BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ensimmäinen kommentti: "Ei tule tollasta massaa kaurapuurolla,ei Killelle,ei Kallelle,eikä Bullille." No shit:hyper:

Eioköhän tuohon kommenttiin jo ole totuttu? Eikä edes väärässä ole. Noin moni ajattelee ja so be it. Itse en ainakaan edes reagoi moiseen ...

Todellisuudessa nuo kommentoijat antavat vaan itsestään tyhmän kuvan. Eräässä Jay Cutleriin liittyvästä artikkelista, ihmiset kommentoi samoja vanhoja lausahduksia: "tuota lihasmassaa ei olla pelkällä kaurapuurolla hankittu" sekä "sairasta". Kaikista paras oli mielestäni kun joku vertasi mr.olympiaa raksa ukkoon "Cutler ei suoriutuisi rakennustyömaalla, koska kunto loppuisi kesken." Mitenköhän raksa ukko pärjäisi kehonrakennuslavoilla maailman huippuja vastaan? :)

Cutler varmaan myös tienaa lihaksillaan sen verran hyvin, että hänen ei tarvitse käydä raksalla duunissa.

Mitä tulee tuohon Killen ammattilaisuudesta puhumiseen Iltiksessa niin se on tosiaan hiukan ennenaikaista, mutta toisaalta jutusta selviää ihan harvinaisen hyvin, mikä se tämänhetkinen tilanne on ja millainen prosessi on kyseessä. Yleensähän noissa maallikoille suunnatuissa julkaisuissa asioita oiotaan hyvinkin ronskisti.

Todellisuudessa nuo kommentoijat antavat vaan itsestään tyhmän kuvan. Eräässä Jay Cutleriin liittyvästä artikkelista, ihmiset kommentoi samoja vanhoja lausahduksia: "tuota lihasmassaa ei olla pelkällä kaurapuurolla hankittu" sekä "sairasta". :)

Moni tais ilmeisesti missata tuon mun kaurapuuro kommentin kokonaan. Joo tiedän, mitä nää nimettömät nettihuutelijat sillä tarkoittaa jne, mutta se mikä mua eniten tuossa ärsyttää, on tuo itse vertauskuva, joka on yksinkertaisesti vain typerä ja epälooginen, kun sitä oikein miettii lihaksen kasvatuksen näkökulmasta.

Kaurapuuron huuteleminen on yhtä vitun tyhmää kuin menna huutamaan kalastusforumille, että hauki on kala.

Niin tai parempi ois: "KYLÄMÄÄKIN JOS MULLOIS TUOMMOTTEET VIEHEET JA VIRVELIT!!!"

Ihmisillä on aina oltava joku veruke sille, miksi joku on isompi, parempi, rikkaampi, menestyneempi, kauniimpi/komeampi jne.

Eiköhän Killeki vetäis raksalla failureen niinku muutki työukot.

1232671.gif

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Just...En nyt ihan samaa mieltä ole tuosta tärkeysjärjestyksestä, mutta munhan mielipidettä ei kysyttykään :rolleyes:
Yksi juttu, mikä kanssa särähti vähän korvaan oli tuo, että "normaali"käyttäjälle on ihan sama mitä shaissepulveria se vetää?

Joku taas suuttuu mikä on ihan fine, mutta video oli valitettavasti pettymys,

Just...En nyt ihan samaa mieltä ole tuosta tärkeysjärjestyksestä, mutta munhan mielipidettä ei kysyttykään :rolleyes:
Yksi juttu, mikä kanssa särähti vähän korvaan oli tuo, että "normaali"käyttäjälle on ihan sama mitä shaissepulveria se vetää?

Joku taas suuttuu mikä on ihan fine, mutta video oli valitettavasti pettymys,
No onhan noi kaikki aika turhaa paskaa :) veikkaanpa että eise killen kondis muuttuis suuntaa eikä toiseen vaikka fastin intrat ei olisikaan koneessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom