Oon aina miettiny ihan samaa... Logona perinteiset kirjekuorikalsarit.Oonko ainut jonka milestä killen loko näyttää kalsareilta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon aina miettiny ihan samaa... Logona perinteiset kirjekuorikalsarit.Oonko ainut jonka milestä killen loko näyttää kalsareilta?
Oonko ainut jonka milestä killen loko näyttää kalsareilta?
Mistä tuon vielä tietää mitä sieltä kuoriutuu? Let's see first, then talk.Kokoa kyllä löytyy, mutta rakenteelliset heikkoudet tulee kyllä rokottamaan todella ikävästi.
Killellä hieno fysiikka. Ainoa suurempi heikkous selkä. Isommalla selällä levenisi samalla hartialinja ja vyötärökin näyttää silloin kapeammalta?
Eiköhän tuo Halmokin pro kortin saisi jos kisaisi vaan enemmän ulkomailla.Pro-karkeloihin ei Suomesta löydy rakenteen puolesta kuin ehkä Sihvonen.. Toki toivon kaikille menestystä, vaikka tie kovin kivinen olisikin (kunnon lisäksi). Jännä muuten, että pro on voimatasoissa melko noviisi esim penkissä. Mm Halmo vetelee vinopenaa helposti 8 nättiä toistoa, kun Kille räpiköi huonon kakkosen autetusti. Noh keholaji eikä voima...
Eiköhän tuo Halmokin pro kortin saisi jos kisaisi vaan enemmän ulkomailla.
Jaa-a. Melkoista taas.Eiköhän tuo Halmokin pro kortin saisi jos kisaisi vaan enemmän ulkomailla.
Jaa-a. Melkoista taas.
Eikös Kille voittanut Halmon, kun viimeksi kisasivat samassa kisassa ulkomailla. Ja tämän jälkeen sitten hävisi Halmolle Sm-kisassa vuonan 2016. Korjatkaa, jos olen väärässä.Onko? Halmo on joka kerta pyyhkinyt Killellä lattiaa kun on samoissa kisoissa ollut. Kille teki helvetin kovan työn käymällä ahkerasti ulkomailla kisaamassa ja onnistui lopulta. Ei sen takia kannata Halmoa vähätellä yhtään.
Kille otti rautaa lähes joka kv-kisasta. Halmo ole ulkomailla edes finaaliin päässyt. Tavoite pro-kortissa niin se ja sama kuka pyyhkii ja mitä pyyhkii sm-kisoissa. Jos se ois helppoa kaikilla ois kortti.Onko? Halmo on joka kerta pyyhkinyt Killellä lattiaa kun on samoissa kisoissa ollut. Kille teki helvetin kovan työn käymällä ahkerasti ulkomailla kisaamassa ja onnistui lopulta. Ei sen takia kannata Halmoa vähätellä yhtään.