Terve! Mulla on tossa jokuvuosi takaperin todettu kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutta en ole kuitenkaan saanut lääkitystä siihen kun se on ollut niin rajoilla. Pitäsiskö minun olla huolissani kun tuo oikeanpuoleinen kilpirauhanen siis itsestä katsottuna on aika paljon suurempi kuin vasempi kilpirauhanen sen tuntee sormilla tosta kurkun yläpuolella, tai tossa leuan ja kurkun taitto kohdassa suurinpiirtein. Mites vaikuttaako toi kilpirauhanen mitenkään reenaamiseen? Entä kun on aina välillä ihan vitu väsyny ja paska fiilis vaikka on just heränny tai ihan illalla tai varsinkin v-loppusin kun nauttii vähän alkoholia niin harvoin saa sellasta kunnon fiilistä päälle, onko normaalia? Mites toi nukkuminen kun mulla tuntuu ainakin olevan noita unilahjoja ellei muuta kun voin nukkua helposti 12h putkee jopa enemmänkin eikä tunnu missään! Vaikkakin menen välillä vähän myöhemmin nukkumaan siinä osasyy mutta kuitenkin. Joka aamu tai päivä kun herään otan yhen multitabsin se ainakin auttaa paremmin pysymään hereillä esim. koulussa oisko mitään muita rohtoja mikä tois vähän pirteyttä ja veis laiskuutta pois=)? Onko porukalla täällä samoja kokemuksia tai vinkkejä miten sais vähän tätä elämänlaatua paranettua ku tuntuu ettei niist lääkäreistäkään oo mitään hyötyy kun ne arvot heittelee just rajoilla.. Miten muuten noiden arvojen kanssa heitteleekö ne paljon esim. aamulla, päivällä tai illalla. Kun verikokeillahan käydään yleensä juuri kun on heränny ja pirtee (joskus harvoin) enne 10.00 vai oliko se 12.00 eikä saa syödä.