Kiertäjäkalvosimet ennen vai jälkeen olkareenin?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Teen kuminauhalla kiertäjäkalvosimet ja pohdin oisko ne parempi tehä enne olkareenii jollon ne ainaki ois lämpimät?

Kyllä mä jollain pikkupainoilla mielummin ennen olkapäätreeniä lämmittelisin ne kiertäjäkalvosimet.

No se ny on aivan sama tekeeks ne pikkupainoilla vai jumppanauhalla... Mut ilmesesti ennen reeniä sitten... Nauhalla saa sitä paitti paljon pidemmän liikeradan ku eikä tarvii ittee vääntää mihkään ihem asentoihi...

No se ny on aivan sama tekeeks ne pikkupainoilla vai jumppanauhalla... Mut ilmesesti ennen reeniä sitten... Nauhalla saa sitä paitti paljon pidemmän liikeradan ku eikä tarvii ittee vääntää mihkään ihem asentoihi...
No sitähän mä just tarkotinkin. Jumppanauha = pikkupaino. Se mielummin liittyi siihen "ennen"-sanaan.

mulla taitaa olla tulehtunu koko kalvosin/olkapää ku ollu kipeenä nyt jo muutaman päivän..
liity nyt mitenkä aiheeseen..tavallaan..mut kuitenki..

Kevyet lämmöt sisä-ja ulkokierrolla (kuminauha hyväksu havaittu) ja sit kovien sarjojen pariin muissa liikkeissä. Tukevia lihaksia ei kannata väsyttää ennen isompien lihasryhmien harjoittamista. Loppuun voi ottaa topakampia sarjoja spesiaalilikkeitä kalvosimen lihaksille, mutta varovainen kannattaa olla kyseisten lihasten kanssa (etenkin olkanivelen ulkokiertäjät). Alkuun suositellaan hyvin kevyttä ärsykettä kyseisille lihaksille, mutta harjaantumisen myötä näillekin lihaksille uskaltaa antaa hiukka enemmän runtua.

Nimim. kovalla sisäkiertoharjoittelulla uutta potkua rintalihastreeniin.

minkäs kokoisilla käsipainoilla porukka lämmittelee kiertäjäkalvosin liikettä? ite oon tehnyt 8kg käsipainolla, toistot 15-20, ja treenin alkuun.

minkäs kokoisilla käsipainoilla porukka lämmittelee kiertäjäkalvosin liikettä? ite oon tehnyt 8kg käsipainolla, toistot 15-20, ja treenin alkuun.
3kg painolla yksi 15 toiston lämmittelysarja kolmella eri liikkeellä joka treenin alkuun. 5kg painolla pari kertaa viikkoon kiertäjäkalvosinjumpat varsinaisen treenin loppuun ennen välipäiviä, jotta tuon käsittelyn jälkeen saa sitten kunnolla lepoa olkapäille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sisäkierto maaten käsipainolla tuotti sellaiset kivut, että olen suosiolla jättänyt välistä. Kuitenkaan mitkään isommat liikkeet eivät satu, eikä olkapäiden kanssa muutenkaan ole ongelmia.

Ehkäpä jumppakumi olisi hieman olkapääystävällisempi vähentäen rasitusta liikkeen ääripäässä?

Tuossa nyt ne liikkeet, joita itse teen:
http://exrx.net/WeightExercises/Supraspinatus/DBFrontLateralRaise.html
http://exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBLyingExternalRotation.html
http://exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/DBUprightExternalRotation.html

Kuminauha ovenkahvaan. Vastus on miellyttävä ja sitä on helppo säätää sen mukana kuinka kaukana ja missä kulmassa seisoo.

Jopa meikäläisen sadasti räjähtäneet olkapäät on jossain määrin ok kun ahkeraan jumppailee.

Tuskin johtui tosta asiasta. Ehkä siihen huonoon treeniin on päässyt vaikuttamaan joku muukin tekijä?
Ei ole ennen noin huonosti mennyt... Samanlainen valmistautuminen oli jne. Jollei johtunut siitä niin varmaan joku Marsin sijainti tai täysikuu oli syynä, eli sellainen josta en tiedä, tai ei ole vielä tullut huomattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom