Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaNi- sanoi:No kyllähän punttitreenilläkin saa rasvan palamaan sellasilla 30 toiston sarjoilla puolen minuutin palautuksilla? :O
Eli oon 186/100 ja haluaisin päästä eroon "kaikesta" ylimääräisestä varsinkin vatsan ja kahvojen alueella. Muutenkin olo on nykyisin tosi turvottava ja koko ajan tuntuu et on ihan täynnä vaikka ei olis vähään aikaan syönytkään. Toinen paha asia itselleni on ilta/yö- syöminen. Onko mitään apua siihen kun vaan tekee mieli jotain syödä vaikka ei todellakaan olisi pakko. Ja todella vaikea olla suoraan sanottuna olla jotain napostelematta.
Näin aluksi olen ajatellut aloittaa pitkät pyörälenkit, mutta mitähän muuta sitä kannattaisi tehdä? Salille en jostain syystä ole itseäni kovin helposti saanut... (sen olen laittanut aina esiintymispelkoni piikkiin... =(
Onko mitään apua siihen kun vaan tekee mieli jotain syödä vaikka ei todellakaan olisi pakko. Ja todella vaikea olla suoraan sanottuna olla jotain napostelematta.
Ihan tiedoks tää thread on 2v vanha :D
Ihan tiedoks tää thread on 2v vanha :D
No kyllähän punttitreenilläkin saa rasvan palamaan sellasilla 30 toiston sarjoilla puolen minuutin palautuksilla? :O
No kyllähän punttitreenilläkin saa rasvan palamaan sellasilla 30 toiston sarjoilla puolen minuutin palautuksilla? :O