BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Njaah, mä odotin jotain hirveää parkumista ja nillitystä. Vitutus vaikutti kyllä haastiksessa niin kovalta, etten nuista kommenteista hirveästi hernettä vetäisi. Ei toki asiallisinta ja urheilijamaisinta käytöstä Killeltä, mutta ihan eri tason kitinää tulee usein luettua/kuultua niin dumareista kuin muustakin lajissa kuin lajissa. Itse arvostan tosin rehtiä urheilijamaisuutta helvetin korkealle, mutta veikkaan, että tuossa tunnetila saneli aika pitkälti mietteitä...
Joo, Kille vaikuttaa olevan vaan vähän turhan suorapuheinen sekä hyvässä että pahassa, joten ei oikein nyt ajatellut, että mitä tulee sanottua. Vitutuksen piikkiin laittaisin, näkyihän se paha pettymys niin selvästi. :(

Kyllä Kille oli parhaassa kunnossa mitä ikinä ollut !!! Toi väri oli erittäin huono..Tollanen oranssi ja siihen viellä paljon öljyä ja ERITTÄIN HUONOT VALOT lavalla niin näytti nesteiseltä. Tarkkaan kun katsoo eri videoista/kuvista mitä netistä löytyy niin huomaa että oli tiukka kondis oikeasti ! Killen sijoitukseen en sano mitään kun tuomarit ne päättää ja niillä on mentävä..mutta..kyllä tuolla maailmalla niin kuin muuallakin välillä on fiilunki peliä arvostelussa ja se on ikävää kun jotkut lähtee sinne takki auki hälläväliä asenteella ja jotkut niinkun Kille panostaa koko ajan päivä päivältä ja vuosi vuodelta.... ja YKSIKIN sija aina paremmaksi kisassa antaa huimasti voimaa ,halua , motivaatiota jatkamaan harrastustaan ja antamaan sille enemmän ja enemmän ! Tsemppiä Kille ! Myö ei luovuteta koskaan ;)

Mun mielestä videoissa kaikkien värit näytti todella huonolta.. joissakin valokuvissa näytti taas kisaajat paremmilta... olisi mielenkiintoista saada kommentti paikan päällä olevalta, että miltä näytti.

Tuollainen haastattelu oli pahinta juuri silloin ku on pettymys päällä. Silloin varmasti tulee sanottua mitä mieleen tulee yms. Eli turhaan täällä kukaan pahoittaa niistä mielensä. Seuraaviin ACE:hin jenkeistä tuomarit niin ei ole kellään etua :P

Tsemiä Killelle! Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla saiko koutsi mitään irti tuomareista. Epäilen kyllä että ei, ja pahintahan se jossittelun määrä jos sai. Ei auta ku kärsiä nahoissa ja siirtää katseet tulevaisuuteen.

pehmeähän tuo kunto on, ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa riittävän tiukaksi. Mikä vittu siinä on, että ne viimeistelyt ei onnistu? Ja näköjään ihan sama kuka valmentaa, aina sama lopputulos. Onko se nyt vaan niin, että joillakin se keho taistelee niin kovasti vastaan, että ei vaan tule mitään vaikka mitä tekisi??

Jos sanoo totuuden, niin paska väri ja aika pehmeen näköinen. Kyllä Kille todella rapsakalla kunnolla nämäkin ois voinu voittaa, mutta ei ollu nyt.

Kille vois kysästä neuvoa Jiipee Pulkkiselta. Sieltä löytyy hyvät tietotaidot viimmeistelyyn. Ainakaan mitään menetettävää ei olisi =)

E: Ainakin viimmeisimmät kisaajat Sami Jaukuri ja Olli Kemppainen olleet erittäin hyvin viimmeisteltyjä lavalla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Helkkarin kovan näköinen kunto oli Killellä kisoissa. Ekaa kertaa kun näin kuvat noissa sinisissä posehousuissa niin en tunnistanu. Katoin että jäätävän kova kunto ja Killehän se siinä olikin.

Killelle jaksamisia kun tuli taas turpaan. Eipä tuolla pehmeydellä oisi enempää voinut odottaakkaan. Nyt kaksi vuotta lepoa josko se kroppa alkaisi sitten pelaamaan dietin kannalta paremmin tai valmentaja vaihtoon sanon minä! Expossa sitten top 3 kahinoihin kovempaa yritystä.

Huhhuh täälä on taas nettiritarit mielipuuhissaan, kun joku ei ole täysin onnistunut. Kille ei ollut pehmeä. Ehkä pukkasi nesteet pintaan tai värit oli paskat, mutta rasvaa ei kyllä ollut nimeksikään. (Toki aina ois varaa kiristää) Mielestäni Kille ja mikkokin olisi voinut olla hyvin millä tahansa sijalla 3-8. Parempi lavakunto (värit, ihonalainen neste yms.) olisi mahdollistanut jopa 1-3 sijan.

PS. Miten jotku jaksaa olla tuommosia rottia, kun joku epäonnistuu niin heti ollaan haukkumassa ja vittuilemassa minkä kerkeää. Säälittävää...

Terve!
En oo vielä nähny videota enkä muista yhtään mitä Alonan kanssa oon puhunu, oikeassa ootte että vitutti aivan suunnattomasti ja ei vaan itteni puolesta vaan myös tiimikaverin jonka ois pitäny voittaa super heavy. Ku sulle sanotaan että tää menee väärin ni mitä te ite siinä ajattelisitte? Kaikki sanoo et ois kuulunu olla top 3 ni johan sä itekki sen siinä hetkessä niin ajattelet.

Tunteet purkautuu siinä tilanteessa mutta en todellakaan vähättele Mikan suoritusta, se on YLIVOIMASESTI kovin mitä tässä maassa on saatu aikaan sitte noitten menneitten suuruuksien! Kaikki kunnia kyllä lähtee täältä Mikalle!!!!

Tottakai harmittaa että en voittanu ku sitä lähin hakemaan ja oisin halunnu olla siellä overalissa! Mut niinku tiiätte ni ku yön yli menee ni se oikee paikka löytyy tänne omaanki mieleen. En oo päässy koneelle kattoon vielä mitään kuvia, oon nähny vaan noi mitä mun faceen on linkitetty ni sen puolesta en osaa sanoo kummempaa mikä se sijoitus "olis" pitäny olla. Oikeenhan se varmasti on.
Kuntoon olin tyytyväinen, toi oli se mitä 10 viikossa kerettiin tekeen Mauron kanssa ja kisan jälkeen se mua siitä muistuttiki, kuhan saahaan enemmän aikaa ni se tuloski on eri. Vaatii vaan lisää työtä just tonne taakse: selkä, takareisi ja pakara pääasiassa.

Se miks toi näyttää niin paskalta johtuu tosta väristä, mun pitää saaha jollain ihan saakelin tumma pohja koska nyt ku aamulla joutu laittaan 2 kerrosta väriä ni se tulee liian paksuksi. Nyt en valitettavasti kerenny solkussa juosta ennen kisaa ja ku pigmentti on mitä on ni en juurikaan rusketu.
sen lisäks jouduttiin vetään vielä Hot Stuffia nahkaan ku olin ihan jäässä, ne tekee tosta sellanen kalvomaisen. Tietääpähän tonki nyt. Vertailun jälkeen se alko paraneen ku sai veren kiertään mutta mitä se siinä enää auttaa..

Oppirahoja maksellaan ja hommahan ei muutu mikskään, samaa työtä tässä tehhään ja parannetaan. Iho ohenee dieettien myötä ja kyllä se oikee väriki jollain tulee, kokeillaan vaikka liquid sun rayzia tonne Expoon.

Palailena asiaan ku saan koneen toimintaan ja katottua noi videot, josko niistä viisastuis!
Katsomme sitte expossa ens viikolla uuestaan!

Killelle tsemppiä tulevaisuuteen! Kyllä tuosta vielä kova paketti tulee, kun saadaan selkään lisää pihviä. En nyt Killen ikää muista, mutta eikö herra ollut vielä suhteellisen nuori kaveri? Miehellä näyttää olevan kova motivaatio ja omistautuminen, joten kehitystä varmasti tulee tulevaisuudessa lisää. Varmaan syksyn kisojen jälkeen kannattaa panostaa kovaa tuohon selkäosastoon, jotta saisi tuon alaselän paksummaksi. Expoille ollaan tulossa ja hienoa nähdä Killekin lavalla. Uudet värit vaan päälle ja show käytiin. :)

Toi mikään löysä ole, nestettä korkeintaan ja värit vei erottuvuuden, mikä kyllä näkys ihan vierestä katsottuna. Ei videolla eikä tuomareilla. Näkihän sen jo aiemmista kuvista ettei kunto todellakaan löysäks jääny. Täällä taas selitetään ihan mitä sattuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom