kiinnostunut

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei,

Olen intin jälkeen saanut inspiraatiota kuntoiluun. Nykyään lenkkeilen pari kolme kertaa viikossa mutta haluaisin myös kasvattaa lihasmassaani.

Olen tehnyt kotonani sarjoja 4kg painoilla ja pyytäisinkin vinkkejä sopiviin toistoihin/sarjoihin uudelle tulokkaalle. Kuntosalilla käynti mahdollisuutta minulla ei valitettasti ole.

PS. vastaattehan vain asiallisesti.

Kiitos

4 kg käsipainoilla et kyllä saa käytännössä mitään aikaan. Pitkiä sarjoja vipunostoja niillä ehkä voi tehdä, mutta onko siitä sitten paljoakaan hyötyä...

Noilla treenipuitteilla ei lihasmassaa pysty kasvattamaan, korkeintaan jotain leukoja ja dippejä pystyt tekemään mutta jalkatreeniin tarvitsee rautaa. Lähde salille ja ongelma on ratkaistu.

Originally posted by vanekyrae
Olen tehnyt kotonani sarjoja 4kg painoilla ja pyytäisinkin vinkkejä sopiviin toistoihin/sarjoihin uudelle tulokkaalle.

Mitä liikettä olet tehnyt 4 kilon punteilla? Lihasmassa kasvattamiseen hyvä toistomäärä on 6-12, ei 300-500.

Heitä punteilla vaikka naapuria ja tee ennemmin jotain liikkeitä kehonpainolla.

Tai sitten tee 1 toisto malliin 30s ylös ja 30s alas.

jeh

Joo noi puntit on aikas turhat. Tee punnerruksia, leukoja jne. Jos ei ole leuanvetotankoa, eti jostain sopiva puun oksa. Omalla painollasi voit tehdä myös dippejä, kun vähän virittelet himassa. Olkapäät onnaa kun menet seinää vasten seisomaan käsillä ja punnerrat sen verran mitä pystyt. Jalkojahan sä voit tehdä vaikka lataamalla kiviä selkäreppuun ja eikun kyykkäämään. Maastaveto hoituu naapurin auton peräpään nostoyrityksillä. Muista vaan pitää tekniikasta huolta. Tää ei ole sitten mitään vittuilua. Kannattaa vähän katella netistä noita tärkeimpiä liikkeitä ja sitten käytät vähän luovuuttas.

Itse kyllä menisin salille jos se nyt suinkin on mahdollista.

Eli punnerrukset, leuat leveänä/kapeana molemmilla otteilla, dippi, punnerrus käsinseisonnasta, kyykkyä äiti selässä etc. Kotona tosiaan voi hankkia kohtuullisen lihaskunnon kohtuullisen helposti, mutta jos tavoitteena on lihasmassan hankinta, salille meno ollee välttämätöntä.

Hyvin valittu harrastus kuitenkin:piis:

salille meno ollee välttämätöntä

Tai välineitten hankkiminen himaan, jos löytyy tilaa ja rahaa.

Toimi näin:

1. Hankit kuntosalillakäyntimahdollisuuden.

2. Haet salikortin jonnekin salille, ja etsit täältä Pakkotoistosta sopivan treeniohjelman ja vinkkejä ruokavalioon.

Käsipainoillasi voit tehdä vaikka pari kertaa viikossa pitkiä sarjoja kiertäjäkalvosinliikkeitä, niin pysyy olkapäätkin kunnossa.

4kg ... lol...

Myyntiartikkeli naisten jumppatreeneihin... *rahat pois tyhmiltä*

Kaveri joka treenaa 4kg painoilla ei kyllä dippejä tee edes yhtä että voi olla vähän haastavaa alkaa niillä.

Jos oikeen tomera kaveri olisi niin varmaan ostaisi tangon ja painot ja alkaisi niillä sahailemaan mutta sehän tietysti vaatisi myös tilat.. väh autotalli joka ei ole täyteen pakattu.
->Ilman telinettä menisi rinnalleveto, (tempaus noh tämä on kyllä jo todella haastavaa) / työntö ja maastanosto treeniksi mikä kyllä pitäisi kelvata kenelle vaan :). Ja sitten tietty kaikki yläkehon treenit mitä tangolla helposti tekee myös en nyt jaksa luetella.

PS. Älä osta paskaa saat myös paskaa... Leoko+ kunnon kiekot etc ... tuleehan sitä alkuinvestointia mutta käyttö on ilmaista :).

Jos ei tuohon pysty niin itse ostaisin ennemmin leuanvetotangon kuin käsipainot. Eri käsiasennoilla treenaa aika hyvin kädet ja selän mutta jalat jää ongelmaksi.

Henk. koht uskon että yhtään pitemmällä tähtäimellä treenistä ei tule yhtään mitään ellei saa kunnon jalkatreeniä ohjelmiin mukaan. Rintahauis-pelleilyyn loppuu motivaatio varsinkin himassa tehtynä vähän turhan nopeasti.

Sapuskointi tietysti tärkeää myös (4kg *hehe*)... ei sitä nyt mihinkään supermassaan tarvi tähdätä mutta säännöllisesti ja ei liian pitkiä taukoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa muuten pojat kokeilla tota 4 kiloa. Kokeilin just paljon irtoo hauiskääntöä noilla faijan vanhoilla 4 kilon punteilla ja lopetin 600 toiston kohdalla ku tuntu et niitä vaan menee ja menee. Nyt on aika mielenkiintoinen olo kädessä. Ei meinaa oikein totella. :lol2:

Yhden jalan kyykky on loistava kehonpainoliike jaloille, mutta myös vaikea! Itselläni on vaikeuksia saada edes yhtä kunnollista toistoa. Kokeilkaapa kovat kyykkääjät piruuttanne.. Täysin riuku kaverini, joka harrastaa oikeastaan vain aerobista liikuntaa tekee viiden toiston sarjan ja minä n. 150 kg (joo, ei oo paljoo.. ..vielä) kyykkääjä saan hädin tuskin yhden. Eli toinen jalka suorana eteen ja siitä yhden jalan varassa perse maahan ja hop, takasin ylös. Vaatii tasapainoa!

Oli pakko testata ja tuli tunne et akillesjänteet lähtee maata kiertävälle radalle. Mut kyl noita kymmenen ainakin meni kummallakin jalalla:curs:

Kymmenen per jalka. . Perhana sehän on hyvin! Täytyy myöntää et mä oon kyl täys paska tossa liikkeessä. Ei meinaa pysyä tasapainossa.

Free weight

Suositut

Back
Ylös Bottom