Mitäs luulette toimiiko, kun netissä sanottiin, että 10L marjasankon kanteen pitäs tehdä halkasijaltaan ~ 1,5sentin reikä pääseekö höyryt pihalle vai räjähtääkö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs luulette toimiiko, kun netissä sanottiin, että 10L marjasankon kanteen pitäs tehdä halkasijaltaan ~ 1,5sentin reikä pääseekö höyryt pihalle vai räjähtääkö?
Myyrmannin Viinimaailmasta saa todella laadukkaita rypälemehutiivisteitä 5 litran tonkissa (40 eurosta alkaen hinnat). Eri rypälelajeja löytyy ties kuinka. Oikein eli ohjeiden mukaan valmistettuna, puhtailla välineillä, ei juuri alkon hyllyiltä löytyviä tuotoksia häpeä maultaan.
Kannattaa sitten varautua, että jos kiffeli ei ole ennästään tuttua, niin maultaan ja koostumukseltaan se on aika hirveää siitä riippumatta mihin sitä lantraa.
Pahinta ei ole edes se lievä eltaantuneen banaanin maku vaan sellainen haaleaa spermaa muistuttava koostumus.
Vatsa menee helposti sekaisin.
Kiljua tulee aina välillä juotua. Pääasiassa kuitenkin teen sahtia ja pontikkaa sekä välillä viiniä-
En osta laisinkaan valmista alkoholia vaan teen aina itse joten kilju antaa vaihtelua välillä.
30l satsiin 6 hiivaa, 24l haaleata vettä, 6l kotipensaistatehtyä karviaismehua tai omasta metsästä kerätyistä metsämansikoista tai mustikoista ja 3kg sokeria.
Olen välillä tehnyt vaihteluksi myös mustaherukasta mutta karviais,metsmansikka ja mustikkamehu on suosikkini.
Monet sanoneet että voittaa amullaan kaupan siiderit ja niin varmasti tekeekin vaikken ole itse edes koskaan kaupan siideriä maistanut enkä maista.
Joo vie kielen mennessään ihan varmasti, mutta eihän tuo sokeri määrä riitä mitenkään tai teet jotain 4% kuningasten juomaa. 6-7kg sokeria per 30l.