BB PRO Kille Kujala

Äläpä höpötä, mä oon sanonu et lähen joka kisaan hakemaan voittoa. Jos meinaat sitä q&a juttua ni huomasit varmaan sen pilkeen äänessä? ;)

Meillä on siellä tuomarit jotka päättää ja niihin on tyytyminen. Mä oon parempi ku koskaan ja se riittää minne riittää. Mut edelleen, voitto mielessä meen lavalle niinku varmasti lähes kaikki muutki :)

Siihen q&a:han viittasin enkä nyt ota kantaa siihen oliko silmäkulmassa pilkettä vai ei, mutta halusin vain tuoda Takamaan kommenttiin liittyen esille ettei Peter itse ole kuuluttanut voittoaan. Hieno on sun kunto ja itse ainakin mahdotonta sanoa kuka voiton vie. Tsemppiä!

Onkos ketään muuta, joka toivoisi Killerin voittoa erityisesti tänä vuonna? Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten, että en voi yksinkertaisesti toivoa mitään muuta enempää kisaviikonlopulta kuin Killerin voittoa.

Tuomarit päättävät voittajan, ja jos Wilenius tuo kovemman paketin lavalle, niin sitten hän on toki ansainnut voittonsa. Jos kunto on samaa luokkaa kuin Jyväskylässä ja Killeri parantaa puolestaan kuntoaan Tampereelta, niin Peterin voitto on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys, vaikka sitä onkin povattu jo kyllästymiseen asti.

On, ainakin minä toivon Killen voittavan, koska minusta parempi kokonaisuus. Toisekseen minua on ainakin ärsyttänyt aivan helvetisti Miken kommentit tyyliin "tälläistä ei ole ennen Suomen bodilavoilla nähty" yms, skeida, koska mielestäni fakta on se, ettei tässä maassa ole lavoilla ollut ikinä kovempia paketteja, kuin Antti Jurvansuu, JiiPee Pulkkinen, Marko savolainen! En nyt tarkoita, että on missään paremmuus järjestyksessä, se kun vähän riippuu päivästäkin, mutta kyllä Killellä ja Peterillä on noihin miehiin aivan helvetisti matkaa, niin siksi toivon pikkasen maltillisempaa uhoamisesta molemmista leireistä. Sitähän ei voi kiistää, että tämän hetken Suomen 1 ja 2 ole lavalla, ja tuomarit valitkoon paremman! Kuitenkin allekirjoidan edelleen Tomin kirjoituksen täysin ja siksi ääni Killelle! :)

On, ainakin minä toivon Killen voittavan, koska minusta parempi kokonaisuus. Toisekseen minua on ainakin ärsyttänyt aivan helvetisti Miken kommentit tyyliin "tälläistä ei ole ennen Suomen bodilavoilla nähty" yms, skeida, koska mielestäni fakta on se, ettei tässä maassa ole lavoilla ollut ikinä kovempia paketteja, kuin Antti Jurvansuu, JiiPee Pulkkinen, Marko savolainen! En nyt tarkoita, että on missään paremmuus järjestyksessä, se kun vähän riippuu päivästäkin, mutta kyllä Killellä ja Peterillä on noihin miehiin aivan helvetisti matkaa, niin siksi toivon pikkasen maltillisempaa uhoamisesta molemmista leireistä. Sitähän ei voi kiistää, että tämän hetken Suomen 1 ja 2 ole lavalla, ja tuomarit valitkoon paremman! Kuitenkin allekirjoidan edelleen Tomin kirjoituksen täysin ja siksi ääni Killelle! :)

Samaa mieltä, Jiipee on mun mielestä kaikkien aikojen kovin suomalainen. Ja Make aivan mahoton, harmi ku kisoissa ei sitte hommat menny putkeen.

Kuhan joku päivä pääsee ukkojen tasolle ni se olis jotaki!!!

Onkos ketään muuta, joka toivoisi Killerin voittoa erityisesti tänä vuonna? Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten, että en voi yksinkertaisesti toivoa mitään muuta enempää kisaviikonlopulta kuin Killerin voittoa.

Miken kans samaa mieltä. Säälittävää touhua..

Miken kans samaa mieltä. Säälittävää touhua..

Monen muun kanssa samaa mieltä: Ei täällä kellään ole mitään Wileniusta vastaan, mutta kun elämme maailmassa, jossa on vaihtoehtoja, niin on täysin luonnollista, että kaikki ei kannata Peteriä ja osa täällä seisoo Killen takana vain siksi, että toista on (yli)hypetetty niin paljon, toinen on jatkuvasti esillä jne. Tomi teki loistavan vertauksen tilanteesta W:n ketjussa.

Se taas on lapsellista, miten täällä jengi ei voi käsittää, että urheilussa nyt on toisinaan tapana se, että toiselle voiton toivominen tarkoittaa toiselle tappion toivomista. Jengi tykkää altavastaajatarinoista, joten Killen voiton toivominen on sen W-hypen jälkeen on aika luonnollista. Lisäksi onhan se nyt selvää, että Kille on omilla näytöillään jo luonut sen kovan faktan, että Peter ei tule saamaan mitään ilmaiseksi.

