BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vai meinaaks toi, että kun on toinen voitto omasta sarjasta niin vois hakea ja saada helpommin kortin kuin sillä yhdellä voitolla? Overallin jos vei/vie ni sittenhän se on varma...

Niin se voi nyt hakea pro-korttia. Sama juttu Nyyssölällä jolle on ns luvattu kortti jos voittaa toisen kansainvälisen kisan. Mut hieno juttu kyllä! Kille on kyl loistava esimerkki siitä et ku oikeesti tekee töitä eikä luovuta vaikka välillä hommat ei mene niin ku haluais ni tulosta syntyy. Onko sillä 4 sm kisaa mut ei yhtään voittoa ni harva varmaan usko jokunen vuos sit Killen puheisiin et se viel aikoo voittaa pro-kortin

Vai meinaaks toi, että kun on toinen voitto omasta sarjasta niin vois hakea ja saada helpommin kortin kuin sillä yhdellä voitolla? Overallin jos vei/vie ni sittenhän se on varma...

Kille sano Alonan haastattelussa näin.. " Periaatteessa me voitas anoo mulle nyt kortti, jos mä voitan ( sarjani ) se on varma, jos mä voitan overallin se on aivan varma "
Ota tosta nyt sitten selvää.

1qaav5.jpg

Onnittelut voitosta! :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Toivottavasti nyt saa kortin. Onnea joka tapauksessa Killelle voitosta!

Minäkin jostain kuulin Killen sanoneen, että overall-voitto sen ainakin tuo selkeästi. Ehkä nyt kuitenkin myös tuo sarjavoitto.

Morjes mitä dominanssia Sihvosella alakerrassa, ja verrattuna tähän duoon! Rintaan ripaus pihviä, niin a vot!

Killelle onnittelut hyvistä skaboista ja kunnostaan!

Mä oisin Sihvoselle pistänyt overallin ainakin kuvien perusteella.

Koolla vei. Sama juttu, kuin NPCn nationalseissa missä viime kesänä se iso musta jätkä löysällä kunnolla vei overallin kivisen John Jewetin edestä.

Noh eipä tuo mikään ryöstö ollut kuitenkaan, kyllä se Sihvonen viel sen läpyskänsä saa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom