IsoDino
VIP
Kenellä Kille käy tuossa pakaran hermotushoidossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tavis harrastaja ku lähtee ostelemaan nuo 20 erilaista purkkia kaikkia ihme pillereitä ni sinnehän se tili menikin. Sponssia ku on ni voi heitellä kourallisen naamaa millo mitäkin. Yhen päivän ruoka-annoksen verran kaikkea.
Kun käyttää lausetta " kaikkea ihme pillereitä", niin paljastaa ettei todellisuudessä ymmärrä niistä mitään.
Kyllähän se varmasti ihmetyttää etteikö 6-7 ateriasta saisi kaikkea tarpeellista, mutta unohdetaan se että kun pro-bodari on prepillä niin siinä myrkkyä tulee kehoon aikalailla.
Näiden takia olisin valmis nielemään ihan mitä vaan ja kuinkapaljon vaan, ettei kuolema korjaa.
Sä taas et ymmärrä ''myrkyistä'' todellisuudessa mitään jos kuvittelet, että jollain OTC-pillereiden popsimisella olisi mitään tukevaa merkitystä tai mitään vitun merkitystä muutenkaan sillä saralla.
Jos jotain lääkkeitä roinan kehoa rasittavia vaikutuksia vastaan haluaa ottaa, niin ne on silloin reseptilääkkeitä kategoriassa kolesteroli- ja verenohennuslääkkeet.
Kille kyllä luetteli mitä varten ottaa noita lisäravinteita ja sillä nyt ei ollut ''myrkkyjen'' kanssa mitään tekemistä.
Tarviiko luomutreenaaja jotain maksanpuhdistajaa?Kille kyllä luetteli mitä varten ottaa noita lisäravinteita ja sillä nyt ei ollut ''myrkkyjen'' kanssa mitään tekemistä.
Tarviiko luomutreenaaja jotain maksanpuhdistajaa?
Sä taas et ymmärrä ''myrkyistä'' todellisuudessa mitään jos kuvittelet, että jollain OTC-pillereiden popsimisella olisi mitään tukevaa merkitystä tai mitään vitun merkitystä muutenkaan sillä saralla.
Jos jotain lääkkeitä roinan kehoa rasittavia vaikutuksia vastaan haluaa ottaa, niin ne on silloin reseptilääkkeitä kategoriassa kolesteroli- ja verenohennuslääkkeet.
Kille kyllä luetteli mitä varten ottaa noita lisäravinteita ja sillä nyt ei ollut ''myrkkyjen'' kanssa mitään tekemistä.
Yhtä asiaa olen ihmetellyt pitkään. Jos kemppainen julkaisee jotain, alkaa aika usein kehuminen ”kireä on” ”leveyttä on” ”kamalat massat” ”kovalle näyttää”. Samoin puhutaan Sihvosesta, Jerrystä, Halmosta ym ym ym. Mutta kun killestä julkaistaan tänne uusin kuva, tai kuvia, kukaan ei sano mitään.
Yhtä asiaa olen ihmetellyt pitkään. Jos kemppainen julkaisee jotain, alkaa aika usein kehuminen ”kireä on” ”leveyttä on” ”kamalat massat” ”kovalle näyttää”. Samoin puhutaan Sihvosesta, Jerrystä, Halmosta ym ym ym. Mutta kun killestä julkaistaan tänne uusin kuva, tai kuvia, kukaan ei sano mitään. Mistähän se johtuu. Vaikka hän on meidän ainut ifbb Pro isojen poikien puolella. Ja vielä todella rankassa kunnossa. En mä itsekään näihin sen kuviin kommentoi. Enkä mä osaa sanoa miksi tai mistä tää johtuu.
Periaatteessa killen ympärillä pitäisi olla kaikkein eniten puhetta koska hän kilpailee kaikkein kovimmalla tasolla tällähetkellä, jossa kehonrakentaja voi kilpailla.
Mitä mielipiteitä muilla on asiaan, että miksi näin.