BB PRO Kille Kujala

Mukava seurata mitä kehkeytyy tästä Killen ja Mikon taistelusta, pariksi vuodeksi seurattavaa!

Siitä tuleeki sellanen taistelu että oksat pois :D Eiköhän me lavan ulkopuolella vedetä kuitenki samaa köyttä, ja jopa samaan suuntaan. Tällä hetkellä ei mun tiedossa oo muita joilla on samat suunnitelmat ku meillä ni parempi sillon tukee toista ku alkaa kisaileen turhaan. Muutenki nää on niin pienet piirit ettei täs kannata paljon taistella, vaikket nyt varmaan sitä sanan varsinaisessa merkityksessä tarkottanukkaan :)

Kävin tänään todistaan aika hurjaa maailmanennätystä raw kisassa, kuvasin viimesen vedon videolle, 405kiloa ja yhteistulos 1100 kiloo RAAKANA!

Blogissa on video ja vähän muutaki tältä viikolta.

Jos teillä on kysymyksiä näistä mun touhuista ni saa kysyä, vastailen mielellään täällä, kuhan ne pysyy jokseenki asiallisina ;)

Kyllä se vaan olis poikaa ku tukevammat pojat olis kaikki rivissä ja elämänsäkunnossa, alamittasista sit kataja ja nyyssölä. Olis nannaa pitkästä aikaa suomibodauksessa. Toivotaan et toteutuu. Miten kille arvio kehitystään, onko parasta ikinä (tod näk on), mutta mitä olet muuttanut paremmaksi?

Kyllä meikä vähän luulee, että kille vie peteriä... Kille kehittynyt ihan vitusti pikkuajassa ja taustajoukot siellä päässä vähintään kunnossa! Mikäli bullin opeilla mennään niin siellä taotaan monsterimassat helvetin hienoon runkoon ennen seuraavia kisoja ja enkeli kikkara jää nuolemaan näppejään kakkospallille

Kyllä meikä vähän luulee, että kille vie peteriä... Kille kehittynyt ihan vitusti pikkuajassa ja taustajoukot siellä päässä vähintään kunnossa! Mikäli bullin opeilla mennään niin siellä taotaan monsterimassat helvetin hienoon runkoon ennen seuraavia kisoja ja enkeli kikkara jää nuolemaan näppejään kakkospallille

Mielenkiintoista tästä tekee se , että Peter ei tarvitse rakenteensa puolesta niin sairaita massoja kuten moni muu tarvitsee.

Kyllä se vaan olis poikaa ku tukevammat pojat olis kaikki rivissä ja elämänsäkunnossa, alamittasista sit kataja ja nyyssölä. Olis nannaa pitkästä aikaa suomibodauksessa. Toivotaan et toteutuu. Miten kille arvio kehitystään, onko parasta ikinä (tod näk on), mutta mitä olet muuttanut paremmaksi?

On todellaki, paino ei oo ikinä ollu näin ylhäällä ja silti rasvat on alle kympissä. Eilen aamulla oli 115,6kg, vettä tietenki päällä mut on sinne lihaaki tullu. Käsi on nyt menny sen "maagisen" 50 cm yli että jotain tässä oikeen tehään :D

Eikä tässä mitään ihmeitä oo tehty, viime vuonnahan me päästiin vasta ekaa kertaa Jarin kans kehittään mua offilla ja niillä samoilla kuvioilla nyt jatketaan. Säännöllisyys kaikessa on se a ja o. Mistään ei nyt lipsuta.Täs on vielä 7kk aikaa kasvaa, uskallan luvata et tuutte näkeen täysin erilaisen fysiikan ens syksynä! ;)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Sm karkeloista unohtamatta koskisen nikoa ja suonsivun markkua, pojilla on kohtuu kovat massat molemmilla, toivotaan että hekin kisaavat ensi vuonna. Killelle kovia treenejä.!

Markku suonsivu kiinnostaa todella paljon kyllä. Mies on Hurjissa lihoissa ollut jo pidemmän aikaa ja ei näytä kasvaminen loppuvan… mies pitää itsestään aika hiljais eloa, mutta eikös nekin juuri ole niitä pahoja kilpaumppaneita :)

olis se hienoa kun line upissa ois kille, mikko, niko, peter, anttikin olis kuulemma tulos, markku, heikkinen, halmo, mursu...jo ois tuomareilla päivän tehtävä ;)...mut sinne on pitkä matka niinkun kaikki lavalla olleet tietää. tsemppiä jokaiselle ja killellä on oikee asenne et mitalia hakeen Arnoldista.

Pakko kysyä, että miten tuo aivan järjetön 30kg painon nousu on mahdollinen, mikäli ruokavaliosta olet poikennut tänä vuonna alle kymmenen kertaa? :D Käytitkö vahingossa Bullin ruokavaliota vai mikä tässä on taustalla?

kisojen jälkeen kroppa on aika tyhjäksi ajettu ja kyllä tollainen kasa lihasta imee ravintoa ja nestettäkin itseensä aika hurjasti… tietysti muutkin asiat on tuota lisäämässä, mutta nyt noin ainakin yksinkertasimmillaan :)

Pakko kysyä, että miten tuo aivan järjetön 30kg painon nousu on mahdollinen, mikäli ruokavaliosta olet poikennut tänä vuonna alle kymmenen kertaa? :D Käytitkö vahingossa Bullin ruokavaliota vai mikä tässä on taustalla?

Juu nantes on oikeilla jäljillä. Ja toi 30kg on arnoldin puntari painoon(89kg), sinnehän mä jouduin vedättään ihan sairaasti et mahduin sarjaan. Viikko siitä ja paino oli joku 105kg eikä rasvaa yhtään. Meni vaan liian tyhjäks kroppa.. Ja nyt tosiaan imee hyvin kaiken mitä suuhun laittaa :)

Ja itse asiassa aika sama ruokavalio mulla on Bullin kans :D Syön välillä ehkä vähän enemmänki ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom