BB PRO Kille Kujala

8 days out baby!

10628118_1495881960684607_2695460860887835970_n.jpg

Onkos ketään muuta, joka toivoisi Killerin voittoa erityisesti tänä vuonna? Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten, että en voi yksinkertaisesti toivoa mitään muuta enempää kisaviikonlopulta kuin Killerin voittoa.

Tuomarit päättävät voittajan, ja jos Wilenius tuo kovemman paketin lavalle, niin sitten hän on toki ansainnut voittonsa. Jos kunto on samaa luokkaa kuin Jyväskylässä ja Killeri parantaa puolestaan kuntoaan Tampereelta, niin Peterin voitto on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys, vaikka sitä onkin povattu jo kyllästymiseen asti.

^^onko näitä julistaneita muita kuin Mike?

Tietty lisäksi Peterin fanit, mutta samalla tavalla Killenkin fanit julistaa Killeä voittajaksi..

Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten

Onko Mayorsilla oma porukkansa joka tuota Petterin voittoa toitottaa varmana vai mistä tämä on peräisin? Mike nyt löylyä heitelly ties kuinka pitkään mutta muuten aika jakaantunutta mielipidettä ollu ilmoilla.

Onkos ketään muuta, joka toivoisi Killerin voittoa erityisesti tänä vuonna? Ja en toivo sitä pelkästään voiton takia, vaan nimenomaan sen takia, että Peter on julistettu nyt niin monen tahon toimesta lähes ylimieliseen äänensävyyn voittajaksi jo puoli vuotta sitten, että en voi yksinkertaisesti toivoa mitään muuta enempää kisaviikonlopulta kuin Killerin voittoa.

Tuomarit päättävät voittajan, ja jos Wilenius tuo kovemman paketin lavalle, niin sitten hän on toki ansainnut voittonsa. Jos kunto on samaa luokkaa kuin Jyväskylässä ja Killeri parantaa puolestaan kuntoaan Tampereelta, niin Peterin voitto on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys, vaikka sitä onkin povattu jo kyllästymiseen asti.

Ihan on samalla tavalla osa ihmisistä liputtanut Killerin nimeen jo kauan ennen karsintojakin. Ja jos nyt ihan pilkkua aletaan viilaamaan, niin Peter ei itse ole kertaakaan sanonut olevansa varma voitosta kun taas Kille ihan itse on sanonut ettei Peteristä ole hänelle vastusta. Kuka sitten on ylimielinen?

Paras voittakoon, päivänkunto lavalla ratkaisee ton asetelman. Ihan hyvä että on sähköä ilmassa, pitää mielenkiinnon yllä tässä sivusta seuratessa. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma, kun kyse on kehonrakennuksesta, muuttuvia tekijöitä on niin paljon. Mut zemppiä vaan Killelle ja muillekkin loppurutistukseen!

Ihme juttu jos ja kun Peter on julistettu voittajaksi, sillä Kille vaikuttaa omaan silmään ainakin aivan eri kalibeerin mieheltä: paksuus ja lihasten pyöreys on aivan omaa luokkaansa raskaassa. Tämähän on vain minun ja objektiivisen enemmistön mielipide.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tomi ihan fiksusti kertoi, että jos Peter on Lahdessa kovempi kuin Killeri, niin sitten Peter on voiton ansainnut.

Olen itsekin Tomin kanssa ihan samoilla linjoilla. Olen jo useamman kerran sanonut, että Pakkiksella Killen voitto olisi yllätys, sillä ennakkosuosikkiasemastaan huolimatta Wilenius on jo täällä aikoja sitten leimattu voittajaksi. Voin hyvinkin kuvitella, että Killen voittaessa täällä on aika iso itku. Olen tämän vuoksi itse täällä huudellut Killen nimeen, mutta täytyy silti sanoa, että jos mies sijoittuu Arskassa toiseksi, niin kyllä siinä täytyy olla melkoisen "hyvä" kehonrakentaja. Ei näitä ihan joka päivä tapahdu, minkä vuoksi onkin erikoista, että täällä ei paljon kyseistä sijoitusta hehkuteta.

Sen verran täytyy vielä kehua Killestä, että miehen videot on erittäin hyvää katsottavaa. Vaikka hommat tehdäänkin niin hyvin kuin pystytään, niin videoista saa todella rennon ja rempseän kuvan miehestä. Hieno mies ennen kaikkea.

Tsemppiä Killelle loppudieetille! Vaikka pääkisa onkin kisattu, niin Lahdessa sitten laitat jauhot suuhun ja leuat lattiaan epäilijöiltä.

Ihan on samalla tavalla osa ihmisistä liputtanut Killerin nimeen jo kauan ennen karsintojakin. Ja jos nyt ihan pilkkua aletaan viilaamaan, niin Peter ei itse ole kertaakaan sanonut olevansa varma voitosta kun taas Kille ihan itse on sanonut ettei Peteristä ole hänelle vastusta. Kuka sitten on ylimielinen?
Aaa, okei. Mä perustan kommenttini lähinnä salilla kuultuihin juttuihin enkä ole seurannut Peterin ja Killerin juttuja tai sen kummemmin Pakkistakaan kuin vasta viimeisen parin viikon ajan. Kisaajillahan on toki "lupa psyykata" toisiaan, kuten parhaakseen näkee. Toisaalta niin on toki eri leireilläkin. :hyper:

Joka tapauksessa Lahden viikonlopusta tulee superjännittävä, ja voin rehellisesti sanoa, että odotan Killen ja Peterin kohtaamista enemmän kuin illan ammattilaiskisaa. :D

Läskin mielipide: veikkaan Killelle voittoa, koska nyt on hopeamitali kovasta kisasta ja siten itseluottamus tapissa. Peterillä ei taas varmaan ole karsintojen jälkeen samanlaiset vibat.

Hmm, jos Kille pitää/hieman vielä parantaa kuntoaan ja Wilenius saa pakettinsa värejä jne myöten kuntoon, niin tiukka kilpailu tulee kyllä.

Se sitten vaikuttaako tiukassa tilanteessa Killen viimeaikainen menestys...no vaikuttaahan se, luulen ainakin niin.

No mutta, paras voittakoon. Mikelle pitää hattua nostaa että on jaksanut paasata ja lyödä höyryä koneeseen, ei tätä kisaa muuten huomioisi kuin lajin omat harrastajat. Juuri tätä marginaalilajit kaipaa, siis jotain joka herättää ihmiset myös lajin ulkopuolella. Tarkoitan tässä tapauksessa esimerkiksi tavis pakkislaista, joihin itsekin kuulun. Esimerkiksi viime vuoden kisaa en ole seurannut mitenkään ja luulen että e ole moni muukaan?Ja kyllä, minuakaan ei kiinnosta edes ammattilaisten kisat tällä hetkellä niin paljon kuin Kujala vs Wilenius.

Jotain on siis tehty oikein, tykättiinpä siitä tai ei.

Toivotaan vain enää ettei kummankaan kisa mene viimeistelyjen osalta huonosti.

Killeltä pakko vielä kysyä että kun pohjoisesta olet, niin onko sinulle sukua takavuosien kuulantyöntäjä Seppo Kujala?

Täysin samoilla linjoilla! Aiemmin jo mainitsin etten ollut killeen niin perehtynyt, mutta enemmän seuranneena(tai sanotaanko että yhtä paljon kun Peteriä seuranneena) sanon että erittäin fiksu ja rento kaveri! Kovasti odotellaan karkeloita ja paras mies voittakoon! Tsemit killerille kisoihin!

Äläpä höpötä, mä oon sanonu et lähen joka kisaan hakemaan voittoa. Jos meinaat sitä q&a juttua ni huomasit varmaan sen pilkeen äänessä? ;)

Meillä on siellä tuomarit jotka päättää ja niihin on tyytyminen. Mä oon parempi ku koskaan ja se riittää minne riittää. Mut edelleen, voitto mielessä meen lavalle niinku varmasti lähes kaikki muutki :)

Hmm, jos Kille pitää/hieman vielä parantaa kuntoaan ja Wilenius saa pakettinsa värejä jne myöten kuntoon, niin tiukka kilpailu tulee kyllä.

Se sitten vaikuttaako tiukassa tilanteessa Killen viimeaikainen menestys...no vaikuttaahan se, luulen ainakin niin.

No mutta, paras voittakoon. Mikelle pitää hattua nostaa että on jaksanut paasata ja lyödä höyryä koneeseen, ei tätä kisaa muuten huomioisi kuin lajin omat harrastajat. Juuri tätä marginaalilajit kaipaa, siis jotain joka herättää ihmiset myös lajin ulkopuolella. Tarkoitan tässä tapauksessa esimerkiksi tavis pakkislaista, joihin itsekin kuulun. Esimerkiksi viime vuoden kisaa en ole seurannut mitenkään ja luulen että e ole moni muukaan?Ja kyllä, minuakaan ei kiinnosta edes ammattilaisten kisat tällä hetkellä niin paljon kuin Kujala vs Wilenius.

Jotain on siis tehty oikein, tykättiinpä siitä tai ei.

Toivotaan vain enää ettei kummankaan kisa mene viimeistelyjen osalta huonosti.

Killeltä pakko vielä kysyä että kun pohjoisesta olet, niin onko sinulle sukua takavuosien kuulantyöntäjä Seppo Kujala?

Ei taida olla, ei kuulosta ainakaan tutulta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom