Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten
Onkos ketään muuta, joka toivoisi Killerin voittoa erityisesti tänä vuonna? Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten, että en voi yksinkertaisesti toivoa mitään muuta enempää kisaviikonlopulta kuin Killerin voittoa.
Tuomarit päättävät voittajan, ja jos Wilenius tuo kovemman paketin lavalle, niin sitten hän on toki ansainnut voittonsa. Jos kunto on samaa luokkaa kuin Jyväskylässä ja Killeri parantaa puolestaan kuntoaan Tampereelta, niin Peterin voitto on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys, vaikka sitä onkin povattu jo kyllästymiseen asti.
Aaa, okei. Mä perustan kommenttini lähinnä salilla kuultuihin juttuihin enkä ole seurannut Peterin ja Killerin juttuja tai sen kummemmin Pakkistakaan kuin vasta viimeisen parin viikon ajan. Kisaajillahan on toki "lupa psyykata" toisiaan, kuten parhaakseen näkee. Toisaalta niin on toki eri leireilläkin.Ihan on samalla tavalla osa ihmisistä liputtanut Killerin nimeen jo kauan ennen karsintojakin. Ja jos nyt ihan pilkkua aletaan viilaamaan, niin Peter ei itse ole kertaakaan sanonut olevansa varma voitosta kun taas Kille ihan itse on sanonut ettei Peteristä ole hänelle vastusta. Kuka sitten on ylimielinen?
Onkos ketään muuta, joka toivoisi Killerin voittoa erityisesti tänä vuonna? Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten, että en voi yksinkertaisesti toivoa mitään muuta enempää kisaviikonlopulta kuin Killerin voittoa.
Tuomarit päättävät voittajan, ja jos Wilenius tuo kovemman paketin lavalle, niin sitten hän on toki ansainnut voittonsa. Jos kunto on samaa luokkaa kuin Jyväskylässä ja Killeri parantaa puolestaan kuntoaan Tampereelta, niin Peterin voitto on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys, vaikka sitä onkin povattu jo kyllästymiseen asti.
Ihan on samalla tavalla osa ihmisistä liputtanut Killerin nimeen jo kauan ennen karsintojakin. Ja jos nyt ihan pilkkua aletaan viilaamaan, niin Peter ei itse ole kertaakaan sanonut olevansa varma voitosta kun taas Kille ihan itse on sanonut ettei Peteristä ole hänelle vastusta. Kuka sitten on ylimielinen?
Hmm, jos Kille pitää/hieman vielä parantaa kuntoaan ja Wilenius saa pakettinsa värejä jne myöten kuntoon, niin tiukka kilpailu tulee kyllä.
Se sitten vaikuttaako tiukassa tilanteessa Killen viimeaikainen menestys...no vaikuttaahan se, luulen ainakin niin.
No mutta, paras voittakoon. Mikelle pitää hattua nostaa että on jaksanut paasata ja lyödä höyryä koneeseen, ei tätä kisaa muuten huomioisi kuin lajin omat harrastajat. Juuri tätä marginaalilajit kaipaa, siis jotain joka herättää ihmiset myös lajin ulkopuolella. Tarkoitan tässä tapauksessa esimerkiksi tavis pakkislaista, joihin itsekin kuulun. Esimerkiksi viime vuoden kisaa en ole seurannut mitenkään ja luulen että e ole moni muukaan?Ja kyllä, minuakaan ei kiinnosta edes ammattilaisten kisat tällä hetkellä niin paljon kuin Kujala vs Wilenius.
Jotain on siis tehty oikein, tykättiinpä siitä tai ei.
Toivotaan vain enää ettei kummankaan kisa mene viimeistelyjen osalta huonosti.
Killeltä pakko vielä kysyä että kun pohjoisesta olet, niin onko sinulle sukua takavuosien kuulantyöntäjä Seppo Kujala?