Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua jotenkin hämmentää se, että Killen pärjäämistä urallaan arvioidaan pelkästään hänen senhetkisen kuntonsa perusteella eikä kehityspotentiaalin.
Kun Kille sai pro-kortin, alkoi huuto että ei ole riittävän iso. No ei tietenkään ollutkaan, kun pro-korttia oli haettu 100kg sarjasta ja kunto optimoitu siihen. Nyt kun ammattilaiseksi on siirrytty, niin massaa on yllätys yllätys tullut lisää - niin kuin kaikilla muillakin jotka ammattilaisiksi siirtyvät.
No nyt sitten ei voi pärjätä, kun on poseerauksessa vikaa tai ei ole jotain tiettyä vahvuutta tai selkä ei ole riittävän iso tai mitä milloinkin. Mutta kun se Kille on tähän asti koko ajan kehittynyt ja mennyt eteenpäin, niin miksi se jäisi juuri siihen kulloinkin käsillä olevan hetken kuntoon? Kai olisi järkevämpää pohtia, miten pitkälle nykyistä pakettia voi vielä kehittää kuin että miten sillä nykytilaan jämähtämisellä voi pärjätä?
Sihvonen myös, mutta toki kisaa eri liitossa.Juuri näin. Ja ne kehityskohteet tulevat esiin vasta, kun lavalle astuu pro-möröt vierelle. IMO Kille on Savolaisen jälkeen ensimmäinen ammattilainen, joka voi realistisesti tulevaisuudessa sijoittua yleisessä sarjassa hyvin, tai jopa voittaa pienempiä kisoja.
Kumpikaan Nyyssölöistä ei kisaa Elite Pro:ssa, tai sitten oon tippunut poikkeuksellisen pahasti kärryiltä.Jos Elite Pro lasketaan mukaan, niin siellä varmaan monella muullakin olisi pärjäämismahdollisuuksia: Wilenius, Nyyssölä jne. kun lihasmassa on jo nykyisellään riittävä verrattuna sarjan muihin kilpailijoihin.
En itse lähtisi vertaamaan NY Pro kisaa ja näitä piirikunnallisia ammattilaistapahtumia toisiinsa. NoC / NYPro on perinteikäs kilpailu, ja edelleen ammattilaiskehonrakennuksen 3. kovin kisa maailmassa. Voittajalistaa taaksepäin selaamaalla voi todeta saman: Haney, Labrada, Strydom, Yates, El Sonbaty, Wheeler, Cutler, Coleman, Ruhl, Martinez, Heath, Warren, Greene, Winklaar, jne. - moni näistä otti New Yorkissa voiton ammattilaisdebyytissään.Sihvonen myös, mutta toki kisaa eri liitossa.
Tarkoitin nyt tässä Sihvosta ja hänen uskomatonta potentiaaliaan.En itse lähtisi vertaamaan NY Pro kisaa ja näitä piirikunnallisia ammattilaistapahtumia toisiinsa. NoC / NYPro on perinteikäs kilpailu, ja edelleen ammattilaiskehonrakennuksen 3. kovin kisa maailmassa. Voittajalistaa taaksepäin selaamaalla voi todeta saman: Haney, Labrada, Strydom, Yates, El Sonbaty, Wheeler, Cutler, Coleman, Ruhl, Martinez, Heath, Warren, Greene, Winklaar, jne. - moni näistä otti New Yorkissa voiton ammattilaisdebyytissään.
Kumpikaan Nyyssölöistä ei kisaa Elite Pro:ssa, tai sitten oon tippunut poikkeuksellisen pahasti kärryiltä.