Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä jollain pikkupainoilla mielummin ennen olkapäätreeniä lämmittelisin ne kiertäjäkalvosimet.
No sitähän mä just tarkotinkin. Jumppanauha = pikkupaino. Se mielummin liittyi siihen "ennen"-sanaan.No se ny on aivan sama tekeeks ne pikkupainoilla vai jumppanauhalla... Mut ilmesesti ennen reeniä sitten... Nauhalla saa sitä paitti paljon pidemmän liikeradan ku eikä tarvii ittee vääntää mihkään ihem asentoihi...
Heh joo tulkitsin asian 2 taval ja valitsin sen väärän ny kuitenki...No sitähän mä just tarkotinkin. Jumppanauha = pikkupaino. Se mielummin liittyi siihen "ennen"-sanaan.
3kg painolla yksi 15 toiston lämmittelysarja kolmella eri liikkeellä joka treenin alkuun. 5kg painolla pari kertaa viikkoon kiertäjäkalvosinjumpat varsinaisen treenin loppuun ennen välipäiviä, jotta tuon käsittelyn jälkeen saa sitten kunnolla lepoa olkapäille.minkäs kokoisilla käsipainoilla porukka lämmittelee kiertäjäkalvosin liikettä? ite oon tehnyt 8kg käsipainolla, toistot 15-20, ja treenin alkuun.
Kyllä mä jollain pikkupainoilla mielummin ennen olkapäätreeniä lämmittelisin ne kiertäjäkalvosimet.
Tuskin johtui tosta asiasta. Ehkä siihen huonoon treeniin on päässyt vaikuttamaan joku muukin tekijä?Tein nyt poikkeuksellisesti ennen treeniä. Tulos: treeni meni selvästi huonommin.
Tein nyt poikkeuksellisesti ennen treeniä. Tulos: treeni meni selvästi huonommin.
Ei ole ennen noin huonosti mennyt... Samanlainen valmistautuminen oli jne. Jollei johtunut siitä niin varmaan joku Marsin sijainti tai täysikuu oli syynä, eli sellainen josta en tiedä, tai ei ole vielä tullut huomattua.Tuskin johtui tosta asiasta. Ehkä siihen huonoon treeniin on päässyt vaikuttamaan joku muukin tekijä?