Osaisko joku kertoa että onkohan mulla kyseessä joku kiertäjänkalvosimen vamma? Eli olkapääkipujen syynä varmaankin tasapenkkipunnerrus ja pystypunnerrus smithissä. Sattuu lähinnä penkissä, muutaman rankemman sarjan jälkeen alkaa särkemään just tosta sivuolkapään alapuolelta, tuntuis vähän pintaa syvemmältä tulevan. Ja tosiaan vihlasee joka toistolla ja sen jälkeen sitten särkee puolisen tuntia. Pystypunnerruksessakin luulisi sattuvan, mutten ole uskaltanut hetkeen tehdä kun meinaa aina pistää olkapäät sen verran huonolle hapelle. Ikävästi häiritsee penkkireenausta kun varsinkin maksimia kokeillessa olkapää sanoutuu irti ja oikea käsi ei jaksa nostaa, kun vasen kestäisi enemmänkin rautaa.
Kiertäjäkalvosimen treenaamisesta ja venyttelystä oon jo ottanut selvää, mutta olisi varmaan hyvä varmistaa vielä että alan kuntouttamaan oikeita lihaksia. Kiitokset vastaajille.
Kiertäjäkalvosimen treenaamisesta ja venyttelystä oon jo ottanut selvää, mutta olisi varmaan hyvä varmistaa vielä että alan kuntouttamaan oikeita lihaksia. Kiitokset vastaajille.