BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sulla varmaan ei oo käsitystä miltä tuntuu kun on tehny töitä vuodenverran ja sit ku epäonnistuu ni pistäähän se vituttamaan.. Ja sekin et mies on kisannu tässä vuosittain ja saanu tuloksii aikaseks.. Vittu et kyrpii sun laiset valittajat. Ei voi muuta sanoo.. Se et urheilija ei tee sulle hauskaa kokkausvideoo ei tee siitä paskaa!
Kukakohan se valittaja on, katoppa toi video, sieltä löytyy yks ainakin.

Kyllähän oma kunto ja valmentajan silmä pitäisi olla se tärkein onnistumisen/kehityksen mittari. Jos viime vuoden hopea himmeni 5. sijaksi, ei sen saisi liiemmin antaa masentaa, jos kisan taso oli selvästi kovempi. Itse kilpailin aikonaan pituushypyssä ja kyllä kova tulos huonommalla sijoituksella oli mieluisampi kuin hyvä sijoitus huonommalla tuloksella. Toki jos tavoitteena on pro-kortin metsästys, harmituksen ymmärtää.

Huippu-urheilija ei rupea vähättelemään muiden sarjojen tasoa ja kitisemään tuomareista, vaan nielee tappionsa. Ihan sama miten vituttaa. Mikäli Bolt häviäisi satasella, hän tuskin syyllistäisi siitä järjestäjiä ja naisten sarjan tasoa.

Ja tämähän johtuu siitä, että satasella tehdään urheilusuoritus, jossa paras sitten voittaa. Urheilussa ei saa pisteitä siitä, että täytetään jotain ulkonäköihannetta. Missit voi sitten kanssa valittaa kun nyt oli vähän hassu tuomarilinja tällä kertaa.

Sulla varmaan ei oo käsitystä miltä tuntuu kun on tehny töitä vuodenverran ja sit ku epäonnistuu ni pistäähän se vituttamaan.. Ja sekin et mies on kisannu tässä vuosittain ja saanu tuloksii aikaseks.. Vittu et kyrpii sun laiset valittajat. Ei voi muuta sanoo.. Se et urheilija ei tee sulle hauskaa kokkausvideoo ei tee siitä paskaa!

Kisannu vuosittain ja saanu tuloksia aikaseks...mitä tuloksia? Tuntuu että ei se kille ole juuri mitään voittanu tässä lähiaikoina. Silti vaan pitää kisata joka vitun ikinen vuosi. Eikö järki jo sano, että kerta ei menestystä tule tolla paketilla niin pitää painaa duunia ja kehittää niitä heikkouksia. Ei jatkuvalla kisaamisella kehitytä. Joku tässä jo aikaisemmin mainitsi, että Kille tykkää kisata tiheään, mutta jos ei toi nykynen kondis vaan riitä voittoon niin sillon ei ole varaa kisata joka vuos. Ei aina voi tehdä sitä mikä on itselleen mieluisinta jos haluaa menestyä.

Ois ihan kiva kuulla itse Kujalaltakin mikä on syy siihen että joka vuos pitää kisata? Niin, ja jotain muita perusteluita kun "se on kivaa, se sopii minulle" jne.

Ja eiköhän Kille nyt ole tähdännyt tuonne alle satkuun viimeisten vuosien aikana, koska sieltä se voitto on ollut realistisinta saada. Ja vielä sinne nipin napin mahtui. Pari vuotta offia väliin, niin sarjakin vaihtuu ja kehitystä tarvitaan suhteellisesti enemmän. Eli kyllä tämä taktiikka kilpailla nyt tiuhaan tahtiin on ollut Killen kannalta järkevin, jos päämäärä on saada pro-kortti mahdollisimman nopeasti.

Ei negaajia tuskin, itse en ainakaan vaikka vituttaakin se video, ja tulikin kirjotettua vähän törkeesti. Ei kukaan voi väittää ettei kehitystä ole tullu vuosi vuodelta, mutta ite oon sitä mieltä että välivuosi ei tekisi ainakaan huonoa.

Ite taas täysin erimieltä. Seuraa Nyyssölän jalanjälkiä ja hio se paketti täydelliseksi tuonne alle satkuun. Pari kiloa lisää lihaa takapuolelle ja himpun kireämmäksi niin ollaan lähempänä sitä korttia entä sarjaa vaihtamalla. Vitut mitään välivuosia tässä vaiheessa pitämään ko ollaan jo niin lähellä.

Kille mainitsi, että on ollu kuivin mitä koskaan ja täynnäkin. Mitä tota videoo katsomalla voi todeta, nii luulen et tuo rasvan sulattaminen jäi jonkinverran vajaaksi. Kun esim. Nyyssölä oli toki pienemmän kokonen, mutta niin selkeesti paljon kireempi ja oikeesti kuivempi, (ainaki tämmöne vaikutelma jäi) ja näin ollen näytti todella paljon valmiimmalta. Oisin antanu Nyysikselle Overalin, selkä oli iha omaa sarjaa. Ja mitä Killestä viel niin kertakaikkiaan se ettei lihakset pompannut tuolla lavalla esille, niin rokotti todella paljon, Ei tullut sitä efektiä eikä illuusiota, vaikka sivuilla olevien kokovertailussa pärjäsikin. Kyl noi vatsapalikatkin oli ilman jännitystä niinku niitä ei lähes oiskaa, vaikka se ei ole raskaassa sarjassa kai olennaisin mutta kumminkin. Jalkaosasto oli kanssa koon puolesta suht okei, mutta todella kaukana mistään erottuvimmasta. Oon nähny Killen livenä T-paidassa ja annan isot pisteet isoille hauis suonille ja koolle ylipäätänsä. Mut sit ku mennää simmareilla esiintyyn niin pitää ottaa se arvostelu nöyremmin vaikka varmasti se on tuskallista juuri tuollaisen rääkin jälkeen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ikävä homma niin Killen kuin kisan kannalta. Mutta terveydellään ei pidä alkaa leikkimään. Sillä viisiin kisoja tulee vielä jatkossakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom