BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vikassa clipissä vähän poseerausta.

k.png thumbnail_file.jpg

Tuo mustavalkokuva tuplat edestä vatsa jännitettynä näyttää paljon paremmalta kun mitä se aiempi video oli missä vatsoja ei jännitetty (y)
Kunto näyttää kireältä, toivottavasti viimeistelyt osuu nappiin :)

Näyttääpi Kille olevan tuossa IG-videolla Oulussa Jurvansuun Antin salilla treenaamassa. Samassa rakennuksessahan on Killen yhteistyökumppanin toimitilat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minua jotenkin hämmentää se, että Killen pärjäämistä urallaan arvioidaan pelkästään hänen senhetkisen kuntonsa perusteella eikä kehityspotentiaalin.

Kun Kille sai pro-kortin, alkoi huuto että ei ole riittävän iso. No ei tietenkään ollutkaan, kun pro-korttia oli haettu 100kg sarjasta ja kunto optimoitu siihen. Nyt kun ammattilaiseksi on siirrytty, niin massaa on yllätys yllätys tullut lisää - niin kuin kaikilla muillakin jotka ammattilaisiksi siirtyvät.

No nyt sitten ei voi pärjätä, kun on poseerauksessa vikaa tai ei ole jotain tiettyä vahvuutta tai selkä ei ole riittävän iso tai mitä milloinkin. Mutta kun se Kille on tähän asti koko ajan kehittynyt ja mennyt eteenpäin, niin miksi se jäisi juuri siihen kulloinkin käsillä olevan hetken kuntoon? Kai olisi järkevämpää pohtia, miten pitkälle nykyistä pakettia voi vielä kehittää kuin että miten sillä nykytilaan jämähtämisellä voi pärjätä?

Minua jotenkin hämmentää se, että Killen pärjäämistä urallaan arvioidaan pelkästään hänen senhetkisen kuntonsa perusteella eikä kehityspotentiaalin.

Kun Kille sai pro-kortin, alkoi huuto että ei ole riittävän iso. No ei tietenkään ollutkaan, kun pro-korttia oli haettu 100kg sarjasta ja kunto optimoitu siihen. Nyt kun ammattilaiseksi on siirrytty, niin massaa on yllätys yllätys tullut lisää - niin kuin kaikilla muillakin jotka ammattilaisiksi siirtyvät.

No nyt sitten ei voi pärjätä, kun on poseerauksessa vikaa tai ei ole jotain tiettyä vahvuutta tai selkä ei ole riittävän iso tai mitä milloinkin. Mutta kun se Kille on tähän asti koko ajan kehittynyt ja mennyt eteenpäin, niin miksi se jäisi juuri siihen kulloinkin käsillä olevan hetken kuntoon? Kai olisi järkevämpää pohtia, miten pitkälle nykyistä pakettia voi vielä kehittää kuin että miten sillä nykytilaan jämähtämisellä voi pärjätä?

Juuri näin. Ja ne kehityskohteet tulevat esiin vasta, kun lavalle astuu pro-möröt vierelle. IMO Kille on Savolaisen jälkeen ensimmäinen ammattilainen, joka voi realistisesti tulevaisuudessa sijoittua yleisessä sarjassa hyvin, tai jopa voittaa pienempiä kisoja.

Juuri näin. Ja ne kehityskohteet tulevat esiin vasta, kun lavalle astuu pro-möröt vierelle. IMO Kille on Savolaisen jälkeen ensimmäinen ammattilainen, joka voi realistisesti tulevaisuudessa sijoittua yleisessä sarjassa hyvin, tai jopa voittaa pienempiä kisoja.
Sihvonen myös, mutta toki kisaa eri liitossa.

Jos Elite Pro lasketaan mukaan, niin siellä varmaan monella muullakin olisi pärjäämismahdollisuuksia: Wilenius, Nyyssölä jne. kun lihasmassa on jo nykyisellään riittävä verrattuna sarjan muihin kilpailijoihin.
Kumpikaan Nyyssölöistä ei kisaa Elite Pro:ssa, tai sitten oon tippunut poikkeuksellisen pahasti kärryiltä.

Tuli tuossa katseltua Killerin tarinan nelososa ja pakko sanoa, että oli kyllä koukuttavasti ja ammattitaitoisesti tehty pätkä. Tällaisia toivoisi näkevän enemmänkin tällä saralla. Olen kyllä seurannut Killen touhuja vuodesta 2013 asti ja tuntuu, että mies on välillä saanut turhankin paljon kritiikkiä ja haukkumista, mutta arvostettavasti Kille on jatkanut valitsemallaan polulla, joka on mielestäni aina - olipa asia mikä hyvänsä - arvostettava ominaisuus ihmisessä. Jos satut Kille lukemaan tätä, niin onnea loppupreppeihin ja jatka samalla määrätietoisella linjalla tulevaisuudessakin.

Ja jos joku miettii, niin olihan tätä viestiä kirjoittaessa tullut nautittua sihijuoma jos toinenkin, mutta ei se totuutta miksikään muuta. (y):david:

Sihvonen myös, mutta toki kisaa eri liitossa.
En itse lähtisi vertaamaan NY Pro kisaa ja näitä piirikunnallisia ammattilaistapahtumia toisiinsa. NoC / NYPro on perinteikäs kilpailu, ja edelleen ammattilaiskehonrakennuksen 3. kovin kisa maailmassa. Voittajalistaa taaksepäin selaamaalla voi todeta saman: Haney, Labrada, Strydom, Yates, El Sonbaty, Wheeler, Cutler, Coleman, Ruhl, Martinez, Heath, Warren, Greene, Winklaar, jne. - moni näistä otti New Yorkissa voiton ammattilaisdebyytissään.

En itse lähtisi vertaamaan NY Pro kisaa ja näitä piirikunnallisia ammattilaistapahtumia toisiinsa. NoC / NYPro on perinteikäs kilpailu, ja edelleen ammattilaiskehonrakennuksen 3. kovin kisa maailmassa. Voittajalistaa taaksepäin selaamaalla voi todeta saman: Haney, Labrada, Strydom, Yates, El Sonbaty, Wheeler, Cutler, Coleman, Ruhl, Martinez, Heath, Warren, Greene, Winklaar, jne. - moni näistä otti New Yorkissa voiton ammattilaisdebyytissään.
Tarkoitin nyt tässä Sihvosta ja hänen uskomatonta potentiaaliaan.

Kumpikaan Nyyssölöistä ei kisaa Elite Pro:ssa, tai sitten oon tippunut poikkeuksellisen pahasti kärryiltä.

Ei kilpailekaan, mutta oletan, että jos ainakin Mika Nyyssölällä olisi kiinnostusta asiaan, niin hän kykenisi halutessaan hankkimaan itselleen paikan Elite Prohon ja sijoittumaan siellä hyvin. Sarjan taso/ihanne on se "hyvä amatööri" ja muutkin kilpailijat ovat sellaisia, joten Nyyssölä varmaankin kykenisi pärjäämään mukavasti. IFBB Pro -kisoihin hänellä ei toistaiseksi riittäisi massa ainakaan yleiseen sarjaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom