Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko noi varuste tuloksia vai? meitsi tais joskus parivuotta sit ekoissa sm:ssä ottaa jotakuinkin saman setin samaan sarjaan=) onnea vaan kisoihinr0hmu sanoi:en kilpaile... vielä..
mutta voimanostoa aion lähteä kisaamaan nuoriin (-90kg)
tulokset ny: jk 150 pp 80 mv160
vyö ja siteet ollut noissa nostoissa....peklo sanoi:onko noi varuste tuloksia vai? meitsi tais joskus parivuotta sit ekoissa sm:ssä ottaa jotakuinkin saman setin samaan sarjaan=) onnea vaan kisoihin
peklo sanoi:onko noi varuste tuloksia vai? meitsi tais joskus parivuotta sit ekoissa sm:ssä ottaa jotakuinkin saman setin samaan sarjaan=) onnea vaan kisoihin
Raven sanoi:Vaikuttava kehitys, jos olet penkin nostanut parissa vuodessa yli 150kiloa.
vaikkei tolla tulostasolla pärjää esim. sm:issä koskaan niin se ei estä osallistumista kansallisiin kisoihin. kilpaileminen on aina todella hienoa ja sitä kannattaa ainakin kokeilla..Dreamer sanoi:Vaikken koskaan kehittyisikään kilpatasolle, niin olen silti saanut paljon hupia ja hyvää mieltä irti voimanostoharrastuksesta.
njamnamie sanoi:150kg tarkoitti jalkakyykkyä, ei penkkiä
Raven sanoi:Mitä oikein selität? Kyseinen heppu sanoi saaneensa parisen vuotta sitten suunnilleen saman sarjan rohmun kanssa, eli jk 150 pp 80 mv160
Ja nyt hänen penkkinsä on 250. Puoli vuotta sitten oli 230. Joten kehitystä tullut n.150kg parissa vuodessa.
Edit: Mikäli olen nyt oikeassa kaverissa, niin tarkistuksen jälkeen sai 115kg, joten aika vaikuttava parannus 2.5 vuodessa 115->250kg.
Siimaleikkuri sanoi:Haluaisín kilpailla penkissä, mutta en omista paitaa, eikä nyt oo laittaa rahaa sellaseen.
Ei kellään ois myynnissä vanhaa? oon 173cm ja 70kg
Ens vuonna on viimeinen mahd. junioreissa kilpailla. nyt tulos 112kg ja eteenpäin mennään.
Siimaleikkuri sanoi:Haluaisín kilpailla penkissä, mutta en omista paitaa, eikä nyt oo laittaa rahaa sellaseen.
Ei kellään ois myynnissä vanhaa? oon 173cm ja 70kg
Ens vuonna on viimeinen mahd. junioreissa kilpailla. nyt tulos 112kg ja eteenpäin mennään.
peklo sanoi:kiitos raven, onhan tuo kehitys ollu ihan hyvää nyt on tulos jo 50 kilsua yli meikäläisen sarjan ME:n harmi vaan kun ei ole päässy viel virallistamaan, muuten etkös itsekkin nosta vissiin ammattilaisissa vai?
Raven sanoi:Miten sun omapaino? Meinaatkos superissa vai piikissä?