Voidaan nyt ihan oikeasti jokainen tontillaan miettiä, että ketä se palvelee, jos täällä saa tasan tarkkaan yksi henkilö provoilla ilman banaanipelkoa? Moniin muihin caseihin verraten tätä provoilua on viety kuitenkin vielä hyvällä maulla ilman, että täällä on menty henkilökohtaisuuksiin. Jos toiselle tappion toivominen on niin helvetin lapsellista ja säälittävää, niin mitä se sitten on kun lätkäfinaaleissa 80% suomalaisista toivoo aina ruotsalaisille tappiota, eikä toivo edes hyvää kiekkoiltaa?

Ihan samanlaisia velliperseitä ja mielensäpahoittajia me ollaan kaikki.

E: lisätään tähän nyt vielä se, että yksi Miken provo vastaa sadan peruspakkislaisen provoa. Mike on asemansa ansainnut ja tonttinsa hoitanut hyvin, mutta on aika luonnollista, että hänen sanomisiaan luetaan herkällä korvalla. Näitä havaintoja voidaan tehdä ihan arkielämässäkin.

Näin sanoit vielä murossa Peteristä joku aika sitten:

Voitto tulee varmasti ilman ensimmäistäkään hajaääntä, jos pääsee kondiksessa lavalle.

:D

Näin sanoit vielä murossa Peteristä joku aika sitten:

:D
Olisit kopioinut koko viestin:

Etureidet näyttää kookkailta, mutta takareisiä edellä. Voi olla valaistuksesta ja kuvakulmastakin kiinni, mutta ojentajat ei näytä tuossa kovin erikoisilta. Mutta kun kisa tulee Peterillä tulee olemaan niin jäätävä keskikroppa ja kapea vyötärö, että kaikki muu unohtuu. Voitto tulee varmasti ilman ensimmäistäkään hajaääntä, jos pääsee kondiksessa lavalle.
Elokuussa kirjoittamani viesti lähti tosiaan liikkeelle siitä olettamuksesta, että kisalavalla nähtäisiin se tuttu veistoksellinen fysiikka, jonka Peter on tuonut joka kisaan. Tuossa vaiheessa en ollut tietoinen esim. tuosta olkapääongelmasta, joka näyttäisi haittaavan paria posea erittäin harmittavalla tavalla. Tällä hetkellä Peter on a) isoin b) kutseilla pakaroista. Nämä vievät pitkälle, mutta eivät missään nimessä vielä tarkoita varmaa/ylivoimaista voittoa, jota nyt on siis povattu. Kokonaispaketti ratkaisee, kuten kaikki toivottavasti tietävät. Eri asia olisi, jos kisoissa jaettaisiin "revityimmät pakarat" -kunniamaininta – sen voisi luvata Peterille jo tässä vaiheessa.

Toivon edelleenkin molemmilta jannuilta nappisuoritusta, ettei mikään jää selittelyn varaan. Toivon myös voiton näkyvän yksittäisen kehonrakentajan voittona eikä "koneiston" voittona.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Penkissä ne riskit on melkoiset. Ei bodareilla edes oikein ole tarvetta venytystä viedä niin äärimmilleen, että kakkosella alkavia punnerruksia tarttis tehdä. Katkenneita rintalihaksia on varoittavana esimerkkinä sm-lavoilla melkoinen kasa. Aina voi tehdä paremmin rintalihaksella sen sijaan, että kaikki apulihakset mukaanlukien nostais vain sarjapainoja. Isoilla painoilla kyllä saa hyötyäkin hyvin, mutta riskit kasvaa huomattavasti nopeampaa kuin nyt vaikka selälle kulmasoudussa painoja nostamalla.

Olihan Kille ansainnut mitalinsa Arskassa, mutta edelleen ainakin minä olen sitä mieltä, että ukot top3 ulkopuolella aikasen luokattomia kisan saaman hehkutuksen pohjalta.

Itsekin kyllä toivon suuresti Killelle voittoa. Jos Peter häviää, niin mitähän hän mahtaa ajatella kaikesta mitä Mike on täällä hehkuttanut? Voitot ym. ennustettu jo hyvissä ajoin ja kaikki hehkutukset. Mahtaa olla häpeissään Mikestä.

^Miksi olisi?

Ei vaan pysty ymmärtämään, miksi ei omaa suosikkiansa saa hehkuttaa? Kaikissa muissa urheilulajeissa kyllä saa, mutta ilmeisesti bodauksessa ei?

Itsekin kyllä toivon suuresti Killelle voittoa. Jos Peter häviää, niin mitähän hän mahtaa ajatella kaikesta mitä Mike on täällä hehkuttanut? Voitot ym. ennustettu jo hyvissä ajoin ja kaikki hehkutukset. Mahtaa olla häpeissään Mikestä.
Täähän lähtee ihan lapasesta :D Voiks nää olla totisia juttuja eikä trolleja :D

Jokaisellahan se oma hehkutuksena aihe on. Ja voittajia on kaikilla aloilla/lajeilla vain 1.

Ja ettei mene ihan ohi kaiken, niin killerillä kivoja klippejä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom