Kiitos vinkeistä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

Samo

swahilipäällikkö
VIP
Liittynyt
12.1.2003
Viestejä
4 275
Täytyy lähtee vaan kokeilee noita ohjelmia, kai se oma sit lötyy....joskus... : ) Ruokavaliosta vielä sen verran et millanen ruoka sit on proteiini pitoista.....?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
alotit vahingossa uuden aiheen! "post reply" kohdasta kun painat, niin vastaus menee siihen ko. topicciin.

Proteeini pitoisuudethan voit katsoa pakkausten kyljessä olevasta ravintosisällöstä! mutta noin yleisesti kaikki lihatuotteen ovat melko proteiini pitoista..mutta muista syödä monipuolisesti, siis ei pelkästään lihaa, vaan myös kasvikunnan tuotteita! elikkä aikun paketti käteen ja tarkkailemaan!
 
Sitä protskua tuppaa tulemaan aika väkisinkin 2g/painokilo vaikka söisi ns.protskuruokia melko vähän. Siis jos syö vihanneksia, riisiä, leipää, puuroa jne..
 
Originally posted by Nike
Sitä protskua tuppaa tulemaan aika väkisinkin 2g/painokilo vaikka söisi ns.protskuruokia melko vähän. Siis jos syö vihanneksia, riisiä, leipää, puuroa jne..

Mitä tarkoitat ?? Vihanneksia, riisiä, leipää ja puuroa vetämällä saa ihan vahingossa 2g/kg proteiinia ?
 
Originally posted by Nike
Sitä protskua tuppaa tulemaan aika väkisinkin 2g/painokilo vaikka söisi ns.protskuruokia melko vähän. Siis jos syö vihanneksia, riisiä, leipää, puuroa jne..

niin, olikos se niin että noista kasvituotteista
saatavia proteineja ei edes "lueta" mukaan päivittäiseen saantiin!?(<--ihmisen elimöstä ei pysty käyttää hyväkseen toisin kuin esim. puput ja hepat)
 
Mulla se on kyllä toisin päin että niitä hiilareita kyllä tuppaa tulemaan ihan tarpeeksi, mutta proteiinin saantiin on pakko keskittyä. En mä ainakaan syö 200 grammaa proteiinia vahingossa.
 
Joo en mä yleistänytkään. Taisin esittää ton jutun vähän huonosti. Meinasin vaan sitä että jos ei ole ravintotietämystä niin ei välttämättä saa tarpeeksi proteiinia. Tai siis sehän riippuu ihan siitä, mitä on tottunut syömään ja kuinka paljon. Mä huomasin omalla kohdallani, ennen kuin aloin treenaan tosissaan että enhän mä saa läheskään tarpeeksi protskua. Piti sitten muuttaa aika radikaalisti ruokavaliota ja totutella syömään kalaa, rahkaa jne. Nythän protskun saanti ei ole ongelma kun tarkoituksellaan ostaa protteiini pitoista ruokaa. Kunhan vaan jaksaa syödä.

Mutta joo, se tästä...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom