BB PRO Kille Kujala

Suunnilleen 4500 kcal tulee nyt popsittua. rasvat tosi alhaalla ni ei nouse noi kaloritkaan korkeiksi. Tuota riisi,pasta, kana, jauheliha settiä tulee vedettyä. Ja munanvalkuaisia.

- - - Updated - - -

Huolestuttaako lajin mahdolliset terveysriskit?

Ei sen enempää ku et jäisin auton alle ku kävelen salille ( jos en jaksa ajaa autolla, matkaa 500m ;) ) Just otin kaikki veriarvot ja hyvää oli kaikki vaikka pitkä dieetti oliki takana :)

No mikäs noissa häiritsee
Harjaantumatonkin silmä bongaa noista hieman ketunnokkaa.

Mut ei niin huonoa ettei jotain positiivistakin, Savolaisen & Killen fysiikat omaan silmään miellyttävimmät.

Muiden touhuja ei tule seurattuakaan siitä syystä, että nämä taitaa olla Suomenmaan ainoat kehonrakentajat jotka EI sensuroi douppikeskustelua/-kommentointia esim. blogin kommenttiboksista.

Nättii seutuu varmaanki. Lumen vihaajana olen kuitenkin onnellinen ollessani muualla. Onko paikalliset naiset Norjalaisten tapaan aivan älyttömän hyvännäköistä porukkaa? Löytyykö kotikulmiltas muita vähän kokeneempia bodareita kisailu tai harrastusmielessä?

Nättii seutuu varmaanki. Lumen vihaajana olen kuitenkin onnellinen ollessani muualla. Onko paikalliset naiset Norjalaisten tapaan aivan älyttömän hyvännäköistä porukkaa? Löytyykö kotikulmiltas muita vähän kokeneempia bodareita kisailu tai harrastusmielessä?

Tääl on aika vähän noita naisia, siks sitä varmaan tuli aikoinaan lähettyäki etelään :D Mut jokunen nätti löyty kyl sillon, nykyään en osaa sanoo ku en tiä ketä täällä asuu.

Ei täällä oo ikinä kukaan bodannu, mullaki alko vasta sillon ku tapasin Vilposen vaasassa, sitä ennen en tienny koko lajista mitään. Poikkeanki varmaan siinä monesta muusta et mulla ei oo ikinä ollu mitään idoleita tän lajin piiristä. Arska tietenki oli tuttu leffoista mut muuten en tienny siitäkään mitään.
Vähän sellanen myöhäisherännäinen niin sanotusti :) Mut onneks täs on vielä joku vuosi aikaa!

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Jos killeri ehdit vastailla:

Kuinka paljon yli kulutuksen pidät offi kaloreita? Oletteko suunnitelleet ravinnon niin että joka päivä on enemmän kcal kuin kulutus, eli jokainen treenipäivä on yksilöity, vain lasketteko vain että viikkotasolla pysytään plussalla. Nöyrä kiitos.

Jos killeri ehdit vastailla:

Kuinka paljon yli kulutuksen pidät offi kaloreita? Oletteko suunnitelleet ravinnon niin että joka päivä on enemmän kcal kuin kulutus, eli jokainen treenipäivä on yksilöity, vain lasketteko vain että viikkotasolla pysytään plussalla. Nöyrä kiitos.

Ihan niin tarkkaan ei oo nyt menty, pitäsi kyllä ku vaan jaksais :) Mut silleen tää etenee että oon plussalla, 500-1000g nousee paino / viikko. Treenipäivinä plussalla reippaammin, pari lepo päivää tosi vähillä hiilareilla ja yhtenä kevyttä latausta.

Kiitos kovasti.
Vaikuttaa järkevältä. Kun tästäkin on niin monenlaista näkemystä että mikä riittää.
Kiitos blogistasi ja hyvistä vinkeistä ravintoon ja treeniin. Tsemppiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom