Kiinteytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeb
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Jeb

Terve!
Olen uusi foorumin käyttäjä ja hetken etsiskelyn jälkeen ajattelin avata tällaisen aiheen.
Eli olen 200cm, 100kg kokoinen mies.
Olen urheillut koko ikäni ja saliharrastus on lisääntynyt isosti nyt varsinaisen lajini päätyttyä.
Ajattelin että täällä olisi osaavia ihmisiä neuvomaan minua ja muita samankaltaisia tapauksia, joita varmasti löytyy.
Eli ongelmana on;

1. Miten käsivarsista saa sellaiset betonipylväät joita näkee? Natunakin saa melkoisen lihasmassan kasvatettua käsivarsiin, mikä siihen on paras tapa? Ei pelkkää voimaa, vaan myös näkyvää lihasta ;) Fläsää ei paljon käsivarsista löydy, pienehkösti toki.

2. Miten keskivartalosta saa parhaiten rasvan pois? Rasvaprosenttiani en tiedä mutta ylimääräistä on jonkun verran. En koe itseäni läskiksi, mutta se kutospäkki on ollut unelma jo jonkin aikaa. Millä moisen saa? Pitääkö ensin aerobisella liikunnalla sulattaa fläsä päältä pois ennenkun on mitään mahdollisuutta? Onko tämä aerobinen välttämätön? Eikä pelkät vatsalihas sarjat riitä? Jos riiittää, minkälaista pitäisi tehdä?

3. Rintalihakset olisi upeat saada isoiksi. Penkkiä vasta kuukauden verran vetänyt kunnolla, josta siihenkin pari viikkoa meni pelkkään tekniikan opetteluun. Nyt nousee se 80kg :nolo: . En siis välttämättä maksimia tarvitse niin kipeästi kuin sitä näkyvää peltiä ;)

Toivotaan että joltain löytyy apuja. :)

Voi jeesus näitä six packin tavottelioita jotka eivät osaa käyttää hakua. Kehosta ei voi polttaa vain mahasta rasvaa pois tämän itsekkin opin kun lähdin diettailemaan ekoja kertoja eli treeniä vain koko kropalle ja kalorit alas niin kyllä se packi sieltä löytyy ainakin itselläni. Kaikkiin muihinkin kysymyksiisikin löytyy vastaus eli haku käyttöön.

Ennen kuin vedät niitä kaloreita alas niin suosittelen että pidät kalorit hieman plussalla ja treenaat 1 tai 2-jakoisella ohjelmalla jolloin saat sitä lihasmassa. Sitten kun alkaa peilistä näyttämään että on lihasta tullut mukavasti niin sitten dieetille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom