"Kielletty hedelmä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan ne donitsit hyviä, onneksi lähin Arnold's on ihan julmetun kaukana.

Treattii

Pizzaa on pakko saada melkein aina darrassa.
Karkkia myös välillä.

Mutta efter jul alkaa dieetti;)

Mikähän siinä perunasalaatissa oikein on? Mullekin on perunasalaatti & nakit semmonen pieni fetissi. Kerran erehdyin menemään Kaijonharjun Riistokuop... siis Säästökuoppaan nälissään. Kilon nakkipaketti lauleli seireenilaulujaan kuten perunasalaattitötsäkin. Ne messiin, kotona nakit välittömästi lämpiämään ja koko satsi nopeesti naamariin. Siitä tuli kunnon kooma kyllä, en oo sen jälkeen tuommosta vetänyt.

Ja jäätelö, varsinkin lakritsi, maistuu kans. Limua ja sipsejä en oo vuosiin syöny (siis ite ostanu, joskus tarjottuna vähän natustellu), karkkia ja suklaata tuli syötyä lähinnä exän seurana, ettei hällä oisi ollu liian huono omatunto. Muuten niitäkin tod. harvoin, silloin irtareita.

Näin talvella saunan kiukaalla valmistettu makkara ja kaljaa siihen perään! Kesällä kaikki mitä grilliin saa survottua (tosin vain makarat on siitä tavarasta ns. epäterveellistä)

Oon hieman laskeskellu, että parhaimmillaan mulla meni pari kesälomaa putkeen, silleen että join yli 100l cokista loman aikana... Nyt on hieman tullu jo höllättyä.

T. Ei yhtään reikää hampaissa:)

Kyllä sitä joskus jokunen suklaapatukka tulee syötyä. Jäätelöä en syö käytännössä ollenkaan, kesällä taisin yhden vetäistä.

Originally posted by pexxi
Pizzaa on pakko saada melkein aina darrassa.

Pizza on Jumalan lahja krapulaiselle :kippis1:

yksinkertasesti...Cokis :eek:

Esim.. Tuli viime kesänä käytyä kanadassa ja siel 12 tölkkii cokista makso about 2,5 dollarii, että tuli siinä 3 viikon aikana juotua 60 litraa sitä :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mässäilypäivät on erikseen, mutta löytyykös muilta jokin "kielletty hedelmä" jota voisi syödä päivittäin vaikka pitäisi hieman katsoa niitä kaloreita ja mitä suuhunsa laittaa?

Dieetillä tekee mieli "filtteriä" eli Saarioisten maksalaatikkoa jostain syystä aivan sairaasti.
Onhan siinä enemmän rautaa kuin japanilaisessa autossa
:D

Re: Re: "Kielletty hedelmä"

Originally posted by RANKAISIJA

Dieetillä tekee mieli "filtteriä" eli Saarioisten maksalaatikkoa jostain syystä aivan sairaasti.

Te... te olette sairas. Sairas!! :)

No juu. Vehnäsleipä ja suklaa. Mutta JOTAIN paheita sitä on jumankauta oltava.

Aikanaan muuten kun vielä alkkohooli maistui ja tupakoinninpolttoakin siinä samassa yhteydessä harrastin, niin en syönyt makeaa juuri ikinä. Sitten alkoi maistumaan kun lopetin em. paheet. JA aloin myös harrastamaan urheilua.

Eipä silti, parempi näin.

Raskauskarkit,eli suklaati (erityisesti Maraboun ketunrasva-maitosuklaa) ja salmiakki. Nacho Cheese Ballsit on jokin mikä vetää minut aina sinne sipsihyllylle ja totta kai..ne pussit jää nurkkiin pyörimään,samoin kuin aakkoskarkkipussit ja ja ja... Hmm..taitaa olla aika rueta hillitsemään itseään ja harrastaa julmaa itsekuria!! :D

Jos joku tarjoaa After Eight suklaita en yksinkertaisesti pysty vastustamaan. Tosin niihin harvemmin törmää, itse en koskaan osta.

Originally posted by Kicki
mmmm..perunalastut (sipsipussi just sopivasti toisessa kädessä) Mun on ihan turha yrittää vastustaa jos tiedän että niitä on lähistöllä. Onneksi ei tuu sentään ihan joka viikko ostettua..

Sama täällä :D eiköhän sitä illalla tule avaamaan yhden pussin
:hmmm:

Tarkoituksena oli pitää tänä jouluna kalorit kurissa. Päätin maistaa konvehtirasiasta vain yhden suklaamintun, mutta sinnehän meni koko rasia ja siitä se alkoi kinkkua, torttuja, suklaata, pullaa ja nyt oon jo juomassa kolmatta keskaria.:kippis1:

Mulla ehkä vähän erikoisempi. Käytän aivan liikaa suolaa!!!!
Sitten tarvisi pitää yksi vapaampi syömispäivä viikossa, niin yleensä se repsahtaa 2-3 päivään. Hampurilaiset ja pizzat menee välillä sen verran vauhdilla alas. :D

Nyt teenkin uudenvuoden lupauksen, että noudatan tarkemmin ruokavaliota.. Kai..;)

Kalorit pysyi hyvin kurissa jouluna, kotitekoiset ja vähärasvaisemmat lanttu ja porkkanalaatikot:hmmm: , ja kalkkunarulla:hmmm: , herkkuja 1 pipari, pirun ohut viipale taatelikakkua, ja neljä karkkia:rolleyes:
Mut en olekkaan makean ruuan ystävä, joten vaikeuksia ei ollut:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom