BB PRO Kille Kujala

Talvella pakko lähteä täältä pohjosemmasta isommalla porukalla etelämmäksi ja eksyä Wolfille, toivottavasti Killeri sattuisi samaan aikaan paikalle niin fanikuva on otettava :D Tsemppiä loppudieetille, kiinnostavin suomi bodari tällähetkellä IMO :puntti:

Kille vaikuttaa kyllä miellyttävältä persoonalta. Blogia tullut vuoden verran kurkisteltua säännöllisen epäsäännöllisesti ja videot siinä samalla. Hommia tehdään paljon ja tuloksekkaasti, mutta ukko on silti hemmetin rento ja ihan perusäijä, jolla on muutakin kerrottavaa kuin bodailu tai sponssiensa mainostus. Vaikea Killestä on mitään pahaa sanoa.

Ei muuta kuin tsemppiä koitoksiin.

Muhun kyllä todellakin tehny vaikutuksen toi Killen tyyli, ei ole mikään ylimielinen lihaskimppu!! PS. Jos jossain nään niin tulen kyllä pyytää fanikuvaan :rock:

Tehkääs Killeri Bullin kanssa video, missä vähän kerrotte omia mielipiteitä tulevasta olympia karkeloista. Jos vaan aikaa ja mielenkiintoa löytyy. :)

Tuli katottua noi day in life videot ja täytyy kyllä sanoa, että loistavia oli. Nämä herrat wilenius ja kujala ovat omiaan karsimaan kehonrakennukseen liittyviä negatiivisia stereotypioita suomessa. Ei turhaa uhoa, ei mitään kitinää siitä kuinka helvetin rankkaa hommaa tää bodaus on, vaan rentoa ja määrätietoista tekemistä.

en tiedä kuka voittaa raskaan tänä vuonna, mutta tiedän että voittaja tulee olemaan helvetin kova.

Tehkääs Killeri Bullin kanssa video, missä vähän kerrotte omia mielipiteitä tulevasta olympia karkeloista. Jos vaan aikaa ja mielenkiintoa löytyy. :)

Mun täytyy myöntää että oon tosi huono seuraamaan muita kisaajia, on niin pirusti hommaa ettei sen kummemmin jouda pläräämään ku nää omat jutut :) Mut toivon että Greene vihdoin veis tittelin :)

Mun täytyy myöntää että oon tosi huono seuraamaan muita kisaajia, on niin pirusti hommaa ettei sen kummemmin jouda pläräämään ku nää omat jutut :) Mut toivon että Greene vihdoin veis tittelin :)
Äläkä ikinä Kille tee sitä virhettä, että alat videoilla arvostelemaan kotimaisia kisoja. Koettu on, jengi vetää ihan kamalat porot siitä. Tai jos alat, niin kuittaat kisat simppelisti "kaikki oli vitun kovassa kunnossa, jopa löysimmät".

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Äläkä ikinä Kille tee sitä virhettä, että alat videoilla arvostelemaan kotimaisia kisoja. Koettu on, jengi vetää ihan kamalat porot siitä. Tai jos alat, niin kuittaat kisat simppelisti "kaikki oli vitun kovassa kunnossa, jopa löysimmät".

Onko tullut palautetta kisaajilta?

Yksi toinen kisaaja, joka ei edes kisannut koko kisassa. Se haukkui sitten pystyyn kokonaan mun ja Peterin treenit, josta on tullut sanonta "voimanostoa paskoilla tekniikoilla, kehitys nolla". Aivan käsittämätöntä paskaa sekin. Kerran ilmoitin etukäteen, että Mika voittaa sarjansa, siitäkin vedettiin herneet. Ja Mika voitti overalin. Aivan älytöntä.

Yksi toinen kisaaja, joka ei edes kisannut koko kisassa. Se haukkui sitten pystyyn kokonaan mun ja Peterin treenit, josta on tullut sanonta "voimanostoa paskoilla tekniikoilla, kehitys nolla". Aivan käsittämätöntä paskaa sekin. Kerran ilmoitin etukäteen, että Mika voittaa sarjansa, siitäkin vedettiin herneet. Ja Mika voitti overalin. Aivan älytöntä.
Erään kisaajan fb:stä 8.9.2013
" En yleensä katsele kenenkään video Blogeja , mutta nyt olen erehtynyt pari kertaa katsomaan! Voisi jopa ajatella että toisella selostajalla on jotain henkilökohtaista minua vastaan? Viitaten pariin blogiin.. Tämän henkilön kannattaisi jättää kisojen analysointi toiselle selostaja kaverilleen kenellä on kokemusta ja tietoa nimenomaan kilpailu kehonrakennuksesta ja kuka on muutenkin tämän maan yksi lahjakkaimmista kehonrakentajista ellei jopa lahjakkain! Minun mielestäni ei kannata arvostella ainakaan kovin julkisesti lajin kilpailijoita mistä kyseisellä henkilöllä ei ole mitään kokemusta.."

Niin, oli virhe sanoa, että kunto oli vajaa, mitä se oli ja että poseeraamista voisi parantaa, kuten sitä voisikin parantaa. Ja pitäis lavalla eka seistä ite, että vois sanoa noin. Valitettavasti se menee niin, että vaikka olisin maailmanmestari, niin sekään ei riittäisi, vaan pitäisi olla 10 kertainen Olympia, että voisi arvostella. Eikä sittenkään kuitenkaan.

En tiedä, onko muualla kuin Suomessa tätä asennetta, että ei saa kritisoida, jos itse ei ole tehnyt asiaa paremmin. On kuitenkin hiukan huvittavaa, että tempaistaan stringit jalkaan ja mennään lavalle _arvosteltavaksi_, mutta arvostella saa vain, jos kokemus/näytöt ovat kovemmat kuin arvosteltavalla...

En tiedä, onko muualla kuin Suomessa tätä asennetta, että ei saa kritisoida, jos itse ei ole tehnyt asiaa paremmin. On kuitenkin hiukan huvittavaa, että tempaistaan stringit jalkaan ja mennään lavalle _arvosteltavaksi_, mutta arvostella saa vain, jos kokemus/näytöt ovat kovemmat kuin arvosteltavalla...

:D Tämä on niin totta.. :hyvä:

Toisaalta aikamoinen osa ''kritiikistä'' on taas jotain haistavittuläskipallomaha-tasoista hölinää, joka ei vie keskustelua yhtään mihinkään.

Toisaalta aikamoinen osa ''kritiikistä'' on taas jotain haistavittuläskipallomaha-tasoista hölinää, joka ei vie keskustelua yhtään mihinkään.

Joo totta toiki. Kritiikki ja paskapuhe on eriasia. Mutta mahtuu sitä tavaraa tänne nettiin ni antaa palaa vaan jos jollain on niin huono olo ittensä kans et sellasta pitää tehä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom