Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mennään niillä mitä on luoja suonu ku ei osaa tanssia :D
Tehkääs Killeri Bullin kanssa video, missä vähän kerrotte omia mielipiteitä tulevasta olympia karkeloista. Jos vaan aikaa ja mielenkiintoa löytyy.![]()
Äläkä ikinä Kille tee sitä virhettä, että alat videoilla arvostelemaan kotimaisia kisoja. Koettu on, jengi vetää ihan kamalat porot siitä. Tai jos alat, niin kuittaat kisat simppelisti "kaikki oli vitun kovassa kunnossa, jopa löysimmät".Mun täytyy myöntää että oon tosi huono seuraamaan muita kisaajia, on niin pirusti hommaa ettei sen kummemmin jouda pläräämään ku nää omat jututMut toivon että Greene vihdoin veis tittelin
![]()
Äläkä ikinä Kille tee sitä virhettä, että alat videoilla arvostelemaan kotimaisia kisoja. Koettu on, jengi vetää ihan kamalat porot siitä. Tai jos alat, niin kuittaat kisat simppelisti "kaikki oli vitun kovassa kunnossa, jopa löysimmät".
Eiks se ollut Teemu V. Joka veti herneet nenään?Onko tullut palautetta kisaajilta?
Erään kisaajan fb:stä 8.9.2013Yksi toinen kisaaja, joka ei edes kisannut koko kisassa. Se haukkui sitten pystyyn kokonaan mun ja Peterin treenit, josta on tullut sanonta "voimanostoa paskoilla tekniikoilla, kehitys nolla". Aivan käsittämätöntä paskaa sekin. Kerran ilmoitin etukäteen, että Mika voittaa sarjansa, siitäkin vedettiin herneet. Ja Mika voitti overalin. Aivan älytöntä.
En tiedä, onko muualla kuin Suomessa tätä asennetta, että ei saa kritisoida, jos itse ei ole tehnyt asiaa paremmin. On kuitenkin hiukan huvittavaa, että tempaistaan stringit jalkaan ja mennään lavalle _arvosteltavaksi_, mutta arvostella saa vain, jos kokemus/näytöt ovat kovemmat kuin arvosteltavalla...
En tiedä, onko muualla kuin Suomessa tätä asennetta, että ei saa kritisoida, jos itse ei ole tehnyt asiaa paremmin. On kuitenkin hiukan huvittavaa, että tempaistaan stringit jalkaan ja mennään lavalle _arvosteltavaksi_, mutta arvostella saa vain, jos kokemus/näytöt ovat kovemmat kuin arvosteltavalla...
Toisaalta aikamoinen osa ''kritiikistä'' on taas jotain haistavittuläskipallomaha-tasoista hölinää, joka ei vie keskustelua yhtään mihinkään.