Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli muuten asiallinen myyjä :D Tekisi mieli lähteä Pohjanheimolta ostaan vaattehia.
Kiitin ykkösosan jälkeen ja nyt kakkososan katsottua piti tulla kiittämään uudestaan. Todella mukavia pätkiä ja annat itsestäsi erittäin hyvän kuvan. Wlogeihin ja Gymlogeihin näitä on ihan turha mun mielestä verrata koska näissä idea on muualla. Se että tulee tällaista erilaista materiaalia on pelkästään positiivista. Toivomus Killelle olisi että jotain materiaalia tulisi säännöllisin väliajoin myös offilta koska tuntuu että poikkeuksetta monet bodarit heräävät tuottamaan materiaalia vasta dieetillä ollessaan.
Kille eka bodari suomessa joka tajus viimeinkin tehä jtn tällästä mitä nuista ammattilaisista tullu jo vuosia, hyvä!!
Eiköhän tuo oo enemmän siitä kiinni, että moisen videon värkkäämiseen menee se arviolta 12h, kun siihen tavalliseen reenivideoon menee pari timmaa. Vähän eri määrä työtä takana, joten ei ihme, ettei kaikki suomibodarit jaksa ihan vaan fanien iloksi moisia kokoajan ulos puskea. Toki hieno homma, että Killeltä löytyy moiseen jaksamista näin dieetilläkin ja vielä joku joka jaksaa kuvata/editoida.
15 tuntia Rehell kulki mun mukana, sillä tietenki vielä pitempi päivä ku ajaa tänne ja takas kotia+ editoi. On siinä hommaa mut palautteen perusteella kannatti todellaki nähä vaivaEiköhän tuo oo enemmän siitä kiinni, että moisen videon värkkäämiseen menee se arviolta 12h, kun siihen tavalliseen reenivideoon menee pari timmaa. Vähän eri määrä työtä takana, joten ei ihme, ettei kaikki suomibodarit jaksa ihan vaan fanien iloksi moisia kokoajan ulos puskea. Toki hieno homma, että Killeltä löytyy moiseen jaksamista näin dieetilläkin ja vielä joku joka jaksaa kuvata/editoida.
15 tuntia Rehell kulki mun mukana, sillä tietenki vielä pitempi päivä ku ajaa tänne ja takas kotia+ editoi. On siinä hommaa mut palautteen perusteella kannatti todellaki nähä vaiva![]()
Paska puhetta suus täynnä sulla.Ilmaista lounasta ei ole olemassakaan.
Jaa niitä länkkärihommia? Jotain ainaki oli suunnitteillaVissiin sama Rehell, joka teki gunspinning ja pikavetojuttuja? Tiedätkö, tekeekö vielä?