BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
NbGmd1u.png

KPn seinältä
Kannattaa myös se Virtamon vastaus lukea

Yhtään mieheltä pois ottamatta, mutta nyt ollaan tärkeiden asioiden äärillä. Näkisin tässä markkinaraon ehkäpä jopa kirjaa varten.

Hyvää se on tasan sillon ku sitä maustetta pistää niin pljon, ettei maistu kuin se mauste tai vaihtoehtoisesti sulla on niin järjetön nälkä, että voisit syödä tapetitkin seinältä :) makuasioita toki...
Kyllä se ruokakin maistuu paremmalta köyhän opiskelijan suussa kun lompakkokin voi paremmin.:D

Itse en ruuan maistamiseen panosta. Suolaa ripsautan hieman. Täytyy tosin tunnustaa, ettei ei seiti parasta herkkua ole maustamattomana, mutta kyllä sen nälkää lieventää. Meitä on moneen junaan.

Itse diggaan noista Killen tipseistä.

Hyviä tipsejä Killellä. Etenkin nämä arkipäiväisemmät käytännön tipsit. Minusta hyvät vinkit seitiin liittyen. Itse en koskaan osta ja nyt tietäisin kyllä, mitä kannattaa ostaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Meikä on vetänyt kaikki kisadieetit läpi niin, että seiti on ollut toisena ns. pääruokana. Aina vakiomausteet; aromisuola ja tilli. Helvetin hyvää :D Vesihauteessa tulee 10 minuutissa riisin päällä.

Hienoa duunia Killeltä!Mielenkiintoista nähdä miten seuraavat 2-3 vuotta kehittävät Killeä pro-karkeloissa :ruoska:

Killen tekemista on ilo seurata. Hommassa on tekemisen makua ja tulosta tulee. Seuraan mielenkiinnolla tulevia pro kisoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom