"Kielletty hedelmä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Hgu

Ikä
53
Kävin tossa kaupassa ja taas tuli ostettua jotain sellaista mitä ei todellakaan pitäisi syödä, ainakaan päivittäin. Minulla on ruokailutottumuksissani yksi herkku ylitse muiden, nimittäin perunasalaatti!

Mässäilypäivät on erikseen, mutta löytyykös muilta jokin "kielletty hedelmä" jota voisi syödä päivittäin vaikka pitäisi hieman katsoa niitä kaloreita ja mitä suuhunsa laittaa?

Veikkaa, että useilla punttimimmeillä se on joko suklaa taikka irtokarkit. :kippis1:

paheita...joo onhan noita.mm:ssa hyp-ro-patukat,jäätelö ja patonki.olen yrittänyt pidättäytyä yhdessä herkkupäivässä,mutta viikolla sorrun toisinaan edellä mainittuihin...

Italiansalaatti oli joskus ihan tosi herkkua, mutta sitten ajattelin ihan vain piruuttani olla sitä ostelematta/syömättä ja nyt en ole mokomaan koskenut pian vuoteen. Nykyään ihan mikä tahansa sapuska on meikäläisen heikko kohta.

No eipä tuo paljon haittaa, kun joulukin on tulossa, mutta tammikuussa sitten pitäisi aloitella heittelemään fläsät veks. Inhaa kun on jatkuva nälkä, vaikka olisi puoli tuntia sitten vetänyt kuvun täyteen.

Onneksi tuosta karkista ja limusta on muutamina viime vuosina päässyt lähes kokonaan eroon. Mutta se jäätelö... Voi taivas, lyökää minulle vaikkapa 2 litraa jäätelöä nenän eteen. Puoli tuntia niin purkki on tyhjä. Eikä ees tule ähky olo. Harmittaakin kun ei nykyään myydä puolen litran jäätelöpakkauksia. Se ei vielä pilaisi täysin päivää kalorimielessä. Meinaan, vedän tosiaan koko paketin kerralla, oli se sitten 1dl tai 2litraa.

Arnoldsin donitsit on aivan sairaan hyviä. Joskus tulee ostettua 6-pack kinuski donitseja. Ja sitte oon vetäny ne yhessä illassa. Jos ei meinaa kaloreita saada tarpeeksi, Arnoldsin donitseilla varmasti saat.

Jäätelö (usein MARS jäätelö patukka) pari kertaa päivässä ja aika usein tulee syötyä TUPLA Boost, hitto ku on hyvää. Jos on irtokarkkeja tulee ne mussutettua melkoisen hätäsesti, mutta niistä tahtoo tulla ähky olo.

Mulla se on maapahkinavoi. Ilokseni huomasin, etta sailontaaineeton versio on oivaa dieettisapuskaa: proteiinia, hiilareita ja omega-3 -rikasta rasvaa 1:1:1 suhteessa. Kaks siivua Ryvitaa (kuitua!) ja iso klontti maapahkinavoita valiin.

Saako Suomesta mistaan maapahkinavoita? Pitais palailla ens vuonna kotikonnuille...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by tappara
Harmittaakin kun ei nykyään myydä puolen litran jäätelöpakkauksia.

Itse olen tykästynyt Ingmannin tofuice-jätskiin, joita myydään mm. juuri puolen litran tötsissä.

Ja mikä parasta, niiden valmistuksessa on käytetty soijaproteiinia. :D (ne on muuten myös maidottomia)

Kaikki makea. Pystyn valehtelematta ahmimaan kilon karkkia ilman että edes tuntuu missään. Onneksi olen evakossa ulkomailla, sillä kaikkea muuta pystyn vastustamaan dieetillä, mutta salmiakki aiheutaa vakavia fyysisiä vieroitusoireita: kuola valuu, kädet vapisevat, ja lompakko joudutaan viemään elvytykseen kun ostan aina Suomen reissuillani 100 eurolla Mustaa Huumetta.

Pitäisi varmaan mennä hoitoon.

mmmm..perunalastut (sipsipussi just sopivasti toisessa kädessä) Mun on ihan turha yrittää vastustaa jos tiedän että niitä on lähistöllä. Onneksi ei tuu sentään ihan joka viikko ostettua..

Perunalastut ehdottomasti! Niitä tulee ostettua melkein aina, kun on vähän taskun pohjalla hiluja... sitten huoneen nurkassa lojuu tyhjiä pusseja vaikka muille jakaa! :p

Perunalastut ja vaalea leipä (voita ja juusota päällä) on aika vakio mässypäivänä. Normaalisti mulle ei (onneks) tuota vaikeuksia pysya "kaidalla tiellä".

Ihme juttu meikkiksellekin perunasalaatti maistuu. :hmmm:

Karkit perseestä!

Originally posted by Salmisen Simo
Ihme juttu meikkiksellekin perunasalaatti maistuu. :hmmm:

Karkit perseestä!

Joo sama vika...pottusalaattiin ja italiansalaattiin oon jääny koukkuun jos sitä jääkaapissa on. Karkit ei kyllä oikeen maistu, joskus kyllä tulee syötyä...

Samoja paheita kuin Naiskoviksella. Nimenomaan Fazerin sininen ja lakritsijäätelö. Lisäisin vielä Englannin lakritsit. Domino-keksejä en uskalla ostaa, kun menisi paketti sen siliän tien. Onneksi osaan kyllä olla ilmankin. Näin joulun alla vietän pidättäytymispäiviä herkkujen suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom