat, vaimo ei anna ja vehtaa "mentorinsa" kanssa jne. Ei Kimi ikinä kuppiin ole sylkenyt ja ei varmaan tulekkaan sylkemään. Harmi vaan että suomesta tulee niin paljon viunaan meneviä urheilijoita joita sitten maailmalla ihmetellään esim. tapaus Karalahti jne. Todellisuudessa asioita tulee vain suurempia kuin ne oikeesti ovat juuri uutisoinnin takia. Jos olet eri mieltä niin heitä ensimmäinen kivi.;)

Ps. kimin viimeisimmät tempaukset eivät ole mittä verrattuna kuviin jota olen itse nähnyt hänestä muutamissa bileissä ja "kauden päättäjäisissä", mutta fakta on se että kaveri joka ne kuvat omistaa ei halua tehdä niillä "ocne in a lifetime" tempausta ja myydä niitä. Kaikella on hinta niin ystävyydelläkin se kumpi on tärkeämpää voittaa. :love:

Vähän epäilyttää tuo "strippareiden järkytys". Melkein enemmän ne järkyttyy ja loukkaantuu jos ei ota vaihdekeppiä asille esim. privaatissa. Kyllä tuolla alalla kaikki on jo nähty tai muuten on väärällä alalla.

Ja eikö kaikista meistä taviksistakin ole olemassa aika rankkaa matskua useimmista? Normielämään kuuluu aina silloin tällöin sammuminen kortsu perseessä ja pää pöntössä. Siinä mielessä aika vähän tulee läpi julkisuuteen matskua.

Joku urheilutoimittaja ulkomailta oli jo kiittänyt Kimiä siitä että hän on palauttanut muuten tylsäksi käyneisiin Formula ykkösiin sitä kunnollista vanhan ajan meininkiä. Tosimies on playboy ja ajaa rallia. :)

protsku sanoi:
Joku urheilutoimittaja ulkomailta oli jo kiittänyt Kimiä siitä että hän on palauttanut muuten tylsäksi käyneisiin Formula ykkösiin sitä kunnollista vanhan ajan meininkiä. Tosimies on playboy ja ajaa rallia. :)

No en tiedä siitä Kimistä. Meni aikas äkkiä naimisiin itseään päätä pidemmän muijan kanssa. Ja jotenkin musta tuntuu, ettei avio-onni perustu ihan täysin miehen charmin varaan. Toisaalta mitä ralliin tulee, niin taitaa olla Kimiltä jäänyt useampi kisa kesken. Herra elää niin elämässä kuin radallakin? ;)

Jotenkin musta on alkanut tuntumaan, että Häkkinen on enemmän pelimies. Salo taas oli ikuinen kakkonen, aina selittämässä lehdissä miksei pärjää ja kertomassa mitä vikaa muissa on. Tänään viimeksi kommentoi Kimin rälläämistä. En tiedä miltä pohjalta itse väitteensä heitti...Mutta Häkä on ok :thumbs:

Jos mä olisin vähän reilu parikymppinen miljonääri, niin en todellakaan menis naimisiin. Olis meinaan melkosia tyttösiä tarjolla varikolla ja bileissä.
Sitten vanhempana vois vakiintua kun ei jaksa enää ajaa autoa/naisia. :david:

ironchef sanoi:
Jos mä olisin vähän reilu parikymppinen miljonääri, niin en todellakaan menis naimisiin. Olis meinaan melkosia tyttösiä tarjolla varikolla ja bileissä.

Niinpä. Ja noilla rahoilla mä en menisi strippibaariin - Tilaisin ne huorat sviittiin ja painettaisiin niitä kavereiden kanssa siellä. Tyhmä jätkä.

ringside sanoi:
Niinpä. Ja noilla rahoilla mä en menisi strippibaariin - Tilaisin ne huorat sviittiin ja painettaisiin niitä kavereiden kanssa siellä. Tyhmä jätkä.

Ei kuule tarvis ostaa naisia. Niitä olis sun maineen perässä ihan ilmaiseksikkin. Mutta totta toi, et piilossa jossain huvilalla mä esittelisin niille mun katkarapua.

ironchef sanoi:
Ei kuule tarvis ostaa naisia. Niitä olis sun maineen perässä ihan ilmaiseksikkin. Mutta totta toi, et piilossa jossain huvilalla mä esittelisin niille mun katkarapua.

Joo tosi piilossa noi hommat pysyisivätkin.... David Beckham voi kertoa asiasta lisää

Minkä ihmeen takia Formulakuskin pitäis olla joku Neitsyt Marian ja Äiti Teresan ruumiillistuma? Kene päivä menee siitä pilalle jos Kimi on kännissä ja miksi? Jopa tuollaista perus känniörvellystä on hauskempi seurata kuin sitä normaalia poliittisesti korrektia pr-miehen ja papin välimuotoa olevan lausuntoautomaatin mitään kertomatonta lässytystä, "tiimi teki upeaa työtä, tämä on loistava tilaisuus, jne...". Couldhart on vienyt tämän jo taiteen tasolle. Onneksi sentään Davidin naissotkuista on saanut lukea vähä vähemmän hiottua juttua.

Ihmisiä kuskitkin vaan ovat ja monet samat asiat niilläkin päässä pyörii kuin miehillä yleensäkkin. Koko laji oli paljon hauskempaa seurattavaa kauan aikaa sitten, kun ei vielä tarvinnut sponsoreiden painostuksessa esittää jotain roolia. Esimerkiksi James Hunt kantoi ylpeänä haalarissaan tekstiä, "Sex: The breakfast of champions". Ei taitais nykyisin onnistua edes läppänä tuollainen.

Eikös ne ole naimisissa? Eli varat puoliksi ja näkemiin. Hyvä palkka parin vuoden huoraamisesta.
Robertsoni pisti Kimin allekirjoittamaan avioehdon. Tai ainakin niillä on ns. 5 vuoden pykälä. Eli jos Jenni sen heivaa niin ei ennen kuin 5v avioliittoa tulee täyteen.
schumacher lahjoitti mm. 10m€ tsunamin uhreille (enemmän kuin suomen valtio), muutenkin tunnettu herrasmiesmäisistä käytöstavoistaan.
- Jep,eli 5% vuosituloistaan. Mulle köyhälle se merkitsisi 1500euron lahjoitusta. Tosin Schumille jäisi vielä pikkasen enemmän loppuvuodeksi käyttöön...

Kimi suhtautuu asiaan juuri sille kuuluvalla asenteella.

Formulat on rikkaiden pällien spedeilysirkus. Mun mielestä niille pitäis heilutella vielä lisää kalua naaman edessä.

Mun sympatiat ovat aina Kimin puolella kun joku läski huora pönkittää itsetuntoaan haukkumalla Kimin ääntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